Sekunnit 2 oli vaisu ja tyhjää täynnä?

Anonyymi-ap

Näyttelijät olivat se parasanti ja varsinkin päärooleissa olevat ja jopa osin nekin jotka eivät liiemmin ole loppuun poltettuja kotimaisia näyttelijöitä!

Kyllä katsoin lopulta kaikki loppuun, mutta jotain jaksoja jopa keskeytin kun ei jaksa tylsyyttä ja jatkoin päivän/parinpäivän päästä...

Paljon jäi ensimmäisestä kaudesta, jossa oli oikeita jännitteitä sekä tapahtumaketjuja mitkä selvisivät lopussa!...

Käsikirjoitus oli heikoinlenkki tässä kausi 2 osiossa!

No kyseessä ei ole erittäin huono, mutta rimaa on nostettava tässä tilanteessa merkittävästi jos kausi 3 on suunnitteilla! Näyttelijöitä ei ole tarvetta vaihtaa missään tapauksessa, vaan se käsikirjoitus ja se totutus kuviin ja tunnelmiin!!!

Hyvä että Suomesta löytyy uusiakin kasvoja sarjoihin, se on parasta antia!

4

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

26.4.2026 Sekunnit jakso täysin onneton jakso.

• Anonyymi00002

Omituista että sarjaa jopa palvotaan, vaikka kyseessä puuhastelusta ilman toimintaa?

• Anonyymi00003

On kyllä epärealistisinta ja tökeröintä ammattilaistyön kuvausta mitä ikinä nähnyt! Kaiken huippu se "videopuhelu' Otkesista turmapaikalle. Jengi seisoi kuin sukukokouksen ryhmäkuvassa läppärin edessä!

• Anonyymi00004

Ei koukuta tämä sarja. Tyypillistä suomalaista perusharmaata kuten muutkin vastaavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe