Tiedän kaksi samanlaista tapausta SAKAn huutokauppaostoista. He tekevät parhaimman tarjouksen, mutta kun myyjä vie auton heille siitä kaivetaan jotain asioita joiden nojalla hintaa alennetaan. Toisessa automyyjän mukaan auton helmakotelot olivat kuluneet ja ruostumisen estämiseksi he joutuvat maalaamaan ne. Toinenkin oli jotain vastaavaa joka ei näy normaaleissa myyntikuvissa.
Onko tällaisesta kikkailusta yleisempiä havaintoja?
SAKAn huutokauppaostot
7
305
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
vain romut laitetaan Huutokauppa.com -myyntiin
- Anonyymi00002
Niin, siellähän näm autot eivät olleet myynnissä.
- Anonyymi00003
Ei huutokaupasta ostetussa autossa ole mitään takuuta , joten älä höpötä omiasi .
- Anonyymi00004
Asiahan ei minulle kuulu, mutta en lähtisi kommentoimaan jos en osaisi lukea. Tai ymmärtäisi tekstiä enkä olisi yhtään perillä asioista.
Ei tässä kyllä näytä asiakaan huutokauppaostosta olevan kyse vaan auton myynnistä huutokaupassa autoliikkeelle.
Toiseksi yksityishenkilöllä on sama kuluttajansuoja huutokaupoista ostetuissa autoissa kuin etämyyntinä ostetussa autossa. Palautusoikeus 14 vrk ilman syytä ja jos pitää auton niin autoliikkeen virhevastuu on voimassa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu, mutta en lähtisi kommentoimaan jos en osaisi lukea. Tai ymmärtäisi tekstiä enkä olisi yhtään perillä asioista.
Ei tässä kyllä näytä asiakaan huutokauppaostosta olevan kyse vaan auton myynnistä huutokaupassa autoliikkeelle.
Toiseksi yksityishenkilöllä on sama kuluttajansuoja huutokaupoista ostetuissa autoissa kuin etämyyntinä ostetussa autossa. Palautusoikeus 14 vrk ilman syytä ja jos pitää auton niin autoliikkeen virhevastuu on voimassa.Ai ei ollut kyse huutokaupasta ? Osaatko lukea ?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai ei ollut kyse huutokaupasta ? Osaatko lukea ?
Osaatko itse? Aloituksessa ei ollut mitään puhetta takuusta.
- Anonyymi00007
Nimenomaan on niitä yleisempiä havaintoja. Kasa ja Kusex toimivat kaikessa juuri noin. Keksitään joku tekosyy jonka avulla asiakas maksaa ylimääräistä tai asiakkaan hyvitys pienenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398