Veikkaan että maanpetturit olis saanu aika KYYTIÄ...
Mitä Kekkonen olisi tehnyt sanosilleille?
15
177
Vastaukset
No UKK antoi KOMMAREILE sitä "kyytiä", kun aikoinaan palveli EK:ssa, etsivänä ja johtipa UKK myös Vapaussodassa teloitusryhmää, kun PUNIKKEJA laitettiin "riviin". :-)
- Anonyymi00010
Tuota hommaahan persut harjoittelevat piiput kuumina omassa ampumaseurassaan Työväen ampujissa.
- Anonyymi00002
Jo Paasikivi sanoi, että suomalaiset ovat poliittisesti ällistyttävän lahjattomia. J. V. Stalin sanoi samaan henkeen, että suomalaiset ovat äärimmäisen kovakalloista kansaa. Kun kaksi näin viisasta miestä on näin yksimielisiä suomalaisten tyhmyydestä, siinä täytyy olla jotain suurenmoista.”
- Anonyymi00003
Tämä suomalaisten suurenmoinen hengenlahja ilmenee hyvin valtionpäämiesten valinnassa. Kekkosen jälkeen jokainen on ollut edeltäjäänsä hullumpi. Tämä kehityskaari ei voi enää jatkua.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä suomalaisten suurenmoinen hengenlahja ilmenee hyvin valtionpäämiesten valinnassa. Kekkosen jälkeen jokainen on ollut edeltäjäänsä hullumpi. Tämä kehityskaari ei voi enää jatkua.
”Olen aito eurooppalainen federalisti, yksi harvoista jäljellä olevista, ja haluaisin nähdä EU:sta supervallan, mutta meidän eurooppalaisten valtioiden, myös eurooppalaisten ulkoministerien, on ymmärrettävä, ettei Euroopan integraatiolle ole vaihtoehtoja, ei yhtäkään vaihtoehtoa, jota voitaisiin vakavasti harkita.”
Presidentinvaalin kampanjaansa liittyvällä Kajaanissa käynnillään Alexander Stubbin Kainuun Sanomien toimittajalle esittämä näkemys maaseudun elävöittämisellä NATO- joukoilla on toteutunut. Pohjois- ja Itä-Suomessa ei kohta ole muuta elämää.
Tämän korpraalin, joka edustaa maata, jolla ei ole koskaan ollut sisäistä demokratiaa ja joka on luovuttanut itsenäisyytensä, neuvot Venäjän ja sen presidentin epäluotettavuudesta milloin minkäkin suurvallan johdolle, hävettävät.
Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta auttaa paljon, jos osaa olla hiljaa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
”Olen aito eurooppalainen federalisti, yksi harvoista jäljellä olevista, ja haluaisin nähdä EU:sta supervallan, mutta meidän eurooppalaisten valtioiden, myös eurooppalaisten ulkoministerien, on ymmärrettävä, ettei Euroopan integraatiolle ole vaihtoehtoja, ei yhtäkään vaihtoehtoa, jota voitaisiin vakavasti harkita.”
Presidentinvaalin kampanjaansa liittyvällä Kajaanissa käynnillään Alexander Stubbin Kainuun Sanomien toimittajalle esittämä näkemys maaseudun elävöittämisellä NATO- joukoilla on toteutunut. Pohjois- ja Itä-Suomessa ei kohta ole muuta elämää.
Tämän korpraalin, joka edustaa maata, jolla ei ole koskaan ollut sisäistä demokratiaa ja joka on luovuttanut itsenäisyytensä, neuvot Venäjän ja sen presidentin epäluotettavuudesta milloin minkäkin suurvallan johdolle, hävettävät.
Tyhmyydelle ei voi mitään, mutta auttaa paljon, jos osaa olla hiljaa.Valitettavsti UKK hoiti harvalla seulalla kenttätehtävät ja tästä nyt Suomi ja suomalaiset kärsivät.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Valitettavsti UKK hoiti harvalla seulalla kenttätehtävät ja tästä nyt Suomi ja suomalaiset kärsivät.
Niin, mistäkö kärsivät?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin, mistäkö kärsivät?
Vaikkapa suurtyöttömyydestä, valtion velkaantumisesta, liian suuresta julkisesta sektorista, korkeista veroista. Onhan tuossa jo aluksi vai eikö riitä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaikkapa suurtyöttömyydestä, valtion velkaantumisesta, liian suuresta julkisesta sektorista, korkeista veroista. Onhan tuossa jo aluksi vai eikö riitä?
Nykyistä surkeata tilannetta on selitetty jos minkäkin laisilla syillä, mutta ensimmäisen kerran minä kuulen, että tilanne onkin Kekkosen syytä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo väittämä on llievästi sanoen kaukaa haettu.
Mutta nato-palstalla meno on aika mielipuolisella tasolla muutenkin. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nykyistä surkeata tilannetta on selitetty jos minkäkin laisilla syillä, mutta ensimmäisen kerran minä kuulen, että tilanne onkin Kekkosen syytä.
Sieltä se johtaa juurensa. Tutki hieman historian kulkua niin ymmärrät missä meni pieleen jos et ymmärrä aiemmasta kommentista.
- Anonyymi00008
Kekkonen oli Neuvostoliiiton tosi ystävä.
- Anonyymi00009
Sanonta "minkä taaksesi jätät sen edestäsi löydät" käy tässä toteen. UKK:lla ei ollut muita mahdollisuuksia enää.
- Anonyymi00013
Onko tuo sanosilli joku uusi sillilajike, pitänee maistaa kun kauppoihin tulee myyntiin.
- Anonyymi00015
Ook säki nii avuto ettet osaa ite pyytää? Kaupaan pitää valmiina tuora.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203