minä olen selvä

..näen kaiken kirkkaana.. hemmetin silinterin teko ei onnistunut.. nyt joudun menemään häntä koipien välissä kirppikselle tai sitten pilailupuotiin.. risanenkin kävis.. sen pystyis korjata.. yhyy..kyllä nyt potuttaa..

22

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviö

      selvä se sano selviö.

    • eijarina

      sun puolesta! Mikä siin niin pahasti alko mättää?

      • ..tarvitsisin ja huopaa.. ja parempia ohjeita..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..tarvitsisin ja huopaa.. ja parempia ohjeita..

        sä sit löytänytkään netistä mitään apua ongelmaan? No, olipa taas viisasta, et tietenkään kun et onnistunut.


      • eijarina kirjoitti:

        sä sit löytänytkään netistä mitään apua ongelmaan? No, olipa taas viisasta, et tietenkään kun et onnistunut.

        ..oikeestaan.. luovutan ja etsin jostain sellasen ja maksan siitä..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..oikeestaan.. luovutan ja etsin jostain sellasen ja maksan siitä..

        että löydät ees kohtuu hintaisen ettei mansikoita maksa.


      • eijarina kirjoitti:

        että löydät ees kohtuu hintaisen ettei mansikoita maksa.

        ..en haluisi maksaa hirveesti.. ku ei oo oikein varaa..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..en haluisi maksaa hirveesti.. ku ei oo oikein varaa..

        ole niin. Kyl huomenna tarvis taas lotto hakee jos jaksan raahautua ostarille asti:(


      • eijarina kirjoitti:

        ole niin. Kyl huomenna tarvis taas lotto hakee jos jaksan raahautua ostarille asti:(

        ..onneen on kovin vaikea löytää vaikka oon mä miettinyt ihan hullujakin suunnitelmia..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..onneen on kovin vaikea löytää vaikka oon mä miettinyt ihan hullujakin suunnitelmia..

        puhut! Onnee täs on haettu kans, no en viitti sanoo montako vuotta mut ei sitä vaan tunnu mistään löytyvän. Ainakin meikäläisen se osaa kiertää kaukaa:(


      • eijarina kirjoitti:

        puhut! Onnee täs on haettu kans, no en viitti sanoo montako vuotta mut ei sitä vaan tunnu mistään löytyvän. Ainakin meikäläisen se osaa kiertää kaukaa:(

        ..kuin kirous.. onni kiertää kaukaa.. ei rahalla väliä muuten mutta nähtävästi se on ainoa tie onneen.. raha määrää niin paljon..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..kuin kirous.. onni kiertää kaukaa.. ei rahalla väliä muuten mutta nähtävästi se on ainoa tie onneen.. raha määrää niin paljon..

        mä en kyl jaksa uskoo et raha tois onnee! Ehkä se tiettyjä asioita helpottaa mut onnee... Mielummin mä löytäisin onneni jonkun "köyhän" kanssa kun jonkun kroisos Pennosen.


      • eijarina kirjoitti:

        mä en kyl jaksa uskoo et raha tois onnee! Ehkä se tiettyjä asioita helpottaa mut onnee... Mielummin mä löytäisin onneni jonkun "köyhän" kanssa kun jonkun kroisos Pennosen.

        ..helpottaa asioita.. rakkaus on taas eri asia.. mä oon tainnut käyttää kaiken onneni.. ainakin noissa "rakkaus" asioissa...


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..helpottaa asioita.. rakkaus on taas eri asia.. mä oon tainnut käyttää kaiken onneni.. ainakin noissa "rakkaus" asioissa...

        viivalla sit ollaan:( Liikaa pettymyksiä mulla etten tie uskaltaako enää ees yrittää kun pelkää saavansa pelkkää paskaa silmilleen


      • eijarina kirjoitti:

        viivalla sit ollaan:( Liikaa pettymyksiä mulla etten tie uskaltaako enää ees yrittää kun pelkää saavansa pelkkää paskaa silmilleen

        ..viivalla joo.. pettymyksiä mahtuu elämääni.. mutta pakko se on vaan yrittää..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..viivalla joo.. pettymyksiä mahtuu elämääni.. mutta pakko se on vaan yrittää..

        ei aina jaksa kun usko välillä loppuu totaalisesti mut nyt mä taidan vetäytyä sänkyyn kun oon kipee. Oli melkein 38 kuumetta mut nyt pikkasen jo tuntuu helpottavan. Hyvää yötä sulle ja huomenna kai nähdään:)


    • brune....ejk

      mut vietä muksa pe ilta......:)

      • iltaa vaan sinnekin..


    • quistis

      varmasti näät myös ne mun aivonikin..siis ne kaksi hernettä...:o))

      • ..meinasin laittaa purkkihernekeittoo.. varon tallaamasta herneitä mutta kovin vaikea on uskoa että aivosi ovat muka herneen kokoiset...


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..meinasin laittaa purkkihernekeittoo.. varon tallaamasta herneitä mutta kovin vaikea on uskoa että aivosi ovat muka herneen kokoiset...

        Heh...Sä olet niin ...Ai jaa sä meinaat et pienemmät...


      • quistis kirjoitti:

        Heh...Sä olet niin ...Ai jaa sä meinaat et pienemmät...

        .. kun ISOMMAT.. niih.. sarvikuonolla voi olla herneen kokoiset vai mikä se elukka olikaan???


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe