Kaikki se paska mitä kuulee psykiatrien ihmisille tekevän, kiteytyy totuudeksi jo visuaalisestikin. Katsokaa ja kuunnelkaa psykiatreja, vaikka vankilapsykiatri Hannu Lauermaa, tai lastenpsykiatri Jari Sinkkosta, ja käsi ylös jos joku näkee heissä mitään psyykkisesti terveen miehen merkkejä. Minä en näe.
Psykiatreista
35
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Psykiatri Ben Furman: "Kun psykiatrista hoitojärjestelmää tarkastelee kriittisin silmin, ei voi välttyä siltä vaikutelmalta, että sitä ei ole koskaan luotu asiakkaita vaan mielenterveysalan työntekijöitä varten."
https://madinfinland.org/psykiatrisia-palveluja-ei-ole-tehty-asiakkaille-ben-furman/
Mitähän tuo lausunto käytännössä tarkoittaa? Jos psykiatriset palvelut ovat olemassa vain työntekijöitä varten, niin olisiko psykiatrien tarvis mennä oikeisiin töihin? Olisi syytä myös lakkauttaa varmaankin kokonaan veronmaksajien rahan lapiointi näihin palveluihin.- Anonyymi00031UUSI
hyvin sanottu Furmanilta.
Hän Oli myös eka mielenterveys-alalta joka julkisesti arvosteli psyykelääkityksien vaaroja.
- Anonyymi00002
Jos mieli sairastuu, jonkun on autettava. Kaikesta tekemisestämme tahtoo kuitenkin rakentua instituutio, joka alkaa elää iyhä enemmän tseään varten. Kirkko on yksi sellainen, Eduskunnan puoluepolitiikka toinen, koululaitos kolmas.
On siis palattava toiminna juurille ja kysyttävä mikä todella on tarpeellista ja hyödyllistä ja mikä auttaa?- Anonyymi00005
Sairas mieli on kielikuva. Kaikki perusjärkevät aikuiset pystyvät tajuamaan tämän.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sairas mieli on kielikuva. Kaikki perusjärkevät aikuiset pystyvät tajuamaan tämän.
kyse on vaan 99,9999 prosentissa ihmiselämän ongelmista, jotka tarvitsisi apua, esim taloudelliset, suru tai ihmissuhde-tilanteet.
Näihin ei kuitenkaan anneta apua, vaan pyöritetään lääkebisnes-keskitysleirejä joissa tuhotaan ihmisiä - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
kyse on vaan 99,9999 prosentissa ihmiselämän ongelmista, jotka tarvitsisi apua, esim taloudelliset, suru tai ihmissuhde-tilanteet.
Näihin ei kuitenkaan anneta apua, vaan pyöritetään lääkebisnes-keskitysleirejä joissa tuhotaan ihmisiäEi pidä unohtaa sähköshokkeja!
- Anonyymi00003
Ehkä sinä et arvosta psykiatreja mutta minä arvostan. Sain elämäniloni takaisin hyvän psykiatrin avulla ja olen hänelle siitä ikuisesti kiitollinen.
- Anonyymi00006
Miten sä nyt muka sait sen takas? Jos tarkoitat mielialalääkkeen syömistä, niin silloinhan elämänilosi toi takaisin se lääke eikä mikään umpityhmä psykiatri.
Sitäpaitsi oikean lääkkeen löytämiseksi tollot psykiatrit eivät osaa tehdä muuta kuin kokeilla eri lääkkeitä. Menetelmä sopivan lääkkeen löytämiseksi on niin yksinkertainen ettei siihen tarvita edes mitään erityistä koulutusta. Kuka tahansa maallikkokin voi vain katsoa netistä seuraavan kokeiltavan lääkkeen nimen ja mennä hakemaan sitä. Niin minäkin olen tehnyt ja löytänyt toimivan lääkkeen tällä tavoin. Tällainen pillerin metsästys ei vaadi mitääm koulutusta.
Kaiken lisäksi umpityhmät psykiatrit eivät esim tunne lääkkeidensä fyysisiä vaikutuksia. Psykiatrini ei esim. osannut arvata, että kohonnut TSH-arvoni eli lievä kilpirauhasen vajaatoiminta johtui tosiasiassa psyykenlääkkeestä. Tämän vahvistaa tutkimustieto. Psykiatreilla tuntuu olevan todella huono ymmärrys ja tieto tällaisista asioista.
Ei psykiatreja oikeasti tarvita yhtään mihinkään. Täysin turha ammatti. Ala ei vaadi mitään osaamista vaan sitä voi tehdä kuka vaan. Sitäpaitsi kaikista lääkäreistä psykiatrit tekevät eniten itsemurhia, eikä mikään ihme kun ovat tollasia luusereita. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten sä nyt muka sait sen takas? Jos tarkoitat mielialalääkkeen syömistä, niin silloinhan elämänilosi toi takaisin se lääke eikä mikään umpityhmä psykiatri.
