Mitä Kekkonen olisi tehnyt sanosilleille?

Anonyymi-ap

Veikkaan että maanpetturit olis saanu aika KYYTIÄ...

15

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No UKK antoi KOMMAREILE sitä "kyytiä", kun aikoinaan palveli EK:ssa, etsivänä ja johtipa UKK myös Vapaussodassa teloitusryhmää, kun PUNIKKEJA laitettiin "riviin". :-)

• Anonyymi00010

Tuota hommaahan persut harjoittelevat piiput kuumina omassa ampumaseurassaan Työväen ampujissa.

• Anonyymi00002

Jo Paasikivi sanoi, että suomalaiset ovat poliittisesti ällistyttävän lahjattomia. J. V. Stalin sanoi samaan henkeen, että suomalaiset ovat äärimmäisen kovakalloista kansaa. Kun kaksi näin viisasta miestä on näin yksimielisiä suomalaisten tyhmyydestä, siinä täytyy olla jotain suurenmoista.”

• Anonyymi00003

Tämä suomalaisten suurenmoinen hengenlahja ilmenee hyvin valtionpäämiesten valinnassa. Kekkosen jälkeen jokainen on ollut edeltäjäänsä hullumpi. Tämä kehityskaari ei voi enää jatkua.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämä suomalaisten suurenmoinen hengenlahja ilmenee hyvin valtionpäämiesten valinnassa. Kekkosen jälkeen jokainen on ollut edeltäjäänsä hullumpi. Tämä kehityskaari ei voi enää jatkua.

”Olen aito eurooppalainen federalisti, yksi harvoista jäljellä olevista, ja haluaisin nähdä EU:sta supervallan, mutta meidän eurooppalaisten valtioiden, myös eurooppalaisten ulkoministerien, on ymmärrettävä, ettei Euroopan integraatiolle ole vaihtoehtoja, ei yhtäkään vaihtoehtoa, jota voitaisiin vakavasti harkita.”

Presidentinvaalin kampanjaansa liittyvällä Kajaanissa käynnillään Alexander Stubbin Kainuun Sanomien toimittajalle esittämä näkemys maaseudun elävöittämisellä NATO- joukoilla on toteutunut. Pohjois- ja Itä-Suomessa ei kohta ole muuta elämää.

Tämän korpraalin, joka edustaa maata, jolla ei ole koskaan ollut sisäistä demokratiaa ja joka on luovuttanut itsenäisyytensä, neuvot Venäjän ja sen presidentin epäluotettavuudesta milloin minkäkin suurvallan johdolle, hävettävät.

Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta auttaa paljon, jos osaa olla hiljaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

”Olen aito eurooppalainen federalisti, yksi harvoista jäljellä olevista, ja haluaisin nähdä EU:sta supervallan, mutta meidän eurooppalaisten valtioiden, myös eurooppalaisten ulkoministerien, on ymmärrettävä, ettei Euroopan integraatiolle ole vaihtoehtoja, ei yhtäkään vaihtoehtoa, jota voitaisiin vakavasti harkita.”

Presidentinvaalin kampanjaansa liittyvällä Kajaanissa käynnillään Alexander Stubbin Kainuun Sanomien toimittajalle esittämä näkemys maaseudun elävöittämisellä NATO- joukoilla on toteutunut. Pohjois- ja Itä-Suomessa ei kohta ole muuta elämää.

Tämän korpraalin, joka edustaa maata, jolla ei ole koskaan ollut sisäistä demokratiaa ja joka on luovuttanut itsenäisyytensä, neuvot Venäjän ja sen presidentin epäluotettavuudesta milloin minkäkin suurvallan johdolle, hävettävät.

Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta auttaa paljon, jos osaa olla hiljaa.

Valitettavsti UKK hoiti harvalla seulalla kenttätehtävät ja tästä nyt Suomi ja suomalaiset kärsivät.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Valitettavsti UKK hoiti harvalla seulalla kenttätehtävät ja tästä nyt Suomi ja suomalaiset kärsivät.

Niin, mistäkö kärsivät?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin, mistäkö kärsivät?

Vaikkapa suurtyöttömyydestä, valtion velkaantumisesta, liian suuresta julkisesta sektorista, korkeista veroista. Onhan tuossa jo aluksi vai eikö riitä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vaikkapa suurtyöttömyydestä, valtion velkaantumisesta, liian suuresta julkisesta sektorista, korkeista veroista. Onhan tuossa jo aluksi vai eikö riitä?

Nykyistä surkeata tilannetta on selitetty jos minkäkin laisilla syillä, mutta ensimmäisen kerran minä kuulen, että tilanne onkin Kekkosen syytä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo väittämä on llievästi sanoen kaukaa haettu.

Mutta nato-palstalla meno on aika mielipuolisella tasolla muutenkin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nykyistä surkeata tilannetta on selitetty jos minkäkin laisilla syillä, mutta ensimmäisen kerran minä kuulen, että tilanne onkin Kekkosen syytä.

Sieltä se johtaa juurensa. Tutki hieman historian kulkua niin ymmärrät missä meni pieleen jos et ymmärrä aiemmasta kommentista.

• Anonyymi00008

Kekkonen oli Neuvostoliiiton tosi ystävä.

• Anonyymi00009

Sanonta "minkä taaksesi jätät sen edestäsi löydät" käy tässä toteen. UKK:lla ei ollut muita mahdollisuuksia enää.

• Anonyymi00013

Onko tuo sanosilli joku uusi sillilajike, pitänee maistaa kun kauppoihin tulee myyntiin.

• Anonyymi00015

Ook säki nii avuto ettet osaa ite pyytää? Kaupaan pitää valmiina tuora.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe