Varsinais-Suomessa poliisin tehoisku huumeiden katukauppaan toi ilmi karmeita tuloksia katujen huumetodellisuudesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/444f19b1-1175-4a51-85a0-f3d1e2cba217
Joensuussakin on huume- ja pillerikauppa kaduilla ja takapihoilla ihan jokapäiväinen näky, eikä kaikki diilerit taida olla iällä pilattuja.
Olisi aika puhdistaa kadut ja lähiöt Joensuussakin.
Poliisin pitäisi tehdä tehoisku myös Joensuun seudulla
23
394
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Onhan noita tehty ja laihat on tulokset. Ei päästä huumerikollisuudessa rannikon tasolle.
- Anonyymi00002
Eihän niitä kiinni jää kun ei tutkita pentujen ja retkuja taskuja ja reppuja järjestelmällisesti. Siinä löytyisi huumediilereiden lisäksi myös graffitien töhrijät.
- Anonyymi00003
Missä oikein asut kun ite en ole nähnyt julkista pilleri kauppaa koskaan. Ainiin asunkin niikalla täällä ei ole niitä.
- Anonyymi00004
Pöljä aloitus😂
- Anonyymi00006
Huumekauppaa ei voi olla näkemättä jos kulkee silmät auki.
- Anonyymi00007
Ehkä jossain sörnäisissä mutta ei Joensuussa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä jossain sörnäisissä mutta ei Joensuussa.
Myös Joensuussa ja ihan avoimesti. Näkyy olevan myös tilaustoimintaa, jossa tavara toimitetaan sovittuun paikkaan ikään kuin "woltti-kuskilla".
Sokea pitää olla tai sitten ei liiku ollenkaan kaupungilla jos ei sitä ole nähnyt.
Ei Joensuu ole mikään lintukoto, täällä on kaikki rikollisuuden muodot kuin muuallakin. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Myös Joensuussa ja ihan avoimesti. Näkyy olevan myös tilaustoimintaa, jossa tavara toimitetaan sovittuun paikkaan ikään kuin "woltti-kuskilla".
Sokea pitää olla tai sitten ei liiku ollenkaan kaupungilla jos ei sitä ole nähnyt.
Ei Joensuu ole mikään lintukoto, täällä on kaikki rikollisuuden muodot kuin muuallakin.No ei todellakaan ole. Jos olisi olisin käräyttänyt kaikki jo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Jos olisi olisin käräyttänyt kaikki jo.
Olet sitten sokea jos et ole hommaa havainnut. Tai sitten et liiku missään ihmisten ilmoilla, etkä osaa seurata ihmisten puuhia. Oletko ehkä liian hyväuskoinen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei Joensuu ole mikään lintukoto, täällä on kaikki rikollisuuden muodot kuin muuallakin.Netissä ja pimeissä verkoissa on myynti-ilmoituksia kun osaa vain etsiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet sitten sokea jos et ole hommaa havainnut. Tai sitten et liiku missään ihmisten ilmoilla, etkä osaa seurata ihmisten puuhia. Oletko ehkä liian hyväuskoinen?
Ei kun rupeat poliisin ilmiantajaksi vai oletko itse niiden asiakas?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei kun rupeat poliisin ilmiantajaksi vai oletko itse niiden asiakas?
Minä en sotkeennu niihin asioihin, se olisi poliisin tehtävä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en sotkeennu niihin asioihin, se olisi poliisin tehtävä.
Vaikea poliisin puuttua kun sinä olet ainut joka avointa kauppaa näkee.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vaikea poliisin puuttua kun sinä olet ainut joka avointa kauppaa näkee.
Kyllä sen monet näkee, eivät vain ole näkevinään, kuten ilmeisesti sinäkin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä sen monet näkee, eivät vain ole näkevinään, kuten ilmeisesti sinäkin.
Sen lisäksi että näet niin myös kuvittelet harhoja.
- Anonyymi00008
Pillerikauppa rehottaa niin kauan kun lääkefirmat pillereitä valmistaa.
- Anonyymi00013
Ei ne tee ennenkuin tilanne on erittäin huono, enemmän pitäis ihmisten itsensä ruveta jotain tekemään vaikka huumekauppiaille. Kyllä niille ainakin olosuhteet saa hankaliksi jos tahtoa on.
- Anonyymi00014
Mie näin ku assalla kaupattiin sultsinoi ja liebuskaa da..
- Anonyymi00016
Raja on kiinni mutta sultsinat liikkuu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Raja on kiinni mutta sultsinat liikkuu.
Droonit liikkuu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Droonit liikkuu.
Droonit onkin rajan kiinni ollessa nerokas ratkaisu sultsinoiden salakuljetukseen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Droonit onkin rajan kiinni ollessa nerokas ratkaisu sultsinoiden salakuljetukseen.
Lukashenka salakuljettaa ilmapalloilla Liettuaan.
- Anonyymi00025
Voisin näyttää keskustan katukuvasta helposti 10 narkkaria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398