Onko kukaan koskaan

Anonyymi-ap

Nähnyt muita keinoja hoitaa valtion taloutta kuin Petteri.

"Suomi on saatava kuntoon."
"Meillä ei ole vaihtoehtoja."
"Työn linja."
"Vastuunkanto."
"On hyvä asettaa irralliset lauseet asiayhteyteen."

TÄTÄ NONSENSSIÄ ON NYT KUULTU LIIAN PITKÄÄN!

16

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tytti Uniper Tuppurainen vaati edelleen tiedotteellaan Orpon hallituksen eroa ja kertoi, että oppositioryhmät halutaan koolle pohtimaan tilannetta.

      • Anonyymi00002

        Olet idiootti, Rinne erosi Postin takia.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Olet idiootti, Rinne erosi Postin takia.

        petteri on hitleri- vaihtoehtoja,... köyhät makselemaan !


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        petteri on hitleri- vaihtoehtoja,... köyhät makselemaan !

        Hitler jätti usein huomiotta kenraaliensa strategiat huomiotta, kuten painaminen Moskovaan vuonna 1941, omiensa kuvitelmiensa hyväksi, keskittyen sen sijaan taloudellisten resurssien kaappaamiseen etelässä Ukrainassa ja Kaukasuksella.

        MUTTA AHNEET TOVERIT VEI KULLAN LOPUKSI, RANNEKELOT JA RAISKASIVAT NAISET LOPUKSI.


    • Anonyymi00004

      Suomi on jo siinä pisteessä, ettei täällä tehdä päätöksiä ihan oman fiiliksen tai poliittisen vakaumuksen perusteella. Kyse on valtakunnan luottoluokituksesta ja tulevista korkomenoista.

    • Kansallissosialismiin lienemme matkalla orvolla tavalla. Heil orphan!

      Työttömien ja muun rupusakin leiritys alkakoon ensi vuonna. Ein Reich, Viele Volk, Ein orphan!

    • Anonyymi00006

      Aivan totta. Lisäksi demokratialla ei ole juurikaan mitään uutta edes. Keskusta ja vihreätkin ovat ajamassa vaaleihin vanhoilla viesteillä.

    • Anonyymi00007

      - yksi malli oli se itsetuhoinen malli, jossa viher vas tupsutteli rahat maailmalle
      , afrikkaan, yms,, korruptioon,
      ja hankki sos.turva elättejä E-Suomen lähiöt täyteen..
      Nämä miljardi menot juuri tuhosi Suomen talouden
      ja teki Suomesta turvattoman taxi-raiskaus kehitysmaan,, velkatalouden !"!

    • Anonyymi00008

      Tässä tietoa Suomen talouden tilanteesta !?


      Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Esimerkkejä !

      Suomi 57-58% (maailman korkein luku) ?
      Itävalta 55%
      Ruotsi 50%
      Saksa 49%
      Norja 49%
      Tanska 47%
      Islanti 46%
      Espanja 45%
      Israel 45%
      UK 44%
      Japani 39%
      USA 39%
      Sveitsi 32%

      Tässä tietoa varallisuudesta !

      Mitä tulee varallisuustilastoihin, niin Suomi on länsimaiden peränpitäjiä, koska julkisen talouden menot ovat ja ovat olleet vuosia liian korkeita !

      Keskimääräinen varallisuus aikuista kohti eri maissa ! USA Dollari
      Listan yläpäässä olevat valtiot/yhteiskunnat omaavat kyvyn ja motivaation tehdä sijoituksia ja investointeja !

