Tässä itse mietin, että mitä häntä tekisi, lähtisikö kaupoille vai tekisi kotihommia, vai olisiko vaan.
Mitä kaikkea jännää te muut yksineläjät teette?
Miten yksinasuva sairaalloinen eläkeläinen viettää viikonlopun?
56
555
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä en enää mitään jännää kaipaa, tavallinen rauhallinen elämä riittää minulle. Tänään siivosin loput mitä en eilen viitsinyt ja nyt on makaronilaatikko uunissa ja kohta pääsen syömään.
- Anonyymi00002
Niinpä teen minäkin, Toimittelen pari pikku rästihommaa ja otan lunkisti.
Katson sitten netiltä jotain filmiä. Samalla näpertelen jotain, parsin, paikkaan tai jotain muuta pientä. Juon kahvia ja syön mantelikorppuja. Vois tehdä jonkun hartialiikkeen.
- Anonyymi00003
mä kävin suihkussa
ja
pyörin itteni ympärillä
paapon itteä ruaalla ja ehkä paistan lättyjä,
katson TV:tä ja kuuntelen radiosta musiikkia ja juttuja,
joskus käyn tällä koneella höpisemässä näitä omiani,
en tiijä kiinostaa nämä mun jutut ketään, ainaki itteä helpottaa kun itteleen kirjoittelee sitä sun tätä, joskus kuvittelen voi ehkä joku näitä lukeakki,
ei ooooo kenekää pakko luokea, mutta
oikein mukavaa loppuviikkoa palstalaisille,
terv vanha eraakko ,,,, loppuun kulutettu vanhus,,,,- Anonyymi00008
Kiva on näitä juttuja lukea. On edes jotain kommunikointia.
Mukavaa loppuviikkoa sinullekin ja kaikille muille !
- Anonyymi00004
Rauha, rakkaus ja kotona. Näin se mulle toimii. Ei mulle mikhään muu toimi. En ole tästä maailmasta ku minä oon kuin joku luolaihminen. Rauha on minulle tärkiätä että pitää olla rauha ja rauhallisuus ja sopivasti toimintaa.
- Anonyymi00005
Jännä viikonloppu syntyy itsellä kuin jännä arkikin: teen pakolliset kotityöt, makaan ja katson telkkaria.
- Anonyymi00006
Yksinasuva sairaalloinen eläkeläinen toivoo, että oireet laantuisivat
tai eivät ainakaan pahenisi ja yrittää tappaa aikaa jollakin keksimällään
tavalla. "Keksinnöt" alkaa olla vähissä. Aika ykstoikkoista on.
Vaihtoehdot on vähissä, kun ei ole ystäviäkään enää elossa.
Viikonloppu ei eroa muista päivistä. Kaikki vuoden päivät on suunnilleen
samanlaisia, on arki, joulu, juhannus tai vappu.
Jotain nyhräämistä. Telkkarinkatselua vähän, lukemista paljon,
pieniä yksinkävelyjä ja yksinajattelua. Seinät ei vastaa.
Kotihommia ei paljon ole onneksi, koska siivoaminen yms. ei kiinnosta.
Miten sait itse tämän päivän kulumaan ?- Anonyymi00007
Olen ollut tänään onnellinen.
Eipä sitä voi sen kummasemmin selittää. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä sitä voi sen kummasemmin selittää.Joku syy on, kerro vaan !
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä sitä voi sen kummasemmin selittää.joooo onhan se kiva olla pikkusen onnellinen,,,,,,
mä olen kaikkea muuta kuin onnellinen,,,
pikkusen vi ........ tu......... t ..... aaaa
tämä vanhuus vaivoineen,,,,,,
- Anonyymi00010
Kerro ny.
- Anonyymi00011
Sitä voi käskeä jonkun kylään jos on ystäviä lähellä . Joskus innostun tekemää; jotain kakkuja pyhisin ajatuksena kun lastenlapset tulevat käymään .
Tai otan ja siivoan jonkun huoneen perusteellisesti, sitten o; kiva laiskotellakkin ja vaikka lukea jotain kirjaa. Katsella vaikka jotain filmiä netistä , voi virkata vaikka patalappuja .Kauan sitten eräs vanha nainen teki aina virkkaamalla neliöitä. Joka päivä neljä kappaletta . Kuukausien kuluttua niistä teki kauniin päivä peiton heidän sängylleen hänellä oli ikkunalla lintulauta ja osteli niille ruokaa ja linnuista tuli hänelle ystäviä ja opetti niille tapoja . Linnut kuuntelivat pää kallellaan kun hän puhui niille . Siis hän täytti yksinäisyytensä eri tavoilla ja sanoi että hän on sellainen ihminen että on oltava vaihtelua vaikkakin omassa kodissaan.ajattelin silloin että kun minä joskus tulen vanhaksi niin haluaisin olla kuten hän. Vaan nyt olen vanha, en ole hänen kaltainen vaan ihan vaan oman kaltaiseni.- Anonyymi00025
"Sitä voi käskeä jonkun kylään jos on ystäviä lähellä"
Käskyttämisellä ei kylään tule kukaan.
- Anonyymi00013
Kuvittelemalla, että tylsyys on helvetin kivaa, vaikka on romashtamassa
yksinäisyyteensä. - Anonyymi00014
Introvertti saattaa viihtyä yksin. Mie en, mistä löytäis kaverin
vaikka katsottais telkkaria yhdessä. Ei ole suuria vaatimuksia.- Anonyymi00015
ei niitä löydä mistään
kyllä ystävyys-suhteet rakennetaan nuorena ja terveenä,
vanhan ei se enään onnistu, se on saletti se ! - Anonyymi00052
Niin varmaan jo. ja siten takaajutuksena sänkyyn. niinhän.
- Anonyymi00016
Ystävyyden rakentuminen vaatii aikaa.
- Anonyymi00017
Huhtikuu on kuukausista julmin……..
- Anonyymi00018
Nukuin pitkään, nyt ihan vaan lekottelen . Juu, ja luen paljon kaikkea tältä tabletiltaSe on pullollaan kiinnostavia juttuja. Lenkillä käyn ehkä, ellei tuo myrsky kovin riepottele.
- Anonyymi00019
Vaikka en sairas olekaan niin kyllä nää viikonloput menee kuten muutkin päivät yksin oleskellen ja touhuten omiani. Joskus poikkean lapsen perheen luona lähistöllä, mutta ei ole ketään jota kylään pyytäisin., eikä edes lenkkiseuraa. Lapsenlapsetkin alkaa olemaan jo niin isoja että eivät mummoa enää juuri tarvitse muulloin kun silloin kun vanhemmilla jotain pitempiaikaista menoa.
- Anonyymi00020
.Monia asioita teen etten enään pysy kärryillä.
- Anonyymi00021
07.00 Join kahvin X-train kahvia jossa paria voimailijan tehoainetta ja siitä tulee myös maku.
Käyn kirjastossa lukemassa päivän lehtiä.
Suunnittelen Loppuelämää, myyn ja hävitän turhaa tavaraa.
Söin omenan ja päärynän.
Vein roskia ja pieni ulkolenkki 15 min.
Kansanradion kuuntelua ja Virtasen taloushistoriaa.
Pieni keitto, jossa 1/10 eräästä pussikeitosta + makaronia 1/2 dl.
Päiväunet Virtanen taloushistoriaa kuunnellen, vajaa tunti.
Miestä katsomaan hoitolaitokseen ja samalla paria hiekkalaatikko kaveriani, jos ovat hereillä.
Taas sitä samaa voimailijoiden tehojuomia. koska en omasta tahdostani syö munaa, lihaa, kaupan leipää, maitoa, juustoa,
2000 askelta kävelemään puistoon ja sitten kaupan kautta kotiin.
Pientä järjestelyä ja katsomassa postit ja netti
Ehkä pikalättyjä, jauho, vesi ja pannulle. Pannulla sokeria päälle ja niiden kääntö. Ja sitten nautiskelu.
Uutisien katsomista ja jotain muuta, tietysti läppäristä.
23.00 nukkumaan.- Anonyymi00022
Helpotti kuulla, että joku syö vielä epäterveellisemmin kuin meikkä.
Niin meni päivä iltaan.
Tästä kupsahdankin makkuulle. Vaihdoin puhtaat lakanat ja pesin viikon pyykin. Laitan sen kuivumaan huomenna, saa olla yön yli pesukorissa.
Kävin kaupassa ja ostin epäterveellistä. Ostin suklaapupun, vaniljakardemummapullan, kukkapuskan ja viinirypäleitä ystävättärelle. Käyn huomenna morjenstamassa häntä hoitokodissa. Voi ressukka. Tyttärensä huolehti hänet sinne, mutta ei oo kiva! Ite en halua hoitokotiin.
Paljon hommaa ensi viikolle. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Helpotti kuulla, että joku syö vielä epäterveellisemmin kuin meikkä.
Niin meni päivä iltaan.
Tästä kupsahdankin makkuulle. Vaihdoin puhtaat lakanat ja pesin viikon pyykin. Laitan sen kuivumaan huomenna, saa olla yön yli pesukorissa.
Kävin kaupassa ja ostin epäterveellistä. Ostin suklaapupun, vaniljakardemummapullan, kukkapuskan ja viinirypäleitä ystävättärelle. Käyn huomenna morjenstamassa häntä hoitokodissa. Voi ressukka. Tyttärensä huolehti hänet sinne, mutta ei oo kiva! Ite en halua hoitokotiin.
Paljon hommaa ensi viikolle.Kävin tänään ystävättären luona hoitokodissa, ilahtui paljon ja rupateltiin. On antanut edunvalvonnan tyttärelleen, eikä ole itellään mitään varoja käytettävänään. Pyysi minua kysymään tyttäreltään, että kertoisi paljonko on eläkkeensä. Ei tiennyt. Luulisin, että hänellä on myös pankkitilillään varoja. Kirjoitan ja kysyn tilanteen.
Pyysi myös, että saisi kännykän, millä voisi soittaa puhelimella. Tyttärensä ei ollut suostunut aikaisemmin. Oli myös pyytänyt että ostaisi kaksi puseroa ja naamavoidetta. Ei.
Annoin hänelle vanhat lukusilmälasit, että näkisi lukea kirjoja, mitä olin tuonut aikaisemmin hänelle. Aatelkaas kun hän pyysi aikaisemmin lainaamaan norjalaisen nobelpalkinnon Jon Fossenin kirjoja, ja ei ole saanut aikaisemmin silmälaseja. - Kyllä on kauhee kohtalo hänellä. - Onneksi hoitajat siellä ovat ystävällisiä.
On se vain niin, että itsenäisyytensä menettää, kun joutuu hoitokotiin. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kävin tänään ystävättären luona hoitokodissa, ilahtui paljon ja rupateltiin. On antanut edunvalvonnan tyttärelleen, eikä ole itellään mitään varoja käytettävänään. Pyysi minua kysymään tyttäreltään, että kertoisi paljonko on eläkkeensä. Ei tiennyt. Luulisin, että hänellä on myös pankkitilillään varoja. Kirjoitan ja kysyn tilanteen.
Pyysi myös, että saisi kännykän, millä voisi soittaa puhelimella. Tyttärensä ei ollut suostunut aikaisemmin. Oli myös pyytänyt että ostaisi kaksi puseroa ja naamavoidetta. Ei.
Annoin hänelle vanhat lukusilmälasit, että näkisi lukea kirjoja, mitä olin tuonut aikaisemmin hänelle. Aatelkaas kun hän pyysi aikaisemmin lainaamaan norjalaisen nobelpalkinnon Jon Fossenin kirjoja, ja ei ole saanut aikaisemmin silmälaseja. - Kyllä on kauhee kohtalo hänellä. - Onneksi hoitajat siellä ovat ystävällisiä.
On se vain niin, että itsenäisyytensä menettää, kun joutuu hoitokotiin.Epäilyttävä tytär.....
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kävin tänään ystävättären luona hoitokodissa, ilahtui paljon ja rupateltiin. On antanut edunvalvonnan tyttärelleen, eikä ole itellään mitään varoja käytettävänään. Pyysi minua kysymään tyttäreltään, että kertoisi paljonko on eläkkeensä. Ei tiennyt. Luulisin, että hänellä on myös pankkitilillään varoja. Kirjoitan ja kysyn tilanteen.
On se vain niin, että itsenäisyytensä menettää, kun joutuu hoitokotiin.Miksi noin hyväkuntoinen on hoivakodissa?Millä lääkärintodistuksella ja hakemuksella tytär on saanut edunvalvojuuden/edunvalvontavaltuutuksen?
Onko tässä saadussa valtuudessa määritelty mitä asioita tytär on oikeutettu tekemään?
Kannattaisiko kuulla myös tyttären versio asioista. Monesti totuus voi näyttäytyä toisessa valossa kun kuulee molempien osapuolten tarinat asioista.- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Epäilyttävä tytär.....
Todellakin. Jopa hirveä ?
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
On se vain niin, että itsenäisyytensä menettää, kun joutuu hoitokotiin.Menetti itsenäisyytensä tyttärensä takia ?
- Anonyymi00028
Entäs vappu ? Miten yksinasuva sairaalloinen eläkeläinen viettää vapun
tai muita juhlia ? Ei mitenkään ?- Anonyymi00029
Niinkuin muutkin viikonloput.
En viitsisi lähteä minnekään katselemaan juopottelua ja rähinää, saa nähdä miten sotkuista on puistoissa. Voihan ostaa simapullon ja tippaleipiä ja istua vaikka parvekkeella katsomassa luontoa.
Eikö kouluissa ole enää "roskat pois"-opetusta? - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinkuin muutkin viikonloput.
En viitsisi lähteä minnekään katselemaan juopottelua ja rähinää, saa nähdä miten sotkuista on puistoissa. Voihan ostaa simapullon ja tippaleipiä ja istua vaikka parvekkeella katsomassa luontoa.
Eikö kouluissa ole enää "roskat pois"-opetusta?Siisteys kuuluu kotikasvatukseen.
- Anonyymi00030
Siinä tuo menee kuin jäitä polttelisi.
- Anonyymi00032
Mitä järkeä on vanhuudessa, kun vain sairastaa. Pääsispä pois.
- Anonyymi00033
Vappu-ilta.
Tunnustan että kävin ostamassa kaljaa. Tyhjensin yhden, ja ei haittaa, että ei oo seuraa ja en mee minnekään. Ostin myös suklaapullan, vai mikä lie.
Netiltä löysin ranskalaisen dekkarin. - Joo, ei kuulu mitenkään kevättunnelmaan, kattelin sitä. Unohtui, että oon yksin viettämässä vappuiltaa.
Lähden tästä ulos pihalle ihan kohta. Ja istun puutarhatuolissa ja nautin kevätillasta. Ja juon toisen kaljan ja syön sen suklaapullan.
Ihan mukava olo, ei oo intoa lähteä minnekään kotoa.
Kevät on ja on tosi mukavaa, kun kesä on tulossa ja ei tartte pukea päälleen toppatakkeja ja rämpiä lumessa.
Glada Vappen!
- Anonyymi00034
Yksinäiselle ei mikään tuo muutosta, satoi tai paistoi.
- Anonyymi00035
En allekirjoita sitä.
Jos yksinäinen haluaa muutosta, niin hän voi kyllä itse järkätä sen. - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
En allekirjoita sitä.
