Tietääkö kukaan vastausta? Tieto on ollut julkisuudessakin aikanaan. Tämä henkilö tienasi ISIS:lle 6-8 miljoonaa euroa eli menee ylivoimasesti suomalaisten kärkeen rahoittajana.
Julistan kyselyn voittajan tänään klo 22.00 ja jos kukaan ei ole tiennyt niin paljastan rahoittajan.
Kuka suomalainen on rahoittanut ISIS:tä eniten?
16
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katsotaanpa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Haaviston_toiminta_al-Holin_leiriä_koskevassa_asiassa
Äh ei jaksa- Anonyymi00002
Väärin meni. Tämä rahoittaja edustaa itse asiassa sinun vastenmielistä aatemaailmaasi. Sen voi päätellä jo tästä lyhyestä vastauksestasi.
- Anonyymi00003
Isisin rahoittajaa en tiedä, mutta Al-Qaida.n suurimman rahoittajan olisin tiennyt.
- Anonyymi00004
Aloittaja valehtelee. Kirjoittelee höpöjä lämpimikseen.
- Anonyymi00005
Väitteeni perustuu faktoihin, jotka löytyvät julkisista lähteistä. Tämä ihminen tuotti terroristeille rahaa 6-8 miljoonaa, joidenkin väitteiden mukaan jopa 25 miljoonaa.
Korjaan aloitustani sen verran, ettei rahat menneet ISIS:lle vaan al-Qaidalle.
- Anonyymi00006
Olisiko ollut joku suomalainen Sudanissa siepattu. Al-qaida on kerännyt yli 120 miljoonaa dollaria panttivankien sieppauksilla.
- Anonyymi00007
Tällaiset väitteet ovat vaarallisia, koska ne voivat leimata täysin väärän ihmisen.
- Anonyymi00008
Vastaus on tietysti Atte Kaleva. Varovaisten arvioiden mukaan hänestä ja vaimosta maksettiin al-Qaidalle 6 miljoonaa euroa per henkilö. Muiden arvioiden mukaan jopa 25 miljoonaa euroa yhteensä. Minua hävettää, että tällainen paskaläjä on käynyt saman koulun eli Kadettikoulun kuin minä.
Tämä paskaläjä ei tajua paikkaansa Suomessa eikä ymmärrä vallan kolmijakoa, vaan kansanedustajana maalittaa käräjätuomareita.
Kokoomuksen juristikansanedustaja notaarin maalituksesta: ”Todella ikävä tilanne”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011964052.html
Suomen valtion olisi kannattanut maksaa, ettei tätä ripulipersettä olisi vapautettu ikinä takaisin Suomeen.
PS. jos joku persekipuinen persu ajattelee, että syyllistyn maalittamiseen ja kunnianloukkaukseen niin en tietenkään syyllisty. Minähän vain spekuloin tilanteella kuten Attekin spekuloi käräjätuomarin maalittamisella.>> Suomen valtion olisi kannattanut maksaa, ettei tätä ripulipersettä olisi vapautettu ikinä takaisin Suomeen.
Ongelma olikin väärä maksamisen syy?- Anonyymi00011
Ramavit kirjoitti:
>> Suomen valtion olisi kannattanut maksaa, ettei tätä ripulipersettä olisi vapautettu ikinä takaisin Suomeen.
Ongelma olikin väärä maksamisen syy?”Ongelma olikin väärä maksamisen syy?”
Totta kai kaikkia pitää auttaa, mutta jos autettava puree ruokkivaa kättää niin kyllähän se pistää miettimään. Onhan olemassa jopa sananlasku ”Älä pure auttavaa kättä”.
- Anonyymi00009
Ei ole ilmeisesti maksettu mitään.
Valtio ei lähde mukaan primitiivisiin
Ukalabukala-kiristyksiin. Ainakaan.
Vastavoima on tullut ehkä sisältä.
Neuvottelija - yksityinen rahoittaja.?- Anonyymi00010
Lehti: Al-Qaida sai Kalevan pariskunnasta jättiläismäiset lunnaat
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000788335.html - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000788335.htmlKiitos linkistä. Ihmiset ovat
kauppatavaraa: valuuttaa.
Näköjään. Alue on täysin hämärä.
Suljin vain Suomen osuuden. 100% maksajana.
Rahaa on virrannut siitä huolimatta.
Atte Kalevaa ei voi syyttää:
Olosuhteiden uhrina. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000788335.htmlsuomi maksoi kehitysapuna jollekin valtiolle , joka välitti rahan eteenpän
- Anonyymi00014
mutta eikös toi atte ole muuten ok ?
- Anonyymi00016
Viimeisin Atteen liittyvä kohu on hänen valehtelunsa käräjätuomarista. Hän yrittää horjuttaa vallan kolmijakoa hyökkäämällä ja maalittamalla riippumattomia tuomareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181