Sitäpaitsi oikean lääkkeen löytämiseksi tollot psykiatrit eivät osaa tehdä muuta kuin kokeilla eri lääkkeitä. Menetelmä sopivan lääkkeen löytämiseksi on niin yksinkertainen ettei siihen tarvita edes mitään erityistä koulutusta. Kuka tahansa maallikkokin voi vain katsoa netistä seuraavan kokeiltavan lääkkeen nimen ja mennä hakemaan sitä. Niin minäkin olen tehnyt ja löytänyt toimivan lääkkeen tällä tavoin. Tällainen pillerin metsästys ei vaadi mitääm koulutusta.
Kaiken lisäksi umpityhmät psykiatrit eivät esim tunne lääkkeidensä fyysisiä vaikutuksia. Psykiatrini ei esim. osannut arvata, että kohonnut TSH-arvoni eli lievä kilpirauhasen vajaatoiminta johtui tosiasiassa psyykenlääkkeestä. Tämän vahvistaa tutkimustieto. Psykiatreilla tuntuu olevan todella huono ymmärrys ja tieto tällaisista asioista.
Ei psykiatreja oikeasti tarvita yhtään mihinkään. Täysin turha ammatti. Ala ei vaadi mitään osaamista vaan sitä voi tehdä kuka vaan. Sitäpaitsi kaikista lääkäreistä psykiatrit tekevät eniten itsemurhia, eikä mikään ihme kun ovat tollasia luusereita.Psykiatria on täyttä huijausta koska mitään mielisairauksia ei ole olemassa. Sairas mieli on kielikuva.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei psykiatreja oikeasti tarvita yhtään mihinkään. Täysin turha ammatti. Ala ei vaadi mitään osaamista vaan sitä voi tehdä kuka vaan. Sitäpaitsi kaikista lääkäreistä psykiatrit tekevät eniten itsemurhia, eikä mikään ihme kun ovat tollasia luusereita.Olipa katkera tilitys. Ikävää että sinulla on huonoja kokemuksia psykiatreista. Psykiatri määräsi kyseisen lääkkeen koska kyseessä oli reseptilääke. Näin ollen psykiatrillani on oma osuutensa elämänlaatuni parantumisessa joten olen hänelle siitä ikuisesti kiitollinen. Onneksi vain lääkärit saavat määrätä reseptilääkkeitä. Muuten ihmiset sekoilisivat lääkepäissään ja kuolisivat lääkkeisiin jos saisivat vapaasti ostaa niitä. Luuletko että se oikea lääke löytyy heti ensimmäisellä yrityksellä? Joillakin onneksi käy niin hyvä tuuri.
Ehkä psykiatrit tekevät itsemurhia kun joutuvat työskentelemään sinunkaltaistesi valittavien tomppeleiden kanssa. Vähemmästäkin menee elämänhalu. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Psykiatria on täyttä huijausta koska mitään mielisairauksia ei ole olemassa. Sairas mieli on kielikuva.
Niinpä tietysti. Sieltähän paljastui oikea asiantuntija😂
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olipa katkera tilitys. Ikävää että sinulla on huonoja kokemuksia psykiatreista. Psykiatri määräsi kyseisen lääkkeen koska kyseessä oli reseptilääke. Näin ollen psykiatrillani on oma osuutensa elämänlaatuni parantumisessa joten olen hänelle siitä ikuisesti kiitollinen. Onneksi vain lääkärit saavat määrätä reseptilääkkeitä. Muuten ihmiset sekoilisivat lääkepäissään ja kuolisivat lääkkeisiin jos saisivat vapaasti ostaa niitä. Luuletko että se oikea lääke löytyy heti ensimmäisellä yrityksellä? Joillakin onneksi käy niin hyvä tuuri.
Ehkä psykiatrit tekevät itsemurhia kun joutuvat työskentelemään sinunkaltaistesi valittavien tomppeleiden kanssa. Vähemmästäkin menee elämänhalu.Reseptilainsäädäntö on tulonsiirto lääkäreille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinpä tietysti. Sieltähän paljastui oikea asiantuntija😂
Mieli voi olla sairas vain kielikuvallisessa mielessä.
- Anonyymi00017
Itse aloin tapaamaan hyviä psykiatreja vasta siinä vaiheessa, kun tulin itse parempaan kuntoon.
Taisi kyllä johtua täysin omasta itsestäni, toipumisestani, ja suhtautumisestani, kun olen asiaa jälkeenpäin ajatellut. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse aloin tapaamaan hyviä psykiatreja vasta siinä vaiheessa, kun tulin itse parempaan kuntoon.
