Raharosvo Nokian hell srkssa

Anonyymi-ap

Lehtien otsikoista saa lukea,miten Tarmo Valkama yhdistyksen pj vai ihan pastori, otti rahaa srkn varoista!!

Ei uutta, mutta vihdoinkin julki!!! Helluntain suurin synti on ollut raha ja sen suhteen hulvattomuus ja oma lain.käytäntö!!

Uhreista on aina varastettu ennen laskentaa!! On otettu satalappusia annettavalsi työntekijän taskuun ja verotonta tuloa!

Sitten ovat epärehelliset uhrin kantajat,jotka ovat ottaneet omiin taskuihinsa! Helppoa kun rosvohenki mukana.

Nokia hell srk ei liene ollut terve yli 20 vuoteen, sen jälkeen kun Nokia Mission ja Koivisto pääsivät sisään!!

79

1525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö muka uskovaisten tavara ole yhteistä.

• Anonyymi00002

No, siitä rikosilmoitus. Ensin verottaja varmasti on asiasta kiinnostunut, ja tekijä on kussut housuihinsa, koska homma tuli kalliiksi- ja se rahastaja on viranomainen.

Mutta, jos sinä olet tehnyt väärän valheesllisen kirjoituksen, niin sinä ole kussut omaan housuusi, se tuli aika kalliiksi itsellesi

• Anonyymi00003

Media taasen tapansa mukaan valehtelee.

Keksii kaikenlaisia juttuja kuten että sodassa kuolee ihmisiä.

• Anonyymi00004

Seurakunta pelasti kasvonsa tekemällä rikosilmoituksen, vaikka Valkama yritti hoitaa asian hiljaisuudessa kiinni jäätyään.
      Jotain tervettä siinä porukassa kuitenkin on, kun pj. lyödään kyykkyyn tällaisen jälkeen.
      Pastori hän ei ollut, mutta röyhkeä vallankäyttäjä, jonka vuoksi monet jättivät seurakunnan jo kauan sitten .

• Anonyymi00007

Sinulla on ongelma.
        Seurakunta teki oikein, koska rikos oli tapahtunut- pitää tehdä rikosilmoitus.
        Sinulla itselläsi on ongelma- leikit tuomaria, ja tuomitset, vaikka oikeuslaitos on se, kuka tuomitsee.
        Mussuttajat ovat tyhmiä, koska eivät tätä tajua, vaan panetteluhenki ja oma- leikkituomarointi on lapsellisen kansakoululaisen hommaa. Ymmärtämättömän jahkailua.
        Sellaisena sinut näen.

Opi elämään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinulla on ongelma.
        Sinulla itselläsi on ongelma- leikit tuomaria, ja tuomitset, vaikka oikeuslaitos on se, kuka tuomitsee.
        Mussuttajat ovat tyhmiä, koska eivät tätä tajua, vaan panetteluhenki ja oma- leikkituomarointi on lapsellisen kansakoululaisen hommaa. Ymmärtämättömän jahkailua.
        Sellaisena sinut näen.

Opi elämään.

Panettelu tarkoittaa toisesta henkilöstä tai ryhmästä perättömien, halventavien tai vahingollisten tietojen levittämistä.

Ei se ole panettelemista, jos puhuu totta.

"Sellaisena sinut näen."

Oletko sinä jokin tärkeäkin henkilö, vai pelkkä mussuttaja itsekin ?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Panettelu tarkoittaa toisesta henkilöstä tai ryhmästä perättömien, halventavien tai vahingollisten tietojen levittämistä.

"Sellaisena sinut näen."

Oletko sinä jokin tärkeäkin henkilö, vai pelkkä mussuttaja itsekin ?

>>>>>Panettelu tarkoittaa toisesta henkilöstä tai ryhmästä perättömien, halventavien tai vahingollisten tietojen levittämistä.

"Sellaisena sinut näen."

Oletko sinä jokin tärkeäkin henkilö, vai pelkkä mussuttaja itsekin ?<<<<<<
        ------------
        Jospa ihminen käsittäisi totuuden itsestään niin vähäksi ehkä jäisi puheet toisista?
        Mikä on se hyvä työ jonka perusteella Jumalan tulisi hyväksyä ja kuulla sinua enemmän kuin toisia?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

>>>>>Panettelu tarkoittaa toisesta henkilöstä tai ryhmästä perättömien, halventavien tai vahingollisten tietojen levittämistä.

"Sellaisena sinut näen."

------------
        Jospa ihminen käsittäisi totuuden itsestään niin vähäksi ehkä jäisi puheet toisista?
        Mikä on se hyvä työ jonka perusteella Jumalan tulisi hyväksyä ja kuulla sinua enemmän kuin toisia?

Eikös ulkopuoliset juristitkin - kysyttäessä syistä ja sepistä, niin pidä turpaansa sutturalla.
        Miksi- He eivät lähde syllistämään itseään vikaisuudesta- vaan johtavat ajatuksen sinne, että oikeuslaitos julistaa syyllisen ja syyttömän.

Eikös vain ja siksi on hyvä jättää tyhmyytensä narikkaan ja pitää turpa sutturalla.

Kun vikapäät ovat toimineet ja kyse on yhteisön sisällä tapahtuneesta, ei yhteisö ole vikapää vaan kohteen vikapäisyyden mittaa oikeus, ja sen perustana on laki, sieltä löytyy tuomiovalta.

Kun yhteisö on tehnyt rikosilmoituksen, niin mitä se merkitsee täällä.

Tyhmät ovat äänessä ja viisaat antavat tuomiovallan sinne, mihin se kuuluu

• Anonyymi00029
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinulla on ongelma.
        Sellaisena sinut näen.

Opi elämään.

Taisit ymmärtää kommenttini väärin. Kasvojen pesulla tarkoitin, että SRK toimi oikein kun ei hoitanut asiaa hiljaisesti vaan teki rikosilmoituksen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00024 kirjoitti:

"Sellaisena sinut näen."

------------

"Mikä on se hyvä työ jonka perusteella Jumalan tulisi hyväksyä ja kuulla sinua enemmän kuin toisia?"

Minä en ole aloituksen tekijä, enkä uskovainen, enkä myöskään tee hyviä töitä tullakseni Jumalan hyväksymäksi.

• Anonyymi00055
        UUSI

Pientä tuo varastaminen verrattaessa kouvolan ahdinkadun vapaakirkon toimintaan,siellä lisäksi jatkuvat pyhityselämässä olevien vainot,juoruilut,panettelut ym ym.
        Toisaalta ihmettelen miksi pyhityselämässä olevat siinä seurakunnassa käy.Moni on kyllä lähtenyt.Ihmisten ei ole edes tarkoitus käydä missään ihmiskäsin rakennetuissa temppeleissä,sillä ihmisruumis on pyhän hengen temppeli,ja kokoontua pitäisi toisten pyhien kesken.

• Anonyymi00005

Siellä on ollut raha epäjumalana jo piiitkään ja siksi moni jättänyt puljun

• Anonyymi00008

Sanoistahan me jokainen tehdään se tili- ja ajassa kun olemme morsiamena- menemässä häihin, niin näkyykö meissä se porttous- joka mäkättää kuin vanhat akat. Siinäpä se.
        Luepa - Hesekilistä hieman järkeä päähäsi. (Hes 16:1-63)

leikitkö sen jälkeen mittamiestä- eli onko varaa?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanoistahan me jokainen tehdään se tili- ja ajassa kun olemme morsiamena- menemässä häihin, niin näkyykö meissä se porttous- joka mäkättää kuin vanhat akat. Siinäpä se.

Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, ilmoita Jerusalemille sen kauhistukset ja sano: Näin sanoo Jerusalemille Herra, Herra:
        Sinun sukusi ja syntysi on kanaanilaisten maasta; isäsi oli amorilainen ja äitisi heettiläinen. Ja näin oli sinun syntymäsi: sinä päivänä, jona synnyit, sinulta ei leikattu napanuoraa, sinua ei pesty vedellä, että olisit puhdistunut, sinua ei hierottu suolalla eikä sinua kääritty kapaloihin. Ei kenkään sinua säälinyt, niin että olisi tehnyt sinulle mitään tällaista ja armahtanut sinua, vaan sinut pantiin heitteille kedolle:
        niin halpana pidettiin sinun henkesi sinä päivänä, jona synnyit. Mutta minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, kun sätkyttelit verissäsi. Ja minä sanoin sinulle, kun olit siinä verissäsi:
        'Sinun pitää elämän' - niin sanoin minä sinulle, kun olit siinä verissäsi: 'Sinun pitää elämän, minä teen sinut kymmentuhansiksi kuin pellon laihon'. Sitten sinä vartuit, tulit isoksi ja ehdit kauneimpaan kukoistukseesi, rintasi paisuivat, ja hiuksesi kasvoivat; mutta vielä sinä olit alaston ja paljas.
        Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni.
        Minä pesin sinut vedellä, huuhtelin sinut verestäsi ja voitelin sinut öljyllä. Minä puetin sinut kirjaeltuihin vaatteisiin, kengitsin sinut sireeninnahkakenkiin, sidoin päähäsi hienopellavaisen siteen ja hunnutin sinut silkillä.
        Minä koristin sinut koruilla, panin rannerenkaat käsiisi ja käädyt kaulaasi, panin nenärenkaan nenääsi, korvarenkaat korviisi ja päähäsi kauniin kruunun. Niin koristettiin sinut kullalla ja hopealla, sinun pukusi oli hienoa pellavaa, silkkiä ja kirjaeltua vaatetta, ja sinä sait syödä lestyjä jauhoja, hunajata ja öljyä.
        Sinusta tuli ylenmäärin kaunis, ja sinä kelpasit kuninkaalliseen arvoon. Ja sinun maineesi kulki pakanakansoihin kauneutesi tähden, sillä se oli täydellinen niiden kaunistusten takia, jotka minä sinun yllesi panin; sanoo Herra, Herra.
        Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!' Sinä otit vaatteitasi ja teit itsellesi kirjavia uhrikukkuloita ja harjoitit haureutta niiden päällä - moista ei ole tapahtunut eikä ole tapahtuva - Sinä otit korukalujasi, minun kultaani ja hopeatani, jota minä olin sinulle antanut, ja teit itsellesi miehenkuvia ja harjoitit haureutta niiden kanssa.
        Sinä otit kirjaeltuja vaatteitasi ja verhosit ne niillä; ja minun öljyni ja suitsukkeeni sinä panit niiden eteen. Ruokani, jota minä sinulle annoin - minähän syötin sinua lestyillä jauhoilla, öljyllä ja hunajalla - sinä panit niiden eteen suloiseksi tuoksuksi. Näin tapahtui, sanoo Herra, Herra.
        Sinä otit poikasi ja tyttäresi, jotka olit minulle synnyttänyt, ja teurastit heidät niiden syödä. Eikö riittänyt sinulle haureutesi, kun vielä teurastit minun poikani ja annoit heidät poltettaviksi uhrina niille? Ja kaikkien kauhistustesi ja haureutesi ohessa sinä et muistanut nuoruutesi päiviä, jolloin olit alaston ja paljas ja sätkyttelit verissäsi. Ja kaiken muun pahuutesi lisäksi - voi, voi sinua! sanoo Herra, Herra

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, ilmoita Jerusalemille sen kauhistukset ja sano: Näin sanoo Jerusalemille Herra, Herra:
        Sinun sukusi ja syntysi on kanaanilaisten maasta; isäsi oli amorilainen ja äitisi heettiläinen. Ja näin oli sinun syntymäsi: sinä päivänä, jona synnyit, sinulta ei leikattu napanuoraa, sinua ei pesty vedellä, että olisit puhdistunut, sinua ei hierottu suolalla eikä sinua kääritty kapaloihin. Ei kenkään sinua säälinyt, niin että olisi tehnyt sinulle mitään tällaista ja armahtanut sinua, vaan sinut pantiin heitteille kedolle:
        niin halpana pidettiin sinun henkesi sinä päivänä, jona synnyit. Mutta minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, kun sätkyttelit verissäsi. Ja minä sanoin sinulle, kun olit siinä verissäsi:
        'Sinun pitää elämän' - niin sanoin minä sinulle, kun olit siinä verissäsi: 'Sinun pitää elämän, minä teen sinut kymmentuhansiksi kuin pellon laihon'. Sitten sinä vartuit, tulit isoksi ja ehdit kauneimpaan kukoistukseesi, rintasi paisuivat, ja hiuksesi kasvoivat; mutta vielä sinä olit alaston ja paljas.
        Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni.
        Minä pesin sinut vedellä, huuhtelin sinut verestäsi ja voitelin sinut öljyllä. Minä puetin sinut kirjaeltuihin vaatteisiin, kengitsin sinut sireeninnahkakenkiin, sidoin päähäsi hienopellavaisen siteen ja hunnutin sinut silkillä.
        Minä koristin sinut koruilla, panin rannerenkaat käsiisi ja käädyt kaulaasi, panin nenärenkaan nenääsi, korvarenkaat korviisi ja päähäsi kauniin kruunun. Niin koristettiin sinut kullalla ja hopealla, sinun pukusi oli hienoa pellavaa, silkkiä ja kirjaeltua vaatetta, ja sinä sait syödä lestyjä jauhoja, hunajata ja öljyä.
        Sinusta tuli ylenmäärin kaunis, ja sinä kelpasit kuninkaalliseen arvoon. Ja sinun maineesi kulki pakanakansoihin kauneutesi tähden, sillä se oli täydellinen niiden kaunistusten takia, jotka minä sinun yllesi panin; sanoo Herra, Herra.
        Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!' Sinä otit vaatteitasi ja teit itsellesi kirjavia uhrikukkuloita ja harjoitit haureutta niiden päällä - moista ei ole tapahtunut eikä ole tapahtuva - Sinä otit korukalujasi, minun kultaani ja hopeatani, jota minä olin sinulle antanut, ja teit itsellesi miehenkuvia ja harjoitit haureutta niiden kanssa.
        Sinä otit kirjaeltuja vaatteitasi ja verhosit ne niillä; ja minun öljyni ja suitsukkeeni sinä panit niiden eteen. Ruokani, jota minä sinulle annoin - minähän syötin sinua lestyillä jauhoilla, öljyllä ja hunajalla - sinä panit niiden eteen suloiseksi tuoksuksi. Näin tapahtui, sanoo Herra, Herra.
        Sinä otit poikasi ja tyttäresi, jotka olit minulle synnyttänyt, ja teurastit heidät niiden syödä. Eikö riittänyt sinulle haureutesi, kun vielä teurastit minun poikani ja annoit heidät poltettaviksi uhrina niille? Ja kaikkien kauhistustesi ja haureutesi ohessa sinä et muistanut nuoruutesi päiviä, jolloin olit alaston ja paljas ja sätkyttelit verissäsi. Ja kaiken muun pahuutesi lisäksi - voi, voi sinua! sanoo Herra, Herra

hesekiel jatkuu.
        - sinä rakensit itsellesi korokkeita ja teit itsellesi kumpuja kaikille toreille; kaikkiin kadunkulmiin sinä rakensit kumpujasi ja häpäisit kauneutesi, levitit sääresi jokaiselle ohikulkijalle ja yhä lisäsit haureuttasi.
        Sinä harjoitit haureutta naapuriesi, Egyptin suurijäsenisten poikain, kanssa ja yhä lisäsit haureuttasi ja niin vihoitit minut.
        Ja katso, minä ojensin käteni sinua vastaan ja vähensin sinun määräosasi ja jätin sinut vihollistesi, filistealaisten tyttärien, raivon valtaan, jotka häpesivät sinun iljettävää vaellustasi. Sitten sinä harjoitit haureutta Assurin poikain kanssa, koska et voinut saada kyllääsi; ja vaikka harjoitit haureutta heidän kanssansa, et sittenkään kyllääsi saanut.

Sitten sinä yhä enensit haureuttasi kauppiasten maahan päin, Kaldeaan, mutta et siitäkään saanut kyllääsi. Kuinka himosta hiukeava olikaan sinun sydämesi, sanoo Herra, Herra, kun teit tämän kaiken, niinkuin tekee itse pääportto; kun rakensit korokkeesi kaikkiin kadunkulmiin ja teit kumpusi kaikille toreille!
        Mutta siinä sinä olit erilainen kuin muut portot, että halveksuit portonpalkkaa - avionrikkoja-vaimo, joka miehensä sijaan ottaa vieraita!
        Kaikille muille portoille annetaan lahja, mutta sinä annoit portonlahjojasi kaikille rakastajillesi ja haureudessasi lahjoit heitä tulemaan luoksesi joka taholta. Sinun oli haureudessasi laita päinvastoin kuin muitten naisten: sinun perässäsi ei juostu haureuteen, ja sinä maksoit portonpalkkaa, mutta sinulle portonpalkkaa ei maksettu; näin se oli päinvastoin.

Sentähden, sinä portto, kuule Herran sana: Näin sanoo Herra, Herra: Koska olet antanut riettautesi vuotaa ja olet paljastanut häpysi haureudessasi kaikille rakastajillesi ja kaikille kauhistaville kivijumalillesi, sekä lastesi veren tähden, jonka olet niille antanut, sentähden, katso, minä kokoan kaikki sinun rakastajasi, jotka olivat sinulle mieleen, kaikki, joita sinä rakastit, ja kaikki, joihin kyllästyit, ne minä kokoan sinua vastaan joka taholta ja paljastan heille sinun häpysi, niin että he näkevät koko häpysi.

Minä tuomitsen sinut sen mukaan, mitä on säädetty avionrikkoja- ja verenvuodattaja-naisista, ja annan vihassa ja kiivaudessa sinun veresi vuotaa. Ja minä annan sinut heidän käsiinsä, ja he hajottavat sinun korokkeesi, kukistavat sinun kumpusi, raastavat sinulta vaatteesi, ottavat korukalusi ja jättävät sinut alastomaksi ja paljaaksi.

He nostattavat kansanjoukon sinua vastaan, ja ne kivittävät sinut, hakkaavat sinut maahan miekoillansa, polttavat tulella sinun talosi ja panevat sinussa toimeen tuomiot paljojen naisten silmäin edessä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

hesekiel jatkuu.
        - sinä rakensit itsellesi korokkeita ja teit itsellesi kumpuja kaikille toreille; kaikkiin kadunkulmiin sinä rakensit kumpujasi ja häpäisit kauneutesi, levitit sääresi jokaiselle ohikulkijalle ja yhä lisäsit haureuttasi.
        Sinä harjoitit haureutta naapuriesi, Egyptin suurijäsenisten poikain, kanssa ja yhä lisäsit haureuttasi ja niin vihoitit minut.
        Ja katso, minä ojensin käteni sinua vastaan ja vähensin sinun määräosasi ja jätin sinut vihollistesi, filistealaisten tyttärien, raivon valtaan, jotka häpesivät sinun iljettävää vaellustasi. Sitten sinä harjoitit haureutta Assurin poikain kanssa, koska et voinut saada kyllääsi; ja vaikka harjoitit haureutta heidän kanssansa, et sittenkään kyllääsi saanut.

Sitten sinä yhä enensit haureuttasi kauppiasten maahan päin, Kaldeaan, mutta et siitäkään saanut kyllääsi. Kuinka himosta hiukeava olikaan sinun sydämesi, sanoo Herra, Herra, kun teit tämän kaiken, niinkuin tekee itse pääportto; kun rakensit korokkeesi kaikkiin kadunkulmiin ja teit kumpusi kaikille toreille!
        Mutta siinä sinä olit erilainen kuin muut portot, että halveksuit portonpalkkaa - avionrikkoja-vaimo, joka miehensä sijaan ottaa vieraita!
        Kaikille muille portoille annetaan lahja, mutta sinä annoit portonlahjojasi kaikille rakastajillesi ja haureudessasi lahjoit heitä tulemaan luoksesi joka taholta. Sinun oli haureudessasi laita päinvastoin kuin muitten naisten: sinun perässäsi ei juostu haureuteen, ja sinä maksoit portonpalkkaa, mutta sinulle portonpalkkaa ei maksettu; näin se oli päinvastoin.

Sentähden, sinä portto, kuule Herran sana: Näin sanoo Herra, Herra: Koska olet antanut riettautesi vuotaa ja olet paljastanut häpysi haureudessasi kaikille rakastajillesi ja kaikille kauhistaville kivijumalillesi, sekä lastesi veren tähden, jonka olet niille antanut, sentähden, katso, minä kokoan kaikki sinun rakastajasi, jotka olivat sinulle mieleen, kaikki, joita sinä rakastit, ja kaikki, joihin kyllästyit, ne minä kokoan sinua vastaan joka taholta ja paljastan heille sinun häpysi, niin että he näkevät koko häpysi.

Minä tuomitsen sinut sen mukaan, mitä on säädetty avionrikkoja- ja verenvuodattaja-naisista, ja annan vihassa ja kiivaudessa sinun veresi vuotaa. Ja minä annan sinut heidän käsiinsä, ja he hajottavat sinun korokkeesi, kukistavat sinun kumpusi, raastavat sinulta vaatteesi, ottavat korukalusi ja jättävät sinut alastomaksi ja paljaaksi.

He nostattavat kansanjoukon sinua vastaan, ja ne kivittävät sinut, hakkaavat sinut maahan miekoillansa, polttavat tulella sinun talosi ja panevat sinussa toimeen tuomiot paljojen naisten silmäin edessä.

Hesekiel jatkuu II
        Minä teen lopun sinun porttona-olostasi, etkä sinä enää sitten portonpalkkoja maksa. Niin minä tyydytän vihani sinussa, niin että minun kiivauteni sinusta väistyy, ja minä tyynnyn enkä enää ole vihastunut. Koska et muistanut nuoruutesi päiviä, vaan ärsytit minut kaikilla näillä, niin katso: minäkin annan sinun vaelluksesi tulla oman pääsi päälle, sanoo Herra, Herra.

Etkö sinä tehnyt näitä iljetyksiä kaikkien kauhistustesi lisäksi? Katso, jokainen, joka sananlaskuja lausuu, on lausuva sinusta:

'Tytär tulee äitiinsä'. Sinä olet äitisi tytär, hänen, joka vieroi miestään ja lapsiansa, ja olet sisartesi sisar, heidän, jotka vieroivat miehiään ja lapsiansa: teidän äitinne oli heettiläinen ja isänne amorilainen. Isompi sisaresi oli Samaria tyttärineen, joka asui vasemmalla puolellasi, ja pienempi sisaresi, joka asui oikealla puolellasi, oli Sodoma tyttärineen.
        Mutta sinä et vaeltanut heidän teitänsä etkä tehnyt kauhistuksia samalla tavoin kuin he: vähän aikaa vain, niin sinä jo teit kelvottomammin kuin he kaikilla teilläsi. Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: ei totisesti sisaresi Sodoma tyttärineen tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.
        Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.
        Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.
        Niinpä kanna myös sinä häpeäsi, kun olet hankkinut moisen hyvityksen sisarillesi: sinun syntiesi takia, kun olet menetellyt vielä kauhistavammin kuin he, ovat he vanhurskaampia kuin sinä.
        Häpeä sinäkin ja kanna häpeäsi, kun olet saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta. Ja minä tahdon kääntää heidän kohtalonsa: Sodoman ja hänen tyttäriensä kohtalon sekä Samarian ja hänen tyttäriensä kohtalon; ja minä tahdon kääntää sinun kohtalosi, sinun, joka olet heidän keskellänsä, että kantaisit häpeäsi ja olisit häpeissäsi kaikesta, mitä teit, kun lohdutit heidät. Sinun sisaresi - Sodoma tyttärineen saa palata entisellensä, ja Samaria tyttärineen saa palata entisellensä. Ja sinä tyttärinesi saat palata entisellesi.
        Eikö ollut sisaresi Sodoma huhupuheena sinun suussasi sinun ylpeytesi aikana, ennenkuin sinun oma pahuutesi paljastui, silloin kun jouduit Aramin tyttärien ja kaikkien heidän ympärillään asuvaisten, filistealaisten tyttärien, häväistäväksi, jotka joka taholta pilkkaavat sinua?
        Sinä saat kantaa iljetyksesi ja kauhistuksesi, sanoo Herra. Sillä näin sanoo Herra, Herra:

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hesekiel jatkuu II
        Minä teen lopun sinun porttona-olostasi, etkä sinä enää sitten portonpalkkoja maksa. Niin minä tyydytän vihani sinussa, niin että minun kiivauteni sinusta väistyy, ja minä tyynnyn enkä enää ole vihastunut. Koska et muistanut nuoruutesi päiviä, vaan ärsytit minut kaikilla näillä, niin katso: minäkin annan sinun vaelluksesi tulla oman pääsi päälle, sanoo Herra, Herra.

Etkö sinä tehnyt näitä iljetyksiä kaikkien kauhistustesi lisäksi? Katso, jokainen, joka sananlaskuja lausuu, on lausuva sinusta:

'Tytär tulee äitiinsä'. Sinä olet äitisi tytär, hänen, joka vieroi miestään ja lapsiansa, ja olet sisartesi sisar, heidän, jotka vieroivat miehiään ja lapsiansa: teidän äitinne oli heettiläinen ja isänne amorilainen. Isompi sisaresi oli Samaria tyttärineen, joka asui vasemmalla puolellasi, ja pienempi sisaresi, joka asui oikealla puolellasi, oli Sodoma tyttärineen.
        Mutta sinä et vaeltanut heidän teitänsä etkä tehnyt kauhistuksia samalla tavoin kuin he: vähän aikaa vain, niin sinä jo teit kelvottomammin kuin he kaikilla teilläsi. Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: ei totisesti sisaresi Sodoma tyttärineen tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.
        Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.
        Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.
        Niinpä kanna myös sinä häpeäsi, kun olet hankkinut moisen hyvityksen sisarillesi: sinun syntiesi takia, kun olet menetellyt vielä kauhistavammin kuin he, ovat he vanhurskaampia kuin sinä.
        Häpeä sinäkin ja kanna häpeäsi, kun olet saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta. Ja minä tahdon kääntää heidän kohtalonsa: Sodoman ja hänen tyttäriensä kohtalon sekä Samarian ja hänen tyttäriensä kohtalon; ja minä tahdon kääntää sinun kohtalosi, sinun, joka olet heidän keskellänsä, että kantaisit häpeäsi ja olisit häpeissäsi kaikesta, mitä teit, kun lohdutit heidät. Sinun sisaresi - Sodoma tyttärineen saa palata entisellensä, ja Samaria tyttärineen saa palata entisellensä. Ja sinä tyttärinesi saat palata entisellesi.
        Eikö ollut sisaresi Sodoma huhupuheena sinun suussasi sinun ylpeytesi aikana, ennenkuin sinun oma pahuutesi paljastui, silloin kun jouduit Aramin tyttärien ja kaikkien heidän ympärillään asuvaisten, filistealaisten tyttärien, häväistäväksi, jotka joka taholta pilkkaavat sinua?
        Sinä saat kantaa iljetyksesi ja kauhistuksesi, sanoo Herra. Sillä näin sanoo Herra, Herra:

Hesekiel jatkuu III
        Minä olen tehnyt sinulle sen mukaan, kuin sinä olet tehnyt, kun olet pitänyt valan halpana ja rikkonut liiton. Mutta minä muistan liittoni, jonka tein sinun kanssasi sinun nuoruutesi päivinä, ja minä teen sinun kanssasi iankaikkisen liiton. Ja sinä muistat vaelluksesi ja häpeät, kun otat vastaan sisaresi, ne, jotka ovat sinua isommat, ynnä ne, jotka ovat sinua pienemmät, ja minä annan heidät sinulle tyttäriksi; mutta en sinun liittosi voimasta. Ja minä teen liittoni sinun kanssasi, ja sinä tulet tietämään, että minä olen Herra. Niin sinä muistat ja häpeät etkä voi häpeäsi tähden suutasi avata, kun minä annan sinulle anteeksi kaikki, mitä sinä tehnyt olet; sanoo Herra, Herra."
        (Hes 16:1-63)

Eli kun te jäkätätte jatkuvasti palstallla, kuin vanhat juoruakat- olette porttoja, haureellisia - akkoja, nuppiä- häpynä rienaajalle auki ja sitten kun rienaaja teitä häpy- nuppianne naipi- ja niin teissä syntyy panetteluhennki- lapsia ja olette haureellisa porttoina synnyttänyt rienaajan panettelupentuja.

