Sattuipa silmiin kirjoitus, mistä Yle ei ole uutisoinut, yllätys, yllätys!
Pitäiskö tuollainen epädemokraattinen vasemmiston pulju lopettaa?
"Mitähän tapahtuisi, jos yrityksen X Oy:n liikejuristina toiminut henkilö siirtyisi myöhemmin tuomariksi ja päättäisi mainitun X Oy:n talousrikosasiassa käräjäoikeudessa ja antaisi puhtaat paperit? Aivan riippumatta siitä, onko tuomio oikea, väärä tai jotain siltä väliltä. Sillä ei ole merkitystä. Olisiko mennyt ihan lain hengen mukaan?
Joku saattaisi huomata asian ja hämmästellä siitä Somessa tai lehdissä.
Aivan vastaavasti tapahtui Elokapinan käräjäasiassa sillä asian päättänyt käräjänotaari Siiri Annintytär Sinnemäki on toiminut Elokapinan tiedottajana ja ollut mukana sen järjestämässä mielenosoituksessa. Tällaista varmana pidettyä tietoa ainakin liikkuu?
Kyseessä on puhtaasti jääviysasia. Asiaa ihmetteli minun ja monen muun lisäkseni edustajat Atte Kaleva ja Tere Sammallahti . Mediassa olleet jutut, joita olen nähnyt, eivät ota kantaa jääviysasiaan ollenkaan, vaan siihen onko tuomio oikea vai ei ole. Samalla haukutaan Kalevaa ja Sammallahtea, jotka asian esiin nostivat monen muun ohella.
Vaaditaan jopa lakiin leimaamiskieltoa... !! HALooo... Miten sekin sitten määritellään ja kuka sitä valvoo ja miten? Taivas näitä ehdotuksia. Kuulosta kompostitarkastajalta.
Onko esimerkiksi Atte Kalevan ja Tere Sammallahden syyttely sopimattomasta kirjoittelusta tuota mainittua leimaamista?? Vai mikä on??
Siis uudelleen.. Elokapina asiassa on kyse JÄÄVIYSepäilystä ja voisiko nyt joku nostaa esille ja käsitellä AVOIMESTI Siiri Sinnemäen aikaisemman roolin Elokapinan viestintävastaavana, sillä hänhän on tietääkseni ollut tässä roolissa Hesarissa ja osallistunut itse mielenosoitukseen?? TÄSTÄ minä haluan selvityksen kansalaisena ja sen jälkeen keskustelua, että oliko hän jäävi.
Meillä jauhetaan oikeusvaltion hienoudesta lähes yhtä tiuhaan ja himokkaasti kuin vaikkapa maailman onnellisimman maan tittelistä, ilmastonmuutoksesta ja vihreän siirtymän autuudesta. Pitäisikö olla tarkkana tämän Oikeusvalito-asian kanssa ihan tosissaan. Luottamus ei mene kuin kerran ja se taisi mennä jo..."
Oikeusvaltio Suomi on iso vitsi, Yle ei uutisoi, jääviys on jollekkin samantekevää
8
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Meillä - Suomessä on -PALJON- -MYRKYN-Vihreää - Joka Pitää Kitkeä Pois - !
- Anonyymi00002
On jo todettu monessa paikassa, että Siiri Sinnemäki ei ole koskaan toiminut Elokapinan viestintävastaajana.
- Anonyymi00003
Oikeus-dystopia järjesti tänään veronmaksajien rahoittamana (YLE) erikoislähetyksen Anneli Auerin oikeudenkäynnistä.
Kiima-dystopia odotti mutta pettyi kun paljastuikin että oikeusvaltio itse on syytä laittaa tutkinnan alaiseksi. - Anonyymi00004
KYSY SIIRI SINNEMÄELTÄ SEHÄN PÄÄTTI HARJOITTELIOJANA ETTÄ POLIISIT ON VÄÄRÄSSA ELOKAPINA SAA TUKKIAT TIET JA MAATA TIELLÄ
TUOMARIHARJOITTELIJA SIIRI SINNEMÄKI
TÄÄLÄISIÄ NEROPATTEJA SIELLÄ OIKEUDESSA. - Anonyymi00005
Mitäs olette vihervasemmistolaisia te helsinkiläiset!
- Anonyymi00006
Tarve TUTKIVALLE INSTANSSILLE ON HUUTAVA. Oikeuden emeritusprofessori Aurejärvikin on kertonut oikeusmurhien olevan arkea ja että tuomarien MIELIVALTA on kestämätön nykytila.
- Anonyymi00008
Isä kosti tyttärensä raiskaajalle.
Onko Afrikka lisää tuomion suhteen? Kun hakkaa värillisen raiskarin, saa isomman tuomion kuin taposta. Yleensä nämä värilliset saavat vain ehdonalaista, jos sitäkään raiskauksesta.
Ja alennusta, jos tekee paljon rikoksia.. - Anonyymi00009
Perussuomalaisten kannatus nousee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303898
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951266Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47911
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39851