Taisi kyllä johtua täysin omasta itsestäni, toipumisestani, ja suhtautumisestani, kun olen asiaa jälkeenpäin ajatellut.Millä tavalla hyviä? Pystyikö ne osoittamaan objektiivisella menetelmällä mielisairauden olemassaolon?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Millä tavalla hyviä? Pystyikö ne osoittamaan objektiivisella menetelmällä mielisairauden olemassaolon?
Onneksi sinunlaisesi "asiantuntijat" eivät voi estää minua käymästä psykiatreilla ja saamasta hyvää hoitoa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onneksi sinunlaisesi "asiantuntijat" eivät voi estää minua käymästä psykiatreilla ja saamasta hyvää hoitoa.
Ei ole olemassa mitään verikoetta, röntgenkuvaa tai koepalaa mikä osoittaisi minkään mielisairauden olemassaolon.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään verikoetta, röntgenkuvaa tai koepalaa mikä osoittaisi minkään mielisairauden olemassaolon.
Typeryytesi ja tietämättömyytesi on kerrassaan hämmästyttävää.
Jatka samaan malliin👍 - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Typeryytesi ja tietämättömyytesi on kerrassaan hämmästyttävää.
Jatka samaan malliin👍Onko siis olemassa mitään objektiivista näyttöä yhtään minkään mielisairauden olemassaolosta?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Käytös sen osoittaa!
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Käytös sen osoittaa!
Mikään käytös ei ole eikä voi olla sairaus. Kaikki perusjärkevät aikuiset pystyvät ymmärtämään tämän.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mikään käytös ei ole eikä voi olla sairaus. Kaikki perusjärkevät aikuiset pystyvät ymmärtämään tämän.
Kyllä voi.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä voi.
Sairaus on jotain mitä jollakin on. Ei mitä joku tekee.
- Anonyymi00011
Jos on jostain syystä huono mieli elämässä joskus,
sitten siinä joku voi tukena olla mutta mitään oikeaa hyötyä ei heistä ole,
sama kuka hyvänsä siinä olisi.- Anonyymi00015
Totta. Väittivät sairaalassa että minulla on psykoosi. Juttelin naapurin kanssa kotiin päästyäni ja hänen tukensa piristi minua ja sai minut rauhoittumaan. Heti tuli paljon parempi olo. Haistakoot lääkärit pitkät!
On surullista että naapurini on palattava kotigalaksiinsa kesäpäivän seisauksen aikaan koska vain silloin aika-avaruuden ulottuvuusportti hänen kotiinsa on auki.
Hyviä naapureita on vaikea löytää. Hän kyllä sanoi tulevansa joskus käymään.
- Anonyymi00014
Tuo aloituksessa mainittu Lauerma on kyllä viisas mies.
Mutta joo, ei ne pelkät pillerit mitään auta, tarvitaan muutakin. Pillerit on ainoastaan oireita varten, jos niihinkään sitten auttavat.
Monet ovat avun saaneet psykiatreilta ja lääkkeistäkin.- Anonyymi00016
Psyykelääkkeillä on pysyväksi jääviä haittavaikutuksia:
https://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
"Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs." - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Psyykelääkkeillä on pysyväksi jääviä haittavaikutuksia:
https://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
"Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs."Niinhän niillä on, siitä omakohtaista kokemusta. Mutta ei enää auta itku, tullut mitä tullut, etteenpäin, sanoi mummo mäessä.
- Anonyymi00024
Muititko lääkkeesi
- Anonyymi00026
Psykiatriassa vääränlainen mielipide on mielisairaus.
- Anonyymi00028UUSI
Psyykenlääkkeet tappaa ihmisiä, on tehnyt niin jo kymmeniä vuosia. Jos ei, niin psykiatri tulee kotiisi tekemään sen kenenkään tietämättä.
- Anonyymi00030UUSI
Lääkkeen pakkosyöttö on myrkyttämistä.
- Anonyymi00038UUSI
Ihmiset voivat olla mm lievästi masentuneita, ajoittain ahdistuneita, jonkin verran toimintahäiriöisiä tai jopa hieman hulluja. Psykiatria väittää olevan selvän rajan mieleltään terveen ja sairaan välillä. Ja pahuus. Kuolemansynnit. Mitä näistä on sanottavaa nykyisellä aivotiloihin keskittyvällä lääketieteenä itseään. Pitävällä psykiatrilla.
- Anonyymi00039UUSI
Jokin kaikkivoipuusharha, puhuvat kuin tietonsa olisi varmaa vaikka käytännössä kaikki psykiatriset häiriöt diagnosoidaan ilman minkäänlaista fysiologista selitystä niille koska normaalissa aivotoiminnassa on aivan liian paljon sellaista, mitä ei ymmärretä. Lisäksi mahdollinen potilaan virheellinen raportointi ja psykiatrin subjektiivinen mielivaltainen tulkinta asioista asettaa epäilyksen alaiseksi diagnoosin kuin diagnoosin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1917649Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092801Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782792"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102281Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382122- 121842
- 181448
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281402- 201246
- 221214