Jos yksinäinen haluaa muutosta, niin hän voi kyllä itse järkätä sen.Kyllä voi, JOS on terveyttä eikä ole liikuntarajoitteinen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä voi, JOS on terveyttä eikä ole liikuntarajoitteinen.
... ja rahaakin tarvitsee.
- Anonyymi00036
Vaivoja on mutta teen kotitöitä. Kukaan ei avusta,
Pakastin sulatus, siivousta vähän. Jotain on aina.- Anonyymi00039
Sitähän se on.
Sama on monella. Mutta pärjätellään!
- Anonyymi00040
Vappu yksin kun isä on naiskaverinsa luona mut tulee käymään kuitenkin tässä moikkaamassa mua. Vappuna ei muuta kuin kotona ja vähän liikuntaa. Tossa aamujuoksut&kävelyt tein että otin yhden kovan spurtin = hiki tuli . Saunan aion lämmittää niin pääsee pesulle.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa sekä formuloita vahata teeveestä ja täällä tietokoneella kirjotella kommentteja.
Tehdä ruoka myös että jokin vapputyylinen ruoka = kalaruoka?
Gospel-musaa nyt kuuntelen .
Jotenki luonnostaan pystyn elään hyvin yksin kun oon nyt yksin kun isä on naiskaverinsa luona että tottunut 3 vuoden ajan tähän yksinoloon kun isä aika usein naiskaverinsa luona. Noin puolet viikosta on täällä kotona ja puolet kaverinsa luona. On myös järkevää opetella tulevaan että jossain vaiheessa sitä kuitenkin on ihan yksin. Että pitää tottua tähän. En ole saanut aikaiseksi vieläkään vaikka oon 43v (ihan kohta 44v) lähteä tapailemaan ihmisiä että ihan syntymästä asti kartellut ihmisiä enkä usko että muutos tulee. - Anonyymi00041
"Mitä kaikkea jännää te muut yksineläjät teette?"
Mie se oon jo pitkään opiskellut netin kautta yhtä sun toista.
Viimeinen villitys on ollut suomesta löytyvät terveyskasvit.
Nyt on kokeilussa Ratamo eli kaupoissa myyvät nimeltän (psyllium) törky hintaan ?
Tuota löytyy jopa omasta pihasta, ja miksi ostaa sitä ?
Sama on myös Timjami eli (tarha-ajuruoho). Tuosta kasvatan nyt sisätiloissa ja pian ulkona. On muuten sitten hyvää tee-juomaa, kyllä saa hengitettyä hyvin kun tuota aloin juoda.
Energia juomana juon hieman eksottisempaa.
- Elikkä tuollaista kun: Kahvia+kaakaota+kanelia+kurkumia+mustapippuria. Tuohon pitäisi ostaa vielä Kollageeni-jauhoa ja Kreatiinia.
Toinen hyvä juoma on myös: Sitruuna+inkivääri+hunaja
Et, tuollaisten ongelmien kanssa tässä aika kuluu kun siivillä, ja onhan se pakkokin etsiä vaihtoehtoista hoitoa kun rahat ei riitä enää käydä moikkaamassa terveyskeskuksen työlläisiä!- Anonyymi00042
Harvan pihassa kasvaa ratamoa.
- Anonyymi00043
Olet oikeilla jäljillä ja olet älynnyt, että konkreettisella käytännön toimilla selätät kaikki "ongelmat" ja muut pulmat!
Tarttee ottaa oppia asenteestais!
Hienoa! - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Harvan pihassa kasvaa ratamoa.
Minulle se on tullut sepeli- murskekuorman mukana, ja sitä kasvaa tosi paljon. Jopa liikaa, kun tarkoitus oli, että olisi vaan setelinen piha. Naapurista sain mansikan taimia, niin eikös sieltä saanut myös Vuohenputkea ? Pe***le!
No, tuostakin saa taas lisuketta aamupuuroon, joten kai sen hyvät puolet kannattaa hyödntää, ja voi vähentää siemenien lisäystä aamupuuroon.
Joten ei tarvitse ostaa kalliita vitamiini pillereitä.