Siis te menette itse - haureellisena Valkean Valtaistuimen eteen, eikä teissä ole morsianta Kristukselle. Hävetkää juttujanne

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hesekiel jatkuu III
        Minä olen tehnyt sinulle sen mukaan, kuin sinä olet tehnyt, kun olet pitänyt valan halpana ja rikkonut liiton. Mutta minä muistan liittoni, jonka tein sinun kanssasi sinun nuoruutesi päivinä, ja minä teen sinun kanssasi iankaikkisen liiton. Ja sinä muistat vaelluksesi ja häpeät, kun otat vastaan sisaresi, ne, jotka ovat sinua isommat, ynnä ne, jotka ovat sinua pienemmät, ja minä annan heidät sinulle tyttäriksi; mutta en sinun liittosi voimasta. Ja minä teen liittoni sinun kanssasi, ja sinä tulet tietämään, että minä olen Herra. Niin sinä muistat ja häpeät etkä voi häpeäsi tähden suutasi avata, kun minä annan sinulle anteeksi kaikki, mitä sinä tehnyt olet; sanoo Herra, Herra."
        (Hes 16:1-63)

Eli kun te jäkätätte jatkuvasti palstallla, kuin vanhat juoruakat- olette porttoja, haureellisia - akkoja, nuppiä- häpynä rienaajalle auki ja sitten kun rienaaja teitä häpy- nuppianne naipi- ja niin teissä syntyy panetteluhennki- lapsia ja olette haureellisa porttoina synnyttänyt rienaajan panettelupentuja.

Siis te menette itse - haureellisena Valkean Valtaistuimen eteen, eikä teissä ole morsianta Kristukselle. Hävetkää juttujanne

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Sanoistahan me jokainen tehdään se tili- ja ajassa kun olemme morsiamena- menemässä häihin"

Kuvitteletko, että teidän yksinhuoltaja porttomorsianseurakuntanne aviottomine lapsikatraineen pääsee häihin ?

Ryhtyisikö Jeesus aisankannattajaksi ?

Raamattu kertoo, että Jeesuksen morsianseurakunta on hedelmätön, kuten Saara. Teidän porttomorsianseurakuntanne ei täytä tätä tuntomerkkiä.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja **näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin**, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta ***se Jerusalem, joka ylhäällä on***, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
        27 Sillä kirjoitettu on: ***"Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä***, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Hebr.11:16
        mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on **taivaalliseen**. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä ***hän on valmistanut heille kaupungin***.

Ilm. 3:12
        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja *minä kirjoitan* häneen Jumalani nimen ja ***Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin***, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hesekiel jatkuu II

"'Tytär tulee äitiinsä'. Sinä olet äitisi tytär"

Raamattu todistaa, että teidän porttomorsianseurakuntanne on Katolisen porttoäidin tytär. Hedelmällisyys paljastaa sen, sillä aviottomia "Jumalan lapsia" on syntynyt "puhtoisille morsiamille" miljoonittain. vaikka Yljästä ei ole näkynyt vielä vilaustakaan.

Kenen lapsia nämä kaikki siis ovat ?

Ilm.17: 5
        Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]

Jes.47
        7 Sinä (tytär Babylon) sanoit: "Aina ja iäti minä olen valtiatar." Muuta et päästänyt mieleesi, kaiken loppua et ajatellut.
        8 Ja nyt kuuntele, sinä nautiskelija, sinä joka elät turvattuna ja sanot mielessäsi: "Vain MINÄ! Kukaan ei ole vertaiseni. Minä en koskaan jää leskeksi, koskaan en menetä ***lapsiani!***" [Sef. 2:15; Ilm. 18:7]
        9 Mutta tämä tulee osaksesi, tämä kaikki, äkkiä, yhtenä ja samana päivänä: ***lasten kuolema*** ja leskeys. Koko voimallaan ne kohtaavat sinua huolimatta *taikojesi* runsaudesta ja monien *loitsujesi* voimasta. [Ilm. 18:8]
        10 Sinä teit kaikessa rauhassa pahaa ja ajattelit: "Ei minua kukaan näe." Sinun *viisautesi* ja *taitosi* harhauttivat sinut, niin että sanoit: "Vain MINÄ, kukaan ei ole vertaiseni!"

• Anonyymi00022
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pidä sinä huoli omasta porttoudestasi vaan. Herran haltuun tämä keissi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Sanoistahan me jokainen tehdään se tili- ja ajassa kun olemme morsiamena- menemässä häihin"

Kuvitteletko, että teidän yksinhuoltaja porttomorsianseurakuntanne aviottomine lapsikatraineen pääsee häihin ?

Ryhtyisikö Jeesus aisankannattajaksi ?

Raamattu kertoo, että Jeesuksen morsianseurakunta on hedelmätön, kuten Saara. Teidän porttomorsianseurakuntanne ei täytä tätä tuntomerkkiä.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja **näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin**, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta ***se Jerusalem, joka ylhäällä on***, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
        27 Sillä kirjoitettu on: ***"Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä***, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Hebr.11:16
        mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on **taivaalliseen**. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä ***hän on valmistanut heille kaupungin***.

