Ei pieni Suomi vain pysty-olemaan koko maailmaan sosiaalitoimisto..lainatakseni Halla-ahon viisasta toteamusta.Meidän verotus on huipussa verrokkimaihin nähden.Siis parhaamme yritämme ja jo kaukaa sodanjälkeisestä köyhyydestä, joka on meillä vanhoilla on hyvin muistissa.Ilman Kelaa elettiin niukasti ja omin voimin tähän päivään.
Nykyiseen hyvinvointivaltioon ei ole varaa
6
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Suomalaisten -RAHAT- on syydetty pitkin maailmaa ja Syylliset on ;
SDP:n ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU puolueet - Anonyymi00002
SÄÄSTÄVÄISYYS on virallisesti suomalaisile kauhistus,
Salaa kyllä siirretään sukanvarteen ja sijoituksiin. - Anonyymi00004
Kummasti sitä kehitysapua ulos maksetaan vaikka persujen se piti poistaa. Suomi ottaa velkaa jotta voisi jakaa kehitysapua ym tukia järjestöille. Jotain vikaa päättäjien päässä.
- Anonyymi00005
Mitä tuolla on merkitystä kuinka alhainen verotus muissa maissa on. Suomi voi olla edelläkävijä maa tässäkin. Kyllä muut maat joutuu omaa verotustaan nostamaan kunhan saadaan talous pelamaan 100 prosenttisella verotuksella.
Tulee vakaat olot kun verotus pysyy aina samana eikä enää ikinä milloinkaan esimerkiksi edes teoriassa voi nousta.- Anonyymi00006
Iltalehdessä Kuopiolainen työtön nuorimies ilmoittaa että ei aio tehdä töitä eikä opiskella.
Onko itsestään selvää että saa tukia , vai lieneekö rikkaiden vanhempien poika.
Ei pitäisi olla mitään oikeutta tukien saantiin tuolla asenteella. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Iltalehdessä Kuopiolainen työtön nuorimies ilmoittaa että ei aio tehdä töitä eikä opiskella.
Onko itsestään selvää että saa tukia , vai lieneekö rikkaiden vanhempien poika.
Ei pitäisi olla mitään oikeutta tukien saantiin tuolla asenteella.Kaikki tuet pois työttömiltä niin alkaa työ maistua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996