Vuohenputken ravintotekijöitä (/100 g)
energia (kcal) 40
rasva (g) 0.3
hiilihydraatti (g) 1.1
proteiini (g) 3.9
kuitu (g) 9.1
Ca (mg) 130 (Kalsium)
Fe (mg) 2 (Rauta)
K (mg) 770 (K-Vitamiini)
Mg (mg) 53 (Magnesium)
Na (mg) 0.8 (Natrium)
P (mg) 70 (Lyhenne P-Mg viittaa laboratoriotutkimukseen)
Se (µg) 10 (Seleeni)
Zn (mg) 0.590 (Sinkki)
C-vitamiini (mg) 80
Joten ei tuokaan vuohenputki ole aivan turhan päiväinen rikkaruohokasvi. - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä ja olet älynnyt, että konkreettisella käytännön toimilla selätät kaikki "ongelmat" ja muut pulmat!
Tarttee ottaa oppia asenteestais!
Hienoa!Näin se on, kun tulot ei riitä niin jotain on keksittävä, ja tässä sitä oppii mitä täällä kylmässä pohjolassa on hyvää luonnosta tarjolla, ja sitähän on, ja itse voi kasvatta kuten marjoja perunoita yn, muut ...
- Anonyymi00047
Ei noilla ruohoilla nälkä lähde.
- Anonyymi00046
Jotenkin alakuloista jos ei viihdy itsensä kanssa.
- Anonyymi00048
Pitää olla tarkkana tunnistamisessa, sillä vuohenputki kuuluu sarjakukkaiskasveihin, joiden joukossa on myös hengenvaarallisia lajeja, kuten myrkkykeiso ja hukanputki. Eikä vuohenputkea suositella nautittavaksi suuria määriä kukinnan jälkeen, sillä sen laksatiiviset ja diureettiset vaikutukset voivat tällöin voimistua.
- Anonyymi00050
Juuri näin, kannattaa toimia. Tuon Viron kansallis ruokaaineen kanssa, siellä kun on todellista kokemusta tuosta kasvista.
Tekoäly kertoo: "Tärkeää tunnistamisessa:
Vuohenputki: Lehdet ovat kolmijakoiset, ja lehtilapa on leveä. Tuoksu on heikko, hieman porkkanamainen.
Myrkkykeiso (Erittäin myrkyllinen): Lehtiliuskat ovat kapeammat ja sahalaitaisemmat. Kasvaa usein vesirajassa.
Myrkkykatko (Erittäin myrkyllinen): Varressa on usein punaisia täpliä ja se tuoksuu pahalle. "
- Anonyymi00049
Voikukka on lääkekasvi. Kun ei viitsitä mistään ottaa selvää ja uskotaan mafiaan ja kouluun jne.
On yietåmäyön todellisuudesta.
Syöpään auttaa luonnosta saatavat lääkkeet jotka on halpoja niin ne kiellettiin Usassa Rockefeller halusi ja nuut psykopaatit rikastua ja kiduttaa ihmislajia niin ollaan sairaita.
Nykyiset syöpähoidot tappaa se on niiden tarkoitus.
Kaikki lääkkeet ja tavat hoitaa sairauksia on olemassa ei tarvitse tutkia mitään!
Ei rahaa huijareille! Uudet hoidot tulevat. Uudet asiat tulossa.- Anonyymi00051
Juon enteks aamuisin ½ lasia vettä ja lusikallisen pellavansiemenöljyä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juon enteks aamuisin ½ lasia vettä ja lusikallisen pellavansiemenöljyä.
Pellavansiemenöljy sopii parhaiten traktorin öljyämiseen. Se ei ole kovin
tervellistä. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pellavansiemenöljy sopii parhaiten traktorin öljyämiseen. Se ei ole kovin
tervellistä.Ei ole traktoria, ei tarvii öljytä.
- Anonyymi00055
Voikukka on varmaan älyttömän pahanmakuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343946
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631344Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671156Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47931
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872