Alkuvuodesta olen pitänyt matksilusutoa välillä pois liikenteestä ja välillä taas ajossa, 10 euron vähimmäislaskuja tullut verkkopankkiin eli siltä osin kaikki ok mutta verkkopankkiin tuli myös vähän reilu 1200 euron maksu. Soitin traficomille niin nainen vastasi, kuulosti siltä että syö jotakin..sanoi ettei minun tarvitse välittää tuosta reilun 1200 euron laskusta..mutta kun katsoin auton tietoja Traficomin sivuilta niin siellä oli herja että ajoneuvosta on verosaatavia joita ei ole maksettu..voi *ittu mitä touhua.
No maksoin laskun pois ja nyt siten varmaan koko laskutus sekaisin koska olen maksanut myös liikenteessäoloajoista laskut. Että sellaista ..
Traficom sössii
3
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Traficom pummaa liikennekäytöistä poistoista 7€/kpl, eli 3 - 8 miljoonaan euroa vuodessa katetta vain että autoilka ajettaisiin enemmän!
minimimakso on siis 10€(minimiautovero) 7€ liijennekäytöstäpoistomaksu eli 17€ jos siirtää sentinkään!!
P korean tapaista € kommunististä kansanryöstöä!- Anonyymi00002
Puhut asiaa josta et tiedä mitään. Pohjois-Koreassa matkailuauton omistajien kuppaus on pientä Suomeen verrattuna.
- Anonyymi00003
Tuosta pitäisi tehdä valitus. Traficom ei ole hallituksen kanssa samoilla linjoilla siinä että Suomi pyrkii hiilineutraaliksi. Ei onnistu kun traficom yrittää saada matkailuautot jatkuvan liikennekäyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598