Mitä kuuluu salin heikoille miehille. Narukäsiä näkyy jatkuvasti, mikähnä teitä vaivaa. Joo, ruoka on kyllä kallista, mutta leipäjonostaa saa ilmaseiksi hiilareita niin lähtee kasvamaan. Itsellä penkki 130kg ja naureskelen kun joku penkkaa 60kg tosissaan tai 80kg, siis mies penkkaa 80kg, tuo on teinipojan painoja. Syökää ruipelot, minua pelottaa kun luulen että salilla on jokin tauti joka tartuttaa kynäniskaisuuden, oikeasti pelottaa. Alkakaapa syömään ja nostakaa se penkki ensin 100kg tienoille, siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin niin voipi naistakin tulla joskus, jonnet.
Mitäpä heikot miehet?
16
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi sieltä kaapista tulla pienemmälläkin ryminällä.
- Anonyymi00002
Jos joku meekeri tuleevastaan ni tinttaan kuonoon. Matut kuuluu muualle.
- Anonyymi00003
Tee niin äläkä vain ja aina puhu,
koska teet? - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tee niin äläkä vain ja aina puhu,
koska teet?No oletko itse laittanut kortesi kekoon ja tintannut kunnolla? Eipä se auta huudella jos itse ei osaa meekeriä tai hiekkameekeriä tintata kunnolla. Tupakkaa pummaavat ni se on ohtaluu hellänä sen jälkeen, minä en ala katteleen mitään meekeri-juhlia hillumassa veronmaksajien eli sinun ja minun rahoilla. Tämä maa on menoss konkurssiin, tertveydenhuollosta ei enää apua saa kuin varakkaat jotka menee yksityiselle. Jonot on vähintään puolivuotta näiden meekereiden ja aavikkomeekereiden takia, valkoisia kantasuomalaisia kuolee. Maa on mennyttä. Kyllä sotaveteraaneja harmittaa kun turhaan taistelivat kun ei jälkipolvet osaa pitää maan rajoja kunnossa vaan ottavat järjestäen raiskaajat ja kunniamurhaajat sisään, jengit tulee ja poliisi yrittää vellit housussa että ei tulisi Ruotsin mallia mutta kyllä se tule 100% varmasti. Itse asun jo puolet vuodesta kaukana täältä ja tulevaisuudessa ehkä kokonaan pois, hillukoot täällä sitten meekereiden valtakunnassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No oletko itse laittanut kortesi kekoon ja tintannut kunnolla? Eipä se auta huudella jos itse ei osaa meekeriä tai hiekkameekeriä tintata kunnolla. Tupakkaa pummaavat ni se on ohtaluu hellänä sen jälkeen, minä en ala katteleen mitään meekeri-juhlia hillumassa veronmaksajien eli sinun ja minun rahoilla. Tämä maa on menoss konkurssiin, tertveydenhuollosta ei enää apua saa kuin varakkaat jotka menee yksityiselle. Jonot on vähintään puolivuotta näiden meekereiden ja aavikkomeekereiden takia, valkoisia kantasuomalaisia kuolee. Maa on mennyttä. Kyllä sotaveteraaneja harmittaa kun turhaan taistelivat kun ei jälkipolvet osaa pitää maan rajoja kunnossa vaan ottavat järjestäen raiskaajat ja kunniamurhaajat sisään, jengit tulee ja poliisi yrittää vellit housussa että ei tulisi Ruotsin mallia mutta kyllä se tule 100% varmasti. Itse asun jo puolet vuodesta kaukana täältä ja tulevaisuudessa ehkä kokonaan pois, hillukoot täällä sitten meekereiden valtakunnassa.
Hei , hei,
nyt oli puhe sinun pullistelusta ja uhoamisestasi,
kun uhoat tee jotain, kaadu edes.
Miksi käännät asian sanojaan,
niin henkisesti pikkulapsen tasoinen tekee ja toimii.
Mitä täällä uhoat ja lässytät, tosipaikat on miehille.
- Anonyymi00004
Tempaisin juuri 120 kiloa vanhana nelikymppisenä 75 kiloisena ruipelona. Vuosi sitten sain 60.
Penkkiä olen kokeillut eikä mene edes 80. - Anonyymi00005
Minkälaista naista?
- Anonyymi00007
Siveää tietenkin. Kuka nyt mitään jakorasioita huolii? Ehkä tatuoidut satanistit korkeintaan.
- Anonyymi00009
Lol!
- Anonyymi00010
XRP pumppaa ja mulla vellit housussa, huh huh, rahaa tulee, jospa menis yli 10$ voi veljet mitkä massit.
- Anonyymi00016
Kuinka moni mies on pumpannut teidän vaimoanne? Lähtikö halvemmalla kuin 10$?
- Anonyymi00012
Mo det on homoi.
- Anonyymi00013
Ootko joku käkkäräpää joka niasia metsästää, senki pedofiili arjalainen.
- Anonyymi00014
Miten liittyy aloitukseen, kerro nyt ja miksi olet tällä palstalla , noinkin viisailla kirjoituksillasi?
- Anonyymi00015
Onko kenelläkään jäänyt ylimääräistä T-Geeliä ? T. Jussi
- Anonyymi00017
Bodarin vaimon alapäässä on ylimääräistä geeliä mitä muut miehet ovat käyneet sinne ruikkimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351968
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481848Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171620"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24644