On se kumma kun pidetään arvaamattomia koiria irrallaan, pitääkö lapsen tai toisen koiran tulla purruksi ennenkun nämä oppii? Sitten vielä somessa kehuskellaan omalla vastuuttomuudella.
Koirat pidettävä kiinni
8
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koiria saa purrakki kurkuusta niitä on jo liikaaakin
- Anonyymi00002
Useasti monet tapaukset menee siihe että aina se pahin on tapahduttava että opitaan laittamaan koira kiinni jos edes silloinkaan. Riippuu niin omistajasta. Mutta se että kehuskellaan omalla vastuudettomuudellaan on todella kummallista, minkähän rotuinen koira/koirat on kyseessä. Toivottavasti ei mikään hirmu rotu!
- Anonyymi00004
Tietenkin on suojeluviettinen voimarotu. Miten päätyykin aina vääriin käsiin .Eipä uskalla enää omien koirien kanssa lähteä metsään
- Anonyymi00003
Jaahas taas joku vastuuton asialla. Onkohan kyseessä taas joku joka luulee tietävänsä koirankoulutuksesta kaiken ja sen tiimoilta pitelee koiraansa irti ( koska minun koira ei ikinä tekisi pahaa kenellekään) vai mikä homma täälä on taas meneillään. Sitä paitsi nyt on koirien kiinnipito aikakin!!!
- Anonyymi00005
Jotain riitelyä, eikös Kuortaneella ole koirapuistoa?
- Anonyymi00006
Kouluttamattomat rakit haukkuu ja puree.
- Anonyymi00007
Menkijärvellä o. Siellä mahtuus sitä kouluttamista harrastamahan
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Menkijärvellä o. Siellä mahtuus sitä kouluttamista harrastamahan
Menkijärvi on arveluttavaa viimeistä rajaseutua. Puhuvatkin omituisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689