Nykyinen maailman tilanne tulee johtamaan 7 vuoden vaivanaikaan hyvin pian. (Ilmestyskirja, Daniel 9:27, 11:31, 12:11). 80% Raamatun profetiasta on jo toteutunut, niin toteutuu loputkin, uskoit tai et, sillä se on ainoan oikean elävän Jumalan sanaa. Inflaatio (ilm 6:6), sodat (erityisesti Iran/Israel), Digital ID, 15 minuutin kaupungit, islam leviäminen, polttoaine- matkustus- ym rajoitukset, AI/AGI kehitys (joka on kymmeniä vuosia oikeasti edempänä mitä julkisesti näytetään), Agenda 2030, rahan digitalisointi, Zuckerberg rakentaa parhaillaan AI kuvaa itsestään joka täsmää täysin ilmestyskirja 13 kohtaan. Kaikki tämä luovat pohjaa antikristuksen valvontayhteiskunnan kaudelle. Vaivanaika alkaa kun antikristus solmii ”rauhansopimuksen” Israelin kanssa. Puolessa välissä vaivanaikaa antikristus panee voimaan pedon hallinnon ja merkin mitä ilman ei voi myydä eikä ostaa (Ilmestyskirja 13:16-17). Älä ota pedonmerkkiä, sillä se sinetöi kohtalosi ikuisessa helvetissä. Ennen vaivanajan alkua Jumala tempaa (pre tribulation rapture) ne uskovat jotka, ottaneet Jeesuksen vastaan elämänsä Herrana ja Pelastajana pois sillä uskovia ei ole osoitettu vaivanajan Jumalan vihaan pahaa maailmaa kohtaan (1 tes 4:13-18, 2 tes 2:1-8, 1 kor 15:50-54, matt 24:36-42). Tämä miljoonien ihmisten häviäminen tullaan tod.näk selittämään valheella UFO kaappauksesta, jonka moni tulee uskomaan (pohjustuksena mm. Trump parhaillaan valmistelemassa salaisten UFO asiakirjojen julkaisua). Vaivanajan päätteeksi Jeesus palaa maailmaan hallitsijana ja kuninkaana. Vaivanaikana ei ole liian myöhäistä ottaa Jeesuksen syntien sovitustyötä vastaan, mutta kärsimys on taattua, sekä todennäköisesti marttyyrikuolema uskon takia. Uskovan ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi tappaa sielua matt 10:28.
Jokaisen ihmisen sielu elää ikuisesti joko Jumalan luona tai erossa Jumalasta helvetissä – vain sinä voit päättää missä, jos et päätä mitään se johtaa automaattisesti ikuiseen eroon Jumalasta helvettiin, sillä kaikki ovat syntisiä ja pelastajaa vailla halusit myöntää sitä tai et. Hyvää ihmistä ei ole olemassakaan eikä kukaan hyvillä teoilla voi ansaita mitään, pelastukseen tarvitaan ainoastaan usko ja tunnustus siitä että Jeesus kuoli syntiesi puolesta että sinä voit elää ikuisesti Jumalan luona. Jeesus ei pakota ketään läsnäoloonsa, mikäli haluat koko elämäsi kieltää Jeesuksen ja Jumalan olemassaolon, tullaan sinun päätöstä kunnioittamaan ikuisella erossa ololla Jumalasta helvetissä - huomioi että ikuisuus ei lopu ikinä - sinä päätät. Hän odottaa sinun aloitettasi tässä ja nyt enemmän kuin mitään muuta, pyydä Jeesusta vilpittömästi elämääsi ja sydämeesi – hän taatusti tulee. Ei ole asiaa mitä Jeesus ei antaisi anteeksi kun kadut ja pyydät ja otat Hänet vastaan elämäsi Herrana ja Pelastajana. Hän ottaa sinut avosylin vastaan juuri sellaisena kuin olet ja rakastaa sinua enemmän kuin ymmärrätkään.
Jeremia 33:3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle.
Jer 29:13 Te etsitte minua, ja te löydätte minut. Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra
Sananl 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat. Ne jotka etsivät minua löytävät minut.
Matt 7:7-8 Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
Ilm 3:20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
Joh 12:35-36, 8:12 Ne jotka vaeltavat pimeässä eivät näe mihin ovat menossa. Laita uskosi valoon, kun vielä on aikaa. Minä olen maailman valo. Jos seuraat minua sinun ei tarvitse vaeltaa pimeässä, koska sinulla on valo joka johtaa elämään.
Joh 14:6 Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.
https://www.youtube.com/watch?v=4maQdxXAD_k
https://www.youtube.com/watch?v=xDrqzxI2UDc&t=518s
https://www.youtube.com/watch?v=MNyIA1eQw3U&t=1220s
Mihin maailmantilanne tulee johtamaan
12
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on vaivan aikaa 2033-2060
- Anonyymi00005
Demokrates kirjoitti:
Tuubaa.💩👎
Avaus on niin sakeaa kakkendaalia ettei sitä voi lukea ilman äänekästä huutonaurua. Hihhulit hourimassa hilpeissä harhoissaan, huvittavaa.
Tuubaa.💩👎
- Anonyymi00002
Sen jälkeen Antikristus on jälleen helvetin ruhtinas, viimeisen kerran. Kaikki kristinuskon valtakunnat vapisevat, jopa uskottomien valtakunnat, 25 vuoden ajan. Sodat ja taistelut ovat entistä ankarampia, ja kaupungit, linnat ja kaikki muut rakennukset poltetaan, autioitetaan ja tuhotaan, ja samalla vuodatetaan paljon vestan verta, naimisissa olevia naisia ja leskiä raiskataan ja imeväisiä lapsia murskataan ja rikotaan kaupunkien muureja vasten. Saatanan, helvetin ruhtinaan, avulla tehdään niin paljon pahuutta, että lähes koko maailma joutuu tuhon omaksi ja autioituu. Ennen näitä tapahtumia jotkut harvinaiset linnut huutavat ilmassa: Hui, Hui [Tänään, tänään] ja jonkin ajan kuluttua katoavat.
Tämän kestettyä pitkään, koittaa lähes uusi Saturnuksen valtakausi ja kulta-aika. Kuultuaan kansansa ahdingosta, Luoja Jumala käskee Saatanan heitettävän pohjattoman kuilun syvyyksiin ja sidottavan sinne. Sitten Jumalan ja ihmisen välille alkaa yleinen rauha, ja Saatana pysyy sidottuna noin tuhat vuotta ja sitten täysin vapaana.
Kaikki nämä luvut edustavat pyhien kirjoitusten oikeudenmukaista yhdistymistä näkyviin taivaankappaleisiin, nimittäin Saturnukseen, Jupiteriin, Marsiin ja muihin yhdistyneisiin, kuten voidaan nähdä tarkemmin joissakin nelisäkeissä. Olisin laskenut niitä syvällisemmin ja yhdistänyt niitä vielä pidemmälle, Rauhallisin Kuningas, ellei joidenkin moitteiden antaminen olisi aiheuttanut vaikeuksia. Siksi vedän kynäni pois ja etsin yöllistä lepoa.
Monia tapahtumia, mahtavimpia kaikista kuninkaista, mitä hämmästyttävimpiä, on pian tapahtumassa, mutta en voinut enkä halunnutkaan sovittaa niitä kaikkia tähän kirjeeseen; mutta ymmärtääkseni tiettyjä kauheita tosiasioita, muutamia on esitettävä. Niin suuri on sinun suuruutesi ja ihmisyytesi ihmisten edessä ja hurskautesi jumalten edessä, että vain sinä näytät olevan ansainnut kristillisimmän kuninkaan arvonimen ja jolle tulisi antaa korkein auktoriteetti koko uskonnossa.
Mutta pyydän teitä, Klemens Kuningas, tämän ainutlaatuisen ja viisaan ihmisyytenne kautta ymmärtämään paremmin sydämeni kaipauksen ja ylimmän toiveeni totella Teidän Rauhallista Majesteettianne siitä lähtien, kun silmäni ovat lähestyneet aurinkoista loistoanne, kuin mitä työni loisto voi saavuttaa tai saavuttaa.
Salonissa, 27. kesäkuuta 1558.
Michel Nostradamus teki sen Salon-de-Crassa Provencessa. - Anonyymi00003
No jaa, minusta vaivanaika alkoi 2020 korona pandemiasta ja nyt ollaan vaivanajan 6. vuodessa. Vielä siis yksi vuosi taaperrusta jäljellä. Vaivanaika päättyy siis suunnilleen silloin, kun Trump saa potkut presidentin virasta!
- Anonyymi00006
Menisiköhän ihan vuodessa kuitenkaan? Esimerkiksi on kerrottu, että napajäätiköt sulavat nopeasti, mutta äskettäin luin, että Itämeren pinta on jopa 20 cm normaalia alemmalla tasolla.
- Anonyymi00004
Kävin jo ottamassa pedon merkin eli mikrosirun otsaani.
- Anonyymi00007
Taas kerran nähdään kuinka sekopäitä uskovaiset on.
- Anonyymi00008
Uskovilla nayttaa tuo vaivanaika olevan paalla jo vahan pidemman aikaa..
Ja kaikki ketka sanoo vastaan ,tullaan havittamaan helvetin tulessa...vai miten se nyt meni...mutta kohtahan heidat itsensa tempaistaan johonkin elaman ulkopuoliseen tilaan...taivasten valtakuntako se oli ?
Tervemenoa vaan johonkin olemattomaan ,vaan alkaa yrittako niita sinne vieda ketka ei ole ajatuksissanne mukana ,sika halua seurata teita mitenkaan..
Atet ei voi kuin kauhulla katsoa miten henkinen mina on heilla jo irronnut ruumiista kauan sitten ja joka ajaa heidat viela tayteen hulluuteen.missa ei jarjen hiventa nay...kunnes heidan fyysinen ruumiinsa lopulta kuolee pois omaan mahdottomuuteensa..
Kannattais nyt vihdoin unohtaa koko hullu kertomus raamatusta, jumalista , jesuksista ja tulla jarkiinsa....vahemmalla paasisitte..... - Anonyymi00009
Aloitus on höpön pöpöä!
- Anonyymi00010
Sitähän ne uskonnot ovat. Ei niissä ole järjen häivääkään, pelkkää mielipuolista hulluutta. Houritaan harhoissa jotke eivät edes hipaise oikeaa todellisuutta missään pisteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243