Hyvin ovat salanneet asian....
Supposedly a SISU GTP MRAP in service with the 1st Special Operations Task Group of the 8th Special Operations Regiment.
As far as I am aware, no country has so far claimed that they are providing or that they have provided these to Ukraine.
Source in the replies.
https://pbs.twimg.com/media/HG6WM9TacAAxFuM?format=jpg&name=900x900
SUOMALAISTA SISUA TARVITAAN AINA!!
Ukrainalla tutun näköistä kalustoa
18
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sisua ja jaksamista vaan Ukrainalaisille.
- Anonyymi00002
On nuo vähän toista kun Venäjän peltipurkit.
- Anonyymi00003
Ukrainan armeija raportoi, että suomalainen panssarivaunu Sisu XA-180 kesti kolme panssarintorjuntamiinaa kunnes pysähtyi.
Ruhjeilta ei vältytty mutta kaikki ovat hengissä!
Tämä on se länsimaisen ja neuvostoliittolaisen sotilaskaluston SUURI ero.
https://x.com/front_ukrainian/status/1668600506141356032/photo/1
Tiltuhan näitä on aina haukkunut....sivarin tietämyksellä.- Anonyymi00004
Suomalainen kalusto ei ole mitään länsimaista roskaa, vaan Suomalaista laatua!
- Anonyymi00005
Minulla oli aikoinaan Sisu ja se oli täysi paska.
- Anonyymi00006
Rahaa tuntuu olevan kaikkialle muualle muttei tämän valtion hoitoon.
- Anonyymi00007
Etkö taaskaan ole mennyt katkaisuun?
- Anonyymi00008
"Rahaa tuntuu olevan kaikkialle muualle muttei tämän valtion hoitoon."
Tiltulla ei ole koskaan tietoa asioista....
Nämä ovat Suomen valtion suomalaisilta puolustusvälinetoimittajilta tilaamien Ukrainan apupakettien kautta.
Suomalaisyrityksiltä on jo tilattu sadoilla miljoonilla Ukrainaan toimitettavia puolustustarveikkeita - Anonyymi00009
Onko noissa erittäin vahva pohja että miinaan ajaessa laite voi lentää ilmaan mutta muuten pysyy kasassa, kolhuja sisällä olijoille voi tulla.
- Anonyymi00010
Auto on suunniteltu suojaamaan miinoilta ja tienvarsiräjähteiltä ja pohjassa on V-muoto. Rakenteet ovat panssariterästä ja perusversiossa suojaustaso on STANAG 4569 -standardin tason mukainen, jota voidaan kasvattaa lisälevyillä.
Että semmoinen. - Anonyymi00012
Vaikea sanoa onko tuo auto Ukrainassa vai Afrikassa?
Instagram https://www.instagram.com/reel/DXpM6uQAI-B/- Anonyymi00014
Se saattaa olla myös Suomessa, netissäkin on myynnissä tuollainen. Tuohon wolfpam osoitteeseen ei oikein pääse käsiksi, google ei sitä tunne.
- Anonyymi00013
Sinulle lienee kaikki asiat vaikeita jos tuokin on....
- Anonyymi00015
Siitä vaan jos olet rahamiehiä niin kauppoja hieromaan.
Nettiauto-sivustolla kaupataan puolen miljoonan sotilasajoneuvoa https://share.google/NJ1OwWf9AzERd35c0
- Anonyymi00016
No niin natoniilot, keneltä löytyy rahaa, siinä olisi hyvä kohde Ukrainalle lahjoitettavaksi. Jos ei tilillä ole riittäväti massia, niin tehkää kuten Orpo ja ottakaa velkaa.
- Anonyymi00017
Suomalaisten tileillä on enemmän rahaa kuin koskaan historiassa joten ole huoleti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suomalaisten tileillä on enemmän rahaa kuin koskaan historiassa joten ole huoleti.
Mitä ne siellä tileillä ne rahat tekee, Ukrainaa kuuluu auttaa et pankkisiirtoja vaan sinnepäin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä ne siellä tileillä ne rahat tekee, Ukrainaa kuuluu auttaa et pankkisiirtoja vaan sinnepäin.
Koko ajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006