Yksin Raamatulla....
Onko pastorisi kova reissuamaan ja kiertämään maata puhujamatkoilla ?
"Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
Maata kiertävät puhujat
21
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskovien jatkuvas evankeliointia vuosikymmenestä toiseen.
Tuleehan sieltä hyvät km-rahat ja puhujapalkkiot. - Anonyymi00002
Mihin pakkovauvakastetuilta menee vuodessa 1 000 000 000 €?
Ei ainakaan evankeliointiin!- Anonyymi00021
Taas poikettiin aiheesta ja kaivettiin mukaan pakkovauvakastetut. Aapelin siunatussa hulluudessa on hyvä kohtaus kiertävästä saarnamiehestä.
- Anonyymi00003
66 600 km puhujan auton mittarissa.
Vieläkö Lapissa voi hiihtää mehun voimalla ? - Anonyymi00004
Profetia rikkaille helluntailaisille
Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa. - Anonyymi00005
Muuta *evankeliumia' teiltä luterilaisilta ei kukaan taida saada, kuin jatkuvaa pilkkaa pilkan perään.
- Anonyymi00007
Jotkut helluntaipastorit tekevät astraalimatkoja unissaan ympäri ämpäri puhuen.
- Anonyymi00008
Tuli tunne että tähänkö uskovien aika menee kun pastori pulisee jakeista ja samaan aikaan lampaat grillaa susia nam nam ja jakavat niitä perhekuntakasteen yhteydessä lisukkeellistoineen. Charles Fox Parham ja joku Olseni olisivat varmaan tehneet tästä opetussarjan kolmesta eksytyksestä, mutta minä olin jo syöny ny ja mietin että onkohan taivaassa lohija vai pelkkää grillattua sutta. Ida kommentoi, mutta kommentti paistui yli.
- Anonyymi00009
Pastorilla on harvoin mukanaan vaimo puhujamatkoilla.
Tämä kertoo millaisia liukaskielisiä ja pyhiä he ovat.- Anonyymi00010
Ei tule jälkipuheita ja juoruja kun on kukana poissa kotiseurakunnastaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei tule jälkipuheita ja juoruja kun on kukana poissa kotiseurakunnastaan.
Käärmeen henki liittyi kirkkokuoroon. Mitä seuraavaksi? Minulle ilmoitettiin, että käärme laulaa nyt alttoa ja ohjaa kastetoimituksia sivusilmällä, koska sudet ovat siirtyneet taloushallintoon.
- Anonyymi00015
Piispa on kolmannen kerran naimisissa.
Tämä ei haittaa pakkovauvakastetuilla.
Voi kumminkin herjata helluntailaisia huoraamisesta!
- Anonyymi00011
On pakko uskoa ettei pastorilla ole heikko liha.
Partavesikin tuoksuu pyhemmälle. - Anonyymi00013
Vapaat suunnat = vapaat ja villit pastorit.
Liha on heikko ja synti houkuttelee. - Anonyymi00014
Eikös sieltä Raamatun ilmoituksesta löydy muita, kuin aloittajan mieleen johdettu sae?
Kuinka hyvin aloittajan mieleen nousee Pyhän Hengen kirkastamaa ilosanomaa Herrasta Jeesuksesta?
Pyhä Henkihän ammentaa Kristuksen sanasta, kaikessa Jeesusta kirkastaen.
13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. ( Joh 16)
Jeesuksen lähetyskäsky:
15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. ( Mark 16)
Pelastuksen evankeliumin, uskon sanan ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi00017
Minulla oli vauvana paljon vahvempi usko kuin nyt aikuisena.
Raamattu sanoo: Yksi kaste muita ohjeita kasteesta ei Raamattu anna.
Rukoilen kielillä ja selitän.
Sain tuon lahjan kun Tuula Ekbom rukoili puolestani Ilpoisten Piirissä Martin Kirkossa - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minulla oli vauvana paljon vahvempi usko kuin nyt aikuisena.
Raamattu sanoo: Yksi kaste muita ohjeita kasteesta ei Raamattu anna.
Rukoilen kielillä ja selitän.
Sain tuon lahjan kun Tuula Ekbom rukoili puolestani Ilpoisten Piirissä Martin KirkossaRaamatun ilmoituksen mukaan usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Voimme lukea Raamatusta, kuinka julistettu pelastuksen evankeliumi syntiemme tähden itsensä ristiinnaulittavaksi ja puolestamma henkensä antaneesta Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta vaikutti uskon kuulijoissa ja kääntymyksen Herran puoleen.
36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
41 Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua. ( Apt 2)
Tästä alkaen.
26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
1 Mutta kun he puhuivat kansalle, astuivat papit ja pyhäkön vartioston päällikkö ja saddukeukset heidän eteensä,
2 närkästyneinä siitä, että he opettivat kansaa ja julistivat Jeesuksessa ylösnousemusta kuolleista.
3 Ja he kävivät heihin käsiksi ja panivat heidät vankeuteen seuraavaan päivään asti, sillä oli jo ehtoo.
4 Mutta monet niistä, jotka olivat kuulleet sanan, uskoivat, ja miesten luku nousi noin viiteentuhanteen. ( Apt 3:26; Apt 4:1-4)
Alkaen Jerusalemista ( juutalaiset ) ja leviten evankeliumin julistamisen myötä myös pakanakansoille.
Julistettu evankeliumi vaikutti uskoa ja Pyhä Henki annettiin uskosta Jeesukseen Kristukseen.
14 hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'.
15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
16 Silloin minä muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
17 Koska siis Jumala antoi yhtäläisen lahjan heille kuin meillekin, kun olimme uskoneet Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä olin minä voidakseni estää Jumalaa?"
( Apt 11)
Sinetiksi ..
13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)
Julistetun evankeiumin vastaanottaneet ottivat kasteen.
Raamatussa on asiat kirjoitettu samassa järjestyksessä.
1 Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
2 kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
5 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
7 Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan. ( Ef 4)
Yksi ruumis ( Kristus-ruumis ), yksi Henki, yksi toivo (mihin Jumala enkeliumin kautta kutsuu), yksi Herra ( Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus ), yksi usko, yksi kaste,
yksi Jumala ja kaikkien Isä.
Uskossa tulisi kasvaa, sehän tarkoittaa Kristuksen ja Jumalan tuntemisessa kasvamista.
3 Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä ( 2Tess 1)
18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
( 2Piet 3)
Kasteesta on Raamatussa paljonkin tekstikohtia.
On hienoa, jos olet saanut kuulla evanekleimin jo noin nuorena ja tullut sen myötä kääntymykseen ja olet uskoon tullut.
Ilpoisten piiriä seuraan itsekin usein netin kautta.
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- Anonyymi00016
Jaak.3:1 Älkäät, rakkaat veljeni, jokainen pyytäkö opettajana olla, tietäen, että me sitä suuremman tuomion saamme. Biblia (1776)
Maata kiertävät puhujat: Juri Gagarin & John Glenn.👨🚀👨🚀🚀🚀🌍🌎🌏👍❤️❤️
- Anonyymi00018
Hengelliset helppoheikit, kaatajakaapot, hurmoshannut ja mehukatit ovat kovia maankiertäjiä ja puhujia.
Etupäässä helluntailaisuudelle sielunsa myyneitä rahalle persoja puhuja. - Anonyymi00019
Hengelliset kaupparatsut.
Kovia evankeliomaan helluntailaisia vuodesta toiseen.
Eikö ne sitten olekaan uskossa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637