Trumpia. Ettei se pelottava ampuja ampunut häntä taas vaan Trump ehti turvaan. Hänen aikansa ei ollut vielä tullut. Pidä Trump turvassa ja anna anteeksi ihmisten ilkeät puheet.
Kiitos Jeesus kun suojelitit
12
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä sama Trump tappoi 171 nuorta tyttöä Iranissa!!
Ja sinä kiittelet jumalaasi ??
Taitaa olla saatanan työtä sinun rukoilusi ?? - Anonyymi00002
Jumalan enkelit ilm. suojelivat niin Trumpia kuin satoja (?) muitakin siellä salissa. En ole Trumpin ihailija mutta ei häntä nyt murhatakaan tarvitse. Murhayrittäjä oli demari, Kamala Harrisin kannattaja.
No, sota on sotaa, siitähän tuossakin oli kyse, sotilaallisesta iskusta Trumpia ja kannattajiaan vastaan. - Anonyymi00003
Muutaman kerran olen elämän aikana herännyt enkelin kosketukseen.Kuullakseni uutisen. Kun Estonia upposi. Kun WTC torneihin osui lentokone. Kun Presidentti Trump yritettiin ampua. WTC toi paljon sotaa ja kärsimystä. Mutta Presidentti Trump on yrittänyt tuoda Rauhaa keinoja kaihtamatta.
Kaikella on jokin suora ja epäsuora tarkoitus Jumalan suunnitelmassa. WTC tornit mielestäni vähän ulkomuodolta muistutti Damaskon moskeijan valkoista tornia johon Profeetta Isan odotetaan laskeutuvan. Sekin on outo yhteensattuma.
Jumalan kädessä on menestyykö Presidentti Trumpin hankkeet. Aina on paljon kitkaa ja vastustusta. Eikä aina saavuteta lopullista menestystä. Mun mielestä nyt pitää siirtyä VUOKRALINJALLE eikä puhua lopullisesta maan omistuksesta. USA n pitää vuokrata Grönlanti ja Panaman kanava 99 vuodeksi. Ja Venäjän samoin Donetsk ja Krim sekä Bessarabia. - Anonyymi00004
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu on totuus, joka pitää paikkaansa.
- Anonyymi00005
Ja Jeesus sanoo - älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhan, en ole, vaan olen tullut tuomaan miekan. Ja syykin tähän on.
- Anonyymi00006
Karman lain alainen se on trumppikim niinkuin me kaikki.
- Anonyymi00007
Ei Jeesus tarkoittanut sitä että me alamme hurjana tappamaan ihmisiä sillä että on tuonut miekan.
Hän tarkoitti sitä että juutalaiset vainoavat alkuseurakuntaa kun nämä eivät vietä sapattia kuten Jeesus ja tarttuvat miekkaan tappaakseen heidät. Mutta eivät Jeesuksen seuraajat lähde sen vuoksi juutalaisia jahtamaan eikä heitä tappamaan, vaan he piileksivät kodeissa ja jos jäivät kiinni, niin ottivat vastaan sen mitä tuleman piti ja olivat uskon marttyyreja.
Sitä Jeesus tarkoitti ei sitä että meidän tulee olla sotahulluja. - Anonyymi00008
ai se oli turvamies , jonka nimi oli jeesus ?
- Anonyymi00009
Kyllä Jumala tietenkin suojelee ja varsinkin Israelia. Daavidin lingon ilmatorjunta ohjukset ampuivat ohi ja Iranin ohjukset osuivat synagoogaan sekä muihin kohteisiin kun Jumala ohjaksi torjuntaohjuksen ohi maalin.
- Anonyymi00010
Tästä hyvästä Rumpilla on elinaikaa pommittaa hengiltä vielä monta tuhatta naista ja lasta.
Kiitti vain Jesse käsittämättömän suuresta armostasi ihmiskuntaa kohtaan...- Anonyymi00011
Ei se siitä ole kiinni, vaan siitä että Israel ei vaella Herran tahdon mukaan. On paholaisen kanssa juonessa ja Jumala katsoo surullisena vierestä odottaen että hääntyisivät Jumalan puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689