PS:n puoluekokous

Anonyymi-ap

Miten PS valitsee puoluejohtajansa? Tapahan on poikkeuksellinen verrattuna ns. vanhoihin puolueisiin?

73

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Telakoitumisilla?

    • Anonyymi00002

      Persuissa kaikki jäsenet ovat oikeutettuja äänestämään, toisin kuin muissa puolueissa.

      • Anonyymi00003

        Kerro tarkemmin. Mikä estää muissa puolueissa jäsenten äänestämisen?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kerro tarkemmin. Mikä estää muissa puolueissa jäsenten äänestämisen?

        Puolueiden säännöt.

        Onko ihan vieras ajatus, että asioita tehdään niin kuin on joskus sovittu tehtävän? "Ei tämä ole mikään punakaarti, missä komppanianpäällikkö valitaan huutoäänestyksellä."


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Puolueiden säännöt.

        Onko ihan vieras ajatus, että asioita tehdään niin kuin on joskus sovittu tehtävän? "Ei tämä ole mikään punakaarti, missä komppanianpäällikkö valitaan huutoäänestyksellä."

        Ei kai tuossa kysytty punakaartin tapoja valita komppanian päälliköitä?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei kai tuossa kysytty punakaartin tapoja valita komppanian päälliköitä?

        Kerro tarkemmin?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Puolueiden säännöt.

        Onko ihan vieras ajatus, että asioita tehdään niin kuin on joskus sovittu tehtävän? "Ei tämä ole mikään punakaarti, missä komppanianpäällikkö valitaan huutoäänestyksellä."

        Kerropa tarkemmin sitten niistä säännöistä.


      • Anonyymi00011

        Kaikissa puolueissa jäsenillä on äänioikeus puheenjohtajiston valinnassa. Persuilla vaan täytyy matkustaa jokaisen jäsenen kokouspaikalle, jos haluaa äänioikeuttaan käyttää.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kaikissa puolueissa jäsenillä on äänioikeus puheenjohtajiston valinnassa. Persuilla vaan täytyy matkustaa jokaisen jäsenen kokouspaikalle, jos haluaa äänioikeuttaan käyttää.

        Ovelta käännytetään väärämieliset Perussuomalaiset pois.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kerro tarkemmin?

        Koskas demarit aikoo taas aloittaa kapinan?


      • Anonyymi00072

        Muissa puolueissa jäsenet äänestävät puoluekokousedustajat, jotka valitsevat puolueelle johdon.

        Persuissa jokaisen, joka haluaa vaikuttaa puolueen johdon valitsemiseen, on matkustettava puoluekokoukseen.


    • Anonyymi00007

      Perussuomalaisten puoluekokouksessa äänioikeus on ennalta valittujen kokousedustajien sijaan kaikilla puolueen jäsenillä, joilla on jäsenmaksu maksettuna.

      Muissa puolueissa jäsenet valitsee delegaatioita lähetettäväksi puoluekokoukseen viemään jäsenistön delegaatiolle antama mandaatti äänestystuloksen perusteella, ettei jokaisen jäsenen tarvitse matkustaa esim Utsjoelta helsinkiin.
      Persujen lisäksi toinen poikkeus taiataa olla Liike nyt?

      Sopii kysyä, moniko persujäsen lähtee henkilökohtaisesti kokouspaikalle, jos se on etelässä ja persujäsen istuu kaljakuppilassa Ivalossa?

    • Anonyymi00009

      2017 persut valitsi Halla-ahon niin, että Suomen Sisu järjesti kyydinkin "oikeamielisille" jäsenille, jotka nostivat Halla-ahon puoluejohtoon.

    • Anonyymi00010

      Ehdokkaaksi kuitenkin hyväksytään .... vain tarkkaan valitut henkilöt.

    • Anonyymi00013

      Perussuomalaisten johto järjestää ilmaiset bussilulketikset Jussi Halla-ahon ja Riikka Purran kannattajille tietenkin.

      • Anonyymi00017

        Samaa teki myös toinen äärioikeistolaisten SKE puolue. Ilmaiset kuljetukset puoluejohtoa tukeville jäsenille.


      • Anonyymi00019

        Jussi Halla-aho ja Suomen Sisu puhdistuvat tuolla tekniikalla Perussuomalaiset TimonSoinin johtamat kommunistit pois puolueesta.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Samaa teki myös toinen äärioikeistolaisten SKE puolue. Ilmaiset kuljetukset puoluejohtoa tukeville jäsenille.

        SKE on joku uusi pikkupuolue?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho ja Suomen Sisu puhdistuvat tuolla tekniikalla Perussuomalaiset TimonSoinin johtamat kommunistit pois puolueesta.

        Olibo kuboi oli, muttä konsti oli tehokas, lähti sieltä siniset, eikä niistä sen jälkeen kuultu.


    • Anonyymi00015

      persutiltut valitsee putinin ohjeiden mukaan

      • Anonyymi00047

        Menepäs sen Tiltus kanssa vaikka nussiskelemaan.


    • Anonyymi00016

      Tuotakaan ei moni rivipersu edes tiedä.
      Yksikin kysyi, eikö se tapa ole sama kuin muillakin puolueilla?

      Persua tyhmempi on vain toinen persu.

    • Anonyymi00018

      Onpas punikeilla taas ongelmia kerrakseen.

      • Anonyymi00020

        "Onpas punikeilla taas ongelmia kerrakseen."

        Mutta sinulla ei ole senkään vertaa vastausta varsinaiseen kysymykseen, jonka kuittaatkin sitten "punikkien ongelmaksi".
        En näe kysymyksen suhteen muuta ongelmaa kuin korkeintaan sen, ettet kykene vastaamaan edes siihen asiallisesti.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "Onpas punikeilla taas ongelmia kerrakseen."

        Mutta sinulla ei ole senkään vertaa vastausta varsinaiseen kysymykseen, jonka kuittaatkin sitten "punikkien ongelmaksi".
        En näe kysymyksen suhteen muuta ongelmaa kuin korkeintaan sen, ettet kykene vastaamaan edes siihen asiallisesti.

        Persuille siinä ei ole mitään ongelmaa kun järjestelmä on tuottanut Suomen parhaita puheenjohtajia joka kerta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Persuille siinä ei ole mitään ongelmaa kun järjestelmä on tuottanut Suomen parhaita puheenjohtajia joka kerta.

        Ei ole kysytty, onko asiassa ongelmaa eikä arvioita persujen puheenjohtajista, joihin muistaakseni Wistbackan jälkeen kuului aika kauan myös Timo Soini:)))). Luepa avaus uudelleen ja vastaa kysymykseen.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Persuille siinä ei ole mitään ongelmaa kun järjestelmä on tuottanut Suomen parhaita puheenjohtajia joka kerta.

        SOINI OLI KAIKISTA PARAS PERSUJEN PUHEENJOHTAJA.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ole kysytty, onko asiassa ongelmaa eikä arvioita persujen puheenjohtajista, joihin muistaakseni Wistbackan jälkeen kuului aika kauan myös Timo Soini:)))). Luepa avaus uudelleen ja vastaa kysymykseen.

        Aloittajalla on jo jotain tietoa valintamenettelystä koska pitää sitä jollain tapaa poikkeuksellisena.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        SOINI OLI KAIKISTA PARAS PERSUJEN PUHEENJOHTAJA.

        No, se kyllä on totta, kun muut persujohtajat on täyskaheleita. Paitsi se ensimmäinen, Kauhavan vallesmanni, jolla nyt jonkunlainen tolkku oli.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Aloittajalla on jo jotain tietoa valintamenettelystä koska pitää sitä jollain tapaa poikkeuksellisena.

        Avaaja arvelee sen poikkeavan muiden puolueiden käytännöstä kysymysmerkistä päätellen, mutta kysyy, millä tavoin?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Persuille siinä ei ole mitään ongelmaa kun järjestelmä on tuottanut Suomen parhaita puheenjohtajia joka kerta.

        Persuilla taitaa olla ongelma kannatuksen laskussa.

        Mistähän se kannatuksen lasku johtuu, jos puheenjohtajat on persuhistorian lyhyen ajan olleet Suomen parhaita?


      • Anonyymi00049

        Punikeilla on punikkitautia.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Persuilla taitaa olla ongelma kannatuksen laskussa.

        Mistähän se kannatuksen lasku johtuu, jos puheenjohtajat on persuhistorian lyhyen ajan olleet Suomen parhaita?

        Miksihän persujen kannatus tosiaan laskee?


    • Anonyymi00021

      Myös expersut haukkuu nykypersuja surutta 🤣

      • Anonyymi00024

        On myös muitakin kuin vain ecpersuja.


    • Anonyymi00029

      Kuten persujohto myös punakaartin johto valitaan jäsenäänestyksen avulla. Ei huutoäänestyksellä.

      • Anonyymi00030

        Valitaanko muissa puolueissa sitten huutoäänestyksellä, kun se perussuomalaisten tapa poikkeaa muista puolueista?
        Mikä se ero on?


    • Anonyymi00031

      Persut valitsee puheenjohtajansa ilman aivoja.

      • Anonyymi00048

        Vihreät valitsee johtajansa piäreskelemällä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Vihreät valitsee johtajansa piäreskelemällä.

        Siinä joku latasi oikein koko älyllisen kapasiteettinsa debattiin.


    • Anonyymi00032

      Taistelutilanteessa kun ryhmänjohtaja kuolee, lähin mies huutaa ottavansa johdon.

      • Anonyymi00033

        Mahtaa sitten Riikka Purraa vituttaa, jos sattuu olemaan lähin henkilö? Sukupuolisyrjintää.


    • Anonyymi00034

      Perussuomalaiset valitsee puoluejohtoon vain köyhän kansan puolustajia. Muut puolueet ei.

      • Anonyymi00036

        Riikka Purra ja Perussuomalaiset eivät tarvitse enään valittavien köyhien duunariperheiden sääliääniä 💪

        Riikka Purra on kymmenkertaistanut omat tulonsa ja rahaa on 💪


    • Anonyymi00037

      Idiootit valitsee idiootin?

      • Anonyymi00038

        Tai muun vastaavan kanootin.


    • Anonyymi00039

      Persujen äänestystapa on sellainen, että kokouspaikalla olisi aikamoinen ruuhka, jos kaikki persujäsenet sinne saapuisivat käyttämään äänioikeuttaan.
      Eli täystolvanoitten tapa, mutta persujen tapahan toimia on aina erilainen kuin muilla.
      Muut puolueet lähettää kokouspaikalle valtuutetut, jotka vievät äänestystuloksen kultakin alueelta, mutta ei, se ei persuille käy.
      Sitten ne sanoo, että se on demokratiaa, kun jokaisen persujäsenen pitäisi matkustaa persujen kokouspaikalle henkilökohtaisesti, jos haluaa vaikuttaa puheenjohtavalintaan äänestämällä. Ja Suomen Sisukin järjestää kyytejä vain harvoille ja valituille...

      • Anonyymi00040

        Ainoastaan näin pystytään pitämään puolue yhtenäisenä kun väärämielisten äänestäminen tehdään hankalaksi.


      • Anonyymi00041

        Persujäseniä on noin 15000.


      • Anonyymi00044

        Se ei meille käy.

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00042

      Puheenjohtajan valinnassa käytetään persuilla yleensä vasaraa, kuten ihan rivijäsentenkin valinnassa😂

    • Joo, vaaleilla. Aika käsittämätöntä touhua!

      • Anonyymi00050

        Vaalipaikka vaan sattuu olemaan aika kaukana joillekin jäsenille. Ihan riippumatta siitä, missä puoluekokous järjestetään, se on aina kaukana osasta jäsenistöä.


    • Anonyymi00051

      Herra täydellinen vedättää kiusallaan.

      • Anonyymi00054

        Persuja on helppo vedättää. Eräskin luuli Timo Soinin johtaneen aina puoluetta.
        Se oli silloin, kun Timo Soini oli vielä hänellekin "Meidän Timppa".
        Kerroin hänelle, ettei Soini ollut ensimmäinen persupuheenjohtaja, johon persu esitti kysymyksen, kuka se sitten oli?
        Ei ne tiedä edes kannattamansa puolueen lyhyttä historiaa ja myöhemmin tuollekin rivipersulle se "Meidän Timppa" muuttuikin varsinaiseksi maanpetturiksi ja rivipersun puheet siihen suuntaan, ettei se "Meidän Timppa" koskaan ole persu ollutkaan.
        Ylistyksen kohteeksi nousi sivarimestariampuja Jussi hetkeksi ja sitten "Meidän Riikka".

        Kyllä persuissa tyhmyys tiivistyy, ei voi muuta sanoa. Saa olla eri mieltäkin, en käy kuitenkaan tyhmien persujen kanssa kinaamaan.

        Mutta tässä on hauska (onko se hauska? No on se hauska) laulu. Siinä Timppa saunoo.

        https://www.youtube.com/watch?v=_3EgmrwBqIU


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Persuja on helppo vedättää. Eräskin luuli Timo Soinin johtaneen aina puoluetta.
        Se oli silloin, kun Timo Soini oli vielä hänellekin "Meidän Timppa".
        Kerroin hänelle, ettei Soini ollut ensimmäinen persupuheenjohtaja, johon persu esitti kysymyksen, kuka se sitten oli?
        Ei ne tiedä edes kannattamansa puolueen lyhyttä historiaa ja myöhemmin tuollekin rivipersulle se "Meidän Timppa" muuttuikin varsinaiseksi maanpetturiksi ja rivipersun puheet siihen suuntaan, ettei se "Meidän Timppa" koskaan ole persu ollutkaan.
        Ylistyksen kohteeksi nousi sivarimestariampuja Jussi hetkeksi ja sitten "Meidän Riikka".

        Kyllä persuissa tyhmyys tiivistyy, ei voi muuta sanoa. Saa olla eri mieltäkin, en käy kuitenkaan tyhmien persujen kanssa kinaamaan.

        Mutta tässä on hauska (onko se hauska? No on se hauska) laulu. Siinä Timppa saunoo.

        https://www.youtube.com/watch?v=_3EgmrwBqIU

        Nyt trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪


    • Anonyymi00058

      Petsuthan valitsee johtajansa kännissä ja läpällä.

      • Anonyymi00059

        Purra kertoi persujen tavoitteena olla tulevaisuudessa pääministeripuolue. Mahtaa siihen mennä aikaa, vaikka toisessa haastattelussa Purra jo määritteli ajan tarkemmin, ensi vaaleissa jo Purra kertoi pyrkivänsä itse pääministeriksi. Se vaatisi aika uskomattomia tapahtumia toteutuakseen, joten vahavsti epäilen, ettei Purran tavoite toteudu. Niin kuin ei tämän hallituksen tavoitteetkaan ole toteutuneet.


    • Anonyymi00061

      Suomen Sisu opastaa äänestämään "oikein".
      Tapa on persuissa kuin Venäjällä.

      • Anonyymi00062

        Saako turpaan vessareissulla jos äänestää väärin?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Saako turpaan vessareissulla jos äänestää väärin?

        Voi ne tulla kotiinkin vasaroimaan? Tapaus Pekka Kataja?


    • Anonyymi00063

      Playstation hyvä, woltit paremmat.
      Buzzlightyear

    • Anonyymi00065

      En tiedä, mutta nyt ne on vaihtaneet puolueen tunnukseksi rikkaruohon (Taraxacum officinale).
      Joku sanoi sitä riikkaruohoksi.

      • Anonyymi00066

        Olisivat laittaneet risun tai kepin. Niitähän he kaikille tarjoavat.


      • Anonyymi00067

        Riikka voikin pukea seuraavaan säälinkalasteluhaastatteluun voikukkamekon ylleen.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Riikka voikin pukea seuraavaan säälinkalasteluhaastatteluun voikukkamekon ylleen.

        Kesämökin laiturilla punkkupäissään mattoja pesemässä voikukkamekko yllään ja vitutustaan voivottelemassa.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Kesämökin laiturilla punkkupäissään mattoja pesemässä voikukkamekko yllään ja vitutustaan voivottelemassa.


    • Anonyymi00068

      Yleensä nyrkkitappelua ja vasarointia. Joskus myös pientä ammuskelua.

    • Anonyymi00070

      Kylähullujen kokoontuminen.

    • Anonyymi00073

      Suomen Sisun avustuksella ne valitsee...

    • Anonyymi00074

      Puolue-eliitti äänestää jonkun kiihkoilijanatsin puheenjohtajaksi.
      Suomen Sisu järjestää kuljetukset äänestyspaikalle "oikeaoppisille".

      Onneksi eduskuntavaaleissa persut äänestetään oppositioon (=joutuu vaalituloksen sanelemana sinne).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe