ukraina on kohta tuhonnut koko venäjän infran ja rikkaat vain ihmettelee kun rahat katoaa kuin pieru saharaan...kylläkait minä varakkaampana laittaisin venäjän eliitille kapuloita rattasiin että lopettakaa hölmö sota touhu,
venäjän rikkaita ei sota kiinnosta..
16
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taidat elää jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Missä tämä ulottuvuuksien välinen portti sijaitsee?
- Anonyymi00003
laukaan satamassa on helvetin portti ja joku toinen öljystama venäjällä on täydessö roihussa...
- Anonyymi00002
Putinille lahjaksi hirttoköysi voitonpäivänä, ehkä ymmärtää vihjeen?
- Anonyymi00004
myrkkykääpiö on jo vanha paskat välitää omista kansalaisistaan....biljoonia käyttänyt rahaa sotaansa...tuolla summalla olisi venläisillä kaikilla uusi talo ja tesla..
- Anonyymi00005
pitää olla sitten laadukasta köyttä ettei solmu aukea...
- Anonyymi00006
Venäjällä kaikki omaisuus on lopulta rsaarin omaisuutta ja käyttää sitä haluamallaan tavalla: Nyt äärimmäiseen typerään sotaan Ukrainassa, jota ei voi edes voittaa.
- Anonyymi00007
typo: po. tsaarin
- Anonyymi00008
tuota sotaa ei voi enää voittaa,,,on sen verran isot ruumiskasat tullut ja lisää putin syöttää lihamyllyyn...herää vaan kysymys miksi venäläiset tekee lapsia kun muutama hullu ukko laittaa ne rintamalle lihamyllyyn..joko on menossa toinen sukupolvi tai kolmas...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
tuota sotaa ei voi enää voittaa,,,on sen verran isot ruumiskasat tullut ja lisää putin syöttää lihamyllyyn...herää vaan kysymys miksi venäläiset tekee lapsia kun muutama hullu ukko laittaa ne rintamalle lihamyllyyn..joko on menossa toinen sukupolvi tai kolmas...
No eihän ne enää teekkään lapsia ja kaikki jotka kykenee muuttaa maasta pois.
- Anonyymi00014
Niin se Suomessakin kaikki valtion omaisuutta loppupeleissä.
- Anonyymi00010
Suomalaisia typeryksiä kiinnostaa vain sota ja oikein haluavat, että pääsevät sotimaan.
Ei näemmä arvosteta rauhaa ja elämää, vaan tappamista ja kuolemaa, sellaisia olette enmmistö suomalaisista.- Anonyymi00011
Mitä ihmettä selität?
Missä Suomi tai suomalaiset on sotimassa? - Anonyymi00012
Joko se on Suomikin hyökännyt jonnekin teidän propagandassa? Minun tietääkseni Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 2014/2022 ja aiheutti tämän kaaoksen
- Anonyymi00015
moloch_horridus kirjoitti:
Vain suomalaiset valehtelevat tiltut ovat sotakiimaisia.
Ja reservistä eronneet Tiltut erityisesti 😜
- Anonyymi00013
Miksi lännen johtajat eivät puhu julkisesti enempi sotarikollisten tuomitsemisesta , onko ne oikeusvaltio rippeet valahtaneet housuihin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203