venäjän rikkaita ei sota kiinnosta..

Anonyymi-ap

ukraina on kohta tuhonnut koko venäjän infran ja rikkaat vain ihmettelee kun rahat katoaa kuin pieru saharaan...kylläkait minä varakkaampana laittaisin venäjän eliitille kapuloita rattasiin että lopettakaa hölmö sota touhu,

16

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taidat elää jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Missä tämä ulottuvuuksien välinen portti sijaitsee?

• Anonyymi00003

laukaan satamassa on helvetin portti ja joku toinen öljystama venäjällä on täydessö roihussa...

• Anonyymi00002

Putinille lahjaksi hirttoköysi voitonpäivänä, ehkä ymmärtää vihjeen?

• Anonyymi00004

myrkkykääpiö on jo vanha paskat välitää omista kansalaisistaan....biljoonia käyttänyt rahaa sotaansa...tuolla summalla olisi venläisillä kaikilla uusi talo ja tesla..

• Anonyymi00005

pitää olla sitten laadukasta köyttä ettei solmu aukea...

• Anonyymi00006

Venäjällä kaikki omaisuus on lopulta rsaarin omaisuutta ja käyttää sitä haluamallaan tavalla: Nyt äärimmäiseen typerään sotaan Ukrainassa, jota ei voi edes voittaa.

• Anonyymi00007

typo: po. tsaarin

• Anonyymi00008

tuota sotaa ei voi enää voittaa,,,on sen verran isot ruumiskasat tullut ja lisää putin syöttää lihamyllyyn...herää vaan kysymys miksi venäläiset tekee lapsia kun muutama hullu ukko laittaa ne rintamalle lihamyllyyn..joko on menossa toinen sukupolvi tai kolmas...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

tuota sotaa ei voi enää voittaa,,,on sen verran isot ruumiskasat tullut ja lisää putin syöttää lihamyllyyn...herää vaan kysymys miksi venäläiset tekee lapsia kun muutama hullu ukko laittaa ne rintamalle lihamyllyyn..joko on menossa toinen sukupolvi tai kolmas...

No eihän ne enää teekkään lapsia ja kaikki jotka kykenee muuttaa maasta pois.

• Anonyymi00014

Niin se Suomessakin kaikki valtion omaisuutta loppupeleissä.

• Anonyymi00010

Suomalaisia typeryksiä kiinnostaa vain sota ja oikein haluavat, että pääsevät sotimaan.
      Ei näemmä arvosteta rauhaa ja elämää, vaan tappamista ja kuolemaa, sellaisia olette enmmistö suomalaisista.

• Vain suomalaiset valehtelevat tiltut ovat sotakiimaisia.

• Anonyymi00011

Mitä ihmettä selität?
        Missä Suomi tai suomalaiset on sotimassa?

• Anonyymi00012

Joko se on Suomikin hyökännyt jonnekin teidän propagandassa? Minun tietääkseni Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 2014/2022 ja aiheutti tämän kaaoksen

• Anonyymi00015
        moloch_horridus kirjoitti:

Vain suomalaiset valehtelevat tiltut ovat sotakiimaisia.

Ja reservistä eronneet Tiltut erityisesti 😜

• Anonyymi00013

Miksi lännen johtajat eivät puhu julkisesti enempi sotarikollisten tuomitsemisesta , onko ne oikeusvaltio rippeet valahtaneet housuihin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe