Yleisradion henkilökunta on vienyt yhtiön toimintaa iltapäivälehtien ja viihdekanavien perinteiseen suuntaan kautta linjan. Sekä uutis- ja ajankohtaisohjelmissa että muussa tarjonnassa.
Vielä joitakin vuosia sitten Ylen toimittajat puhuivat pilkallisesti iltapäivälehtien klikkiotsikoista ja muista tavoista. Nykyään Yle käyttää täsmälleen samanlaisia periaatteita, mukaan lukien aiheiden esittelyä kohua tavoitellen.
Ylen tv-uutiset ovat nykyään ensisijaisesti yhtiön verkkosivuston mainosväline. Toimittajat eivät ilmeisesti osaa enää tehdä aiheesta tv-juttua, vaan käskevät katsojan mennä klikkailemaan yhtiön verkkosivuja.
Ylen suunta muuttunut
24
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Just, ei enää oikeaa journalismia.
- Anonyymi00002
Reinihän lähti
- Anonyymi00003
Kertoi hyvin syynkin!
- Anonyymi00004
Liian omaa agendaa ajavat ja puolue suuntaa siksi pitäisi yle maksu poistaa ei aja kansan asiaa vaan vasemmistolaista.
- Anonyymi00005
Yle vero pitäisi poistaa niin ei kansan tarvitsisi tämmöisestä maksaa kanavaa käännetään mutta maksu se pakko maksu jää ei hyvä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yle vero pitäisi poistaa niin ei kansan tarvitsisi tämmöisestä maksaa kanavaa käännetään mutta maksu se pakko maksu jää ei hyvä.
Kansanäänestys Yle-verosta! Tai edes lakialoite sen keräämisen lopettamisesta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kansanäänestys Yle-verosta! Tai edes lakialoite sen keräämisen lopettamisesta.
Kyllä, tehkööt ohjelmia mitä en itse katso ja jota halua pakko verolla kustantaa kansan äänestys ylen verosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä, tehkööt ohjelmia mitä en itse katso ja jota halua pakko verolla kustantaa kansan äänestys ylen verosta.
Totta! Areenasta näkee hyvin, kun kaikki muutenkin uusintoja!
- Anonyymi00008
vajaa miljardi tulisi hyvinvointiin ja vanhuksien ja työttömien hyväksi ajatelkaa.
- Anonyymi00010
Kyllä!
- Anonyymi00009
Kyllä tämän jopa kommunismin näköinen järjestö hyväveli toiminta pitää lopettaa eikä veroja korottamalla.
- Anonyymi00011
Riippumattoman tutkimuksen mukaan YLE on Suomen luotetuin media.👍
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Riippumattoman tutkimuksen mukaan YLE on Suomen luotetuin media.👍
Voi Jeesus!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi Jeesus!
Sieltähän niitä satuja löytyy.😅
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi Jeesus!
Onko hänkin YLELLÄ hommissa?
- Anonyymi00015
Yle on vitsi! Kaikki oikeat toimittajat on lähteneet lätkimään. Johtaja kulkee Bilderbergin kokouksissa ottamassa ohjeita, mitä pitää kansalle valehdella. Täysin selkärangaton olio.
Onneksi on vaihtoehtomedioita joita kyllä yritetään suitsia, mutta ONNEKSI ON X, jossa ihmisiä ei sensuroida, jos vaikka sattuu sanomaan väärin vihervassarien mielestä!- Anonyymi00017
Sieltähän löytyy sitä oikeaa tietoa, jossa faktat on tarkistettu. Voi sua ressukkaa, sua viedään kuin litran mittaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sieltähän löytyy sitä oikeaa tietoa, jossa faktat on tarkistettu. Voi sua ressukkaa, sua viedään kuin litran mittaa.
Kommarikin heräsi läävästään?😂
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kommarikin heräsi läävästään?😂
Osaat sentään kirjoittaa 3 sanaa ja kyssärin. Bravo. 🎉
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kommarikin heräsi läävästään?😂
Persu se näki KOMMARIN🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Osaat sentään kirjoittaa 3 sanaa ja kyssärin. Bravo. 🎉
Kommari ei osaa sitäkään! 🥳
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kommari ei osaa sitäkään! 🥳
Siperiaan kuten aikoinaan punikit!
- Anonyymi00016
Yäk
- Anonyymi00018
29.4. erikoislähetys oli kuin "juokse tai kuole"- elokuvan muunnelma.
Dystopia Suomi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483