      1 Liechtenstein $758,637
      2 Monaco $727,311
      3 Switzerland $696,604
      4 Luxembourg $657,564
      5 United States $579,051
      6 Bermuda $569,232
      7 Hong Kong $552,930
      8 Australia $550,110
      9 New Zealand $472,153
      10 Iceland $467,795
      11 Cayman Islands $436,749
      12 Denmark $426,494
      13 Canada $409,297
      14 Netherlands $400,828
      15 Sweden $381,968
      16 Belgium $381,114
      17 Singapore $358,204
      18 Norway $334,432
      19 France $322,074
      20 United Kingdom $309,375
      21 Taiwan $297,864
      22 Israel $273,417
      23 Germany $256,985
      24 Greenland $251,499
      25 Ireland $251,337
      26 Austria $250,125
      27 Japan $245,238
      28 South Korea $237,644
      29 Italy $231,323
      30 British Virgin Islands $228,342
      31 Spain $222,888
      32 Qatar $188,106
      33 San Marino $186,804
      34 Finland $186,208

      Lopputuloksena Suomen julkinen velka on nyt tasoa 250 miljardia Euroa joka kasvaa vuosittain ja on peräisin ulkomailta !?

      • Anonyymi00009

        Riippumatta siitä mikä hallitus Suomea seuraavaksi johtaa niin julkisten menojen leikkauksia tulee jatkaa vuosikymmeniä !?


      • Anonyymi00011

        Suomen työeläkkeet lasketaan Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen laskelmissa menoiksi, vaikka ne ovat suomalaisten varallisuutta. Varallisuustilastoissa niitä taas ei huomioida. Tämä vääristää kumpaakin tilastoa hyvin paljon. Aivan kuin kokoomus olisi päättänyt tuon, jotta Suomen tilanne saadaan vääristeltyä.


      • Anonyymi00012

        Suomen julkinen nettovelka taas on EU-maiden pienin 🇫🇮


      • Anonyymi00013

        Jenkkikotitaloudet ovat puolet enemmän velkaa kuin suomalaiset kotitaloudet 🇫🇮


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Suomen työeläkkeet lasketaan Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen laskelmissa menoiksi, vaikka ne ovat suomalaisten varallisuutta. Varallisuustilastoissa niitä taas ei huomioida. Tämä vääristää kumpaakin tilastoa hyvin paljon. Aivan kuin kokoomus olisi päättänyt tuon, jotta Suomen tilanne saadaan vääristeltyä.

        Älkää hyvä ihminen pettäkö itseänne !?

        1. Suomen julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen ovat maailman korkeimmat !?
        2. Suomen kansantalouden tuottavuus ei ole riittänyt kattamaan julkisia menoja yli 20 vuoteen !?
        3. Suomi velkaantuu lisääntyvästi ulkomaille !?
        4. Potentiaalinen kasvu ulosmitataan Suomessa korkean verotuksen kautta julkisiin rakennelmiin pois kansalaisten käytettävistä !?
        5. Suomalaisilla ei ole länsimaista kykyä ja halua tehdä sijoituksia ja investointeja edellä mainittujen syiden vuoksi !?

        6. EU-komissio ja IMF eivät Suomea varoittelisi jos talous olisi kunnossa !?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jenkkikotitaloudet ovat puolet enemmän velkaa kuin suomalaiset kotitaloudet 🇫🇮

        Tässä esimerkit tehokkuudesta ja tehottomuudesta kansantaloudessa !


        Pieni vertailu !
        Suomi ja Yhdysvallat

        1. Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
        Suomi 57%, Yhdysvallat 33%

        2. Keskim varallisuus aikuista kohti
        Suomi 186000 USD, Yhdysvallat 579000 USD

        3. Julkisen velan tausta
        Suomi 80-90% ulkomailta, Yhdysvallat 75-78% kotimaasta

        4. Terveydenhoito-kulujen kuormitus julkiseen talouteen
        Suomi 85%, Yhdysvallat 45%

        5. Keskuspankin kultavaranto
        Suomi 44 tonnia, Yhdysvallat 8100 tonnia

        6. Nobel palkinnot
        Suomi 5kpl, Yhdysvallat 428kpl

        Kts erityisesti kohdat 1-3. Niistä näkyy että Suomen talous on halvaantunut !?


    • Anonyymi00010

      Kokoomus on Suomen paskin talouspuolue, joka ajaa vain elinkeinotteluelämän ja suurpääoman asiaa, ei Suomen tai suomalaisten. Nyt paskottu käytännössä kaikki vajaassa 3 vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe