Mitäpä heikot miehet?

Anonyymi-ap

Mitä kuuluu salin heikoille miehille. Narukäsiä näkyy jatkuvasti, mikähnä teitä vaivaa. Joo, ruoka on kyllä kallista, mutta leipäjonostaa saa ilmaseiksi hiilareita niin lähtee kasvamaan. Itsellä penkki 130kg ja naureskelen kun joku penkkaa 60kg tosissaan tai 80kg, siis mies penkkaa 80kg, tuo on teinipojan painoja. Syökää ruipelot, minua pelottaa kun luulen että salilla on jokin tauti joka tartuttaa kynäniskaisuuden, oikeasti pelottaa. Alkakaapa syömään ja nostakaa se penkki ensin 100kg tienoille, siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin niin voipi naistakin tulla joskus, jonnet.

16

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voi sieltä kaapista tulla pienemmälläkin ryminällä.

    • Anonyymi00002

      Jos joku meekeri tuleevastaan ni tinttaan kuonoon. Matut kuuluu muualle.

      • Anonyymi00003

        Tee niin äläkä vain ja aina puhu,
        koska teet?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tee niin äläkä vain ja aina puhu,
        koska teet?

        No oletko itse laittanut kortesi kekoon ja tintannut kunnolla? Eipä se auta huudella jos itse ei osaa meekeriä tai hiekkameekeriä tintata kunnolla. Tupakkaa pummaavat ni se on ohtaluu hellänä sen jälkeen, minä en ala katteleen mitään meekeri-juhlia hillumassa veronmaksajien eli sinun ja minun rahoilla. Tämä maa on menoss konkurssiin, tertveydenhuollosta ei enää apua saa kuin varakkaat jotka menee yksityiselle. Jonot on vähintään puolivuotta näiden meekereiden ja aavikkomeekereiden takia, valkoisia kantasuomalaisia kuolee. Maa on mennyttä. Kyllä sotaveteraaneja harmittaa kun turhaan taistelivat kun ei jälkipolvet osaa pitää maan rajoja kunnossa vaan ottavat järjestäen raiskaajat ja kunniamurhaajat sisään, jengit tulee ja poliisi yrittää vellit housussa että ei tulisi Ruotsin mallia mutta kyllä se tule 100% varmasti. Itse asun jo puolet vuodesta kaukana täältä ja tulevaisuudessa ehkä kokonaan pois, hillukoot täällä sitten meekereiden valtakunnassa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No oletko itse laittanut kortesi kekoon ja tintannut kunnolla? Eipä se auta huudella jos itse ei osaa meekeriä tai hiekkameekeriä tintata kunnolla. Tupakkaa pummaavat ni se on ohtaluu hellänä sen jälkeen, minä en ala katteleen mitään meekeri-juhlia hillumassa veronmaksajien eli sinun ja minun rahoilla. Tämä maa on menoss konkurssiin, tertveydenhuollosta ei enää apua saa kuin varakkaat jotka menee yksityiselle. Jonot on vähintään puolivuotta näiden meekereiden ja aavikkomeekereiden takia, valkoisia kantasuomalaisia kuolee. Maa on mennyttä. Kyllä sotaveteraaneja harmittaa kun turhaan taistelivat kun ei jälkipolvet osaa pitää maan rajoja kunnossa vaan ottavat järjestäen raiskaajat ja kunniamurhaajat sisään, jengit tulee ja poliisi yrittää vellit housussa että ei tulisi Ruotsin mallia mutta kyllä se tule 100% varmasti. Itse asun jo puolet vuodesta kaukana täältä ja tulevaisuudessa ehkä kokonaan pois, hillukoot täällä sitten meekereiden valtakunnassa.

        Hei , hei,
        nyt oli puhe sinun pullistelusta ja uhoamisestasi,
        kun uhoat tee jotain, kaadu edes.
        Miksi käännät asian sanojaan,
        niin henkisesti pikkulapsen tasoinen tekee ja toimii.

        Mitä täällä uhoat ja lässytät, tosipaikat on miehille.


    • Anonyymi00004

      Tempaisin juuri 120 kiloa vanhana nelikymppisenä 75 kiloisena ruipelona. Vuosi sitten sain 60.
      Penkkiä olen kokeillut eikä mene edes 80.

    • Anonyymi00005

      Minkälaista naista?

    • Anonyymi00007

      Siveää tietenkin. Kuka nyt mitään jakorasioita huolii? Ehkä tatuoidut satanistit korkeintaan.

      • Anonyymi00009

        Lol!


    • Anonyymi00010

      XRP pumppaa ja mulla vellit housussa, huh huh, rahaa tulee, jospa menis yli 10$ voi veljet mitkä massit.

      • Anonyymi00016

        Kuinka moni mies on pumpannut teidän vaimoanne? Lähtikö halvemmalla kuin 10$?


    • Anonyymi00012

      Mo det on homoi.

    • Anonyymi00013

      Ootko joku käkkäräpää joka niasia metsästää, senki pedofiili arjalainen.

      • Anonyymi00014

        Miten liittyy aloitukseen, kerro nyt ja miksi olet tällä palstalla , noinkin viisailla kirjoituksillasi?


    • Anonyymi00015

      Onko kenelläkään jäänyt ylimääräistä T-Geeliä ? T. Jussi

    • Anonyymi00017

      Bodarin vaimon alapäässä on ylimääräistä geeliä mitä muut miehet ovat käyneet sinne ruikkimassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe