Vapaa Ajattelija -lehden numerossa 1/2016 oli tavanmukaisesti pääsihteerin palsta. https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/paasihteerin-palsta-maahanmuuttajat-uskonnonvapaus-ja-yksityisyyden-suoja/
Jutussa oli kolme eri aihetta, maahanmuuttajat ja uskonnonvapaus, yksityisyyden suojan puute uskonnollisiin tilaisuuksiin liittyen sekä juhlapyhät ja työaikakysymys. Kaikki enemmän tai vähemmän ajankohtaisia aiheita tänäänkin.
Pääsihteerin palsta 10 vuotta sitten
7
105
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Onneksi Ylikoski tajusi poistua tehtävästä. Kun ymmärtäisi vielä jättää kulisseissa vaikuttamisenkin, niin ilmapiiri helpottuisi liitossa
- Anonyymi00002
Ylikoski oli siis luottamustoimisena pääsihteerinä vuoteen 2019. Sen jälkeen hän ei ollut kulisseissa, vaan Vapaa Ajattelija -lehden päätoimittajana. Samoin Helsingin seudun vapaa-ajattelijain puheenjohtajana.
Tällä palstalla vapaa-ajattelijain vastustajien yhtenä juonteen on johtotehtävissä olevien henkilökohtainen mustamaalaaminen ja kalvaminen. Sitten ollaan ihmettelevinää, niksi moni ei kirjoita nimellään tälle palstalle.
Tehtävistä luopuminenkaan ei vähennä vihakirjoittelua.
Itse asiassa makaaberius on myös antivaparin repertuaarissa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ylikoski oli siis luottamustoimisena pääsihteerinä vuoteen 2019. Sen jälkeen hän ei ollut kulisseissa, vaan Vapaa Ajattelija -lehden päätoimittajana. Samoin Helsingin seudun vapaa-ajattelijain puheenjohtajana.
Tällä palstalla vapaa-ajattelijain vastustajien yhtenä juonteen on johtotehtävissä olevien henkilökohtainen mustamaalaaminen ja kalvaminen. Sitten ollaan ihmettelevinää, niksi moni ei kirjoita nimellään tälle palstalle.
Tehtävistä luopuminenkaan ei vähennä vihakirjoittelua.
Itse asiassa makaaberius on myös antivaparin repertuaarissa.Johdon kuuluu ottaa kritiikkiä vastaan. Liitossa se vain johtaa kritiikin esittäjän aseman vaikeutumiseen. Onko ihme, ettei haluta kirjoittaa nimellä?
- Anonyymi00004
”Kaikki enemmän tai vähemmän ajankohtaisia aiheita tänäänkin.”
Liitto ei siis ole 10 vuodessa onnistunut edistämään mitään. Ei ole tainnut peejiit ja pääsihteerit olla tehtäviensä tasolla.
Erotkaa vapareista. - Anonyymi00005
Ylikoski levittää röyhkeänä kansanvaihto-toiveuniaan
Ylikoski on aloittamista valmis rakennusinsinööri
pilvilinnanrakennus-puolelta - Anonyymi00007
Niinpä ovatkin edelleen.
- Anonyymi00008
Ajahtaisia teemoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53712
- 46705
- 77597
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582