Ilm. 3:12
        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja *minä kirjoitan* häneen Jumalani nimen ja ***Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin***, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

teidän ja teidän. Kun ei ole meidän, vaan tyhmien puheitten äärelle, pitää heittää hiekkaa rattaisiin.

Olet sairas- jos alat yksinhuoltajia panettelmaan. Olet ongelma itsellesi.,

uswkonnollinen sanoihisi hurahtanut, leikki----jumala-- eli käärmeen jallittama- ja hyvän sekä pahantiedon puun hedelmämies

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

>niinpä----- oikeassa olet. Siksi tiedostan, että menen Valkean Valtaistuimen eteen ja siellä mitataan sananani- sekä se- että onko Jumalallinen Rakkaus- Pyhän Hengen kautta vaikuttanut kuinka- tässä elämässä.

Siksipä torilla, siellä olevasisuus ja kuulevat- korvat, sekä näkevät silmät, niin voi tulla kutsu elopellolle sen päivän toimenkuvaan... paikkakin on valmiina jyvitetty ihan denarin arvoiseksi.

Siis tunnen jollain tavalla- tästä omasta huolesta, ja pyrin Ylkääni kohtaan näkemään uskollisuuden, ja vältän - etten avaa mieleni häpyä. hävettäväksi, että rienaaja pääsee jyvittämään siemenellään, ja sen herran siementäminen alkaisi sanoittamaan huuliani- vieraan herran viestintää ja luulemaan, että olen jumala

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vastasit tuolle "mussuttajalle", mutta tarkoitat varmaan minuakin.

Jos tämän jättää "Herran haltuun", niin kukaan ei siitä puhu tai kirjoittele, joten minun on se tehtävä - VALITETTAVASTI...

==> KOSKA tämä teidän Baabelin porttomorsianseurakuntanne opettaa iljettäviä ja kauheita oppeja, kuten siunaamaan MURHAAJIA...avuttomien LASTEN murhaajia ja vieläpä oikeuttamaan sen !!!

Tällainen ei ole JEESUKSEN USKOA...vai uskotko todellakin, että Jeesus siunaisi lasten murhaajia... ???

Raamatussa kehotetaan Jumalan kansaa lähtemään ulos Babylonista, mutta sinun mielestäsi tästä raamatullisesta asiasta pitäisi vaieta...miksiköhän ?

Etkö halua tunnustaa olevasi Babylonperheesi äpärä, koska et halua lähteä siitä ulos ?

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, *te minun kansani*, ettette tulisi hänen synteihinsä o s a l l i s i k s i ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

Ilm.17
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä SUURESTI IHMETTELIN.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä 'minun* oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; *minun* oli jano, ja te annoitte minulle juoda; *minä* olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 *minä* olin alaston, ja te vaatetitte minut; *minä* sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; *minä* olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: ***kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'***.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä *minun* oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; *minun* oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 *minä* olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; *minä* olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: ***kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'***.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi lataat koko raamattua tänne. Asiat pitää hoitaa jos on varastanut niin varkaus on rikos ja ihan oikein tehdä rikosilmoitus niinkuin aina varkaudesta tehdään. Ei kaikkea pidä hehgellistää koska tämä kuuluu normaaliin käytäntöön ja jos kirkossa on ollut väärinkäytöstä rahankeruussa siitä normaali rikosilmoitus. Nykyään monissa seurakunnissa on enemmistö laittaa kolehtinsa pankkiin tai makssa mobilepaylla. Koska enemmistöllä ei ole käteistä mukana.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

teidän ja teidän. Kun ei ole meidän, vaan tyhmien puheitten äärelle, pitää heittää hiekkaa rattaisiin.

uswkonnollinen sanoihisi hurahtanut, leikki----jumala-- eli käärmeen jallittama- ja hyvän sekä pahantiedon puun hedelmämies

"Olet sairas- jos alat yksinhuoltajia panettelmaan."

En minä yksinhuoltajia panettele, vaan kerron totuuden teidän tekopyhistä Baabelin porttomorsianseurakunnistanne eli >>eriseuroistanne<<, jotka synnyttelevät Ylkäänsä odotellessaan miljoonittain "Jumalan lapsia", jotka kastavat omalle nimelleen, koska yksikään Jumala ei ole tunnustautunut niiden Isäksi.

Jos morsian synnyttelee lapsia Ylkäänsä odotellessa, niin eikö sellainen morsian ole portto ?

Kuka niiden kaikkien eriseuraisten porttojen lasten isä on...paavi, Luther, muut kirkkoisät, papit, pastorit, Babylonin kauppiaat, "maan kuninkaat" jne...isäehdokkaita riittää Baabelin porttomorsiamien aviottomalle jälkikasvulle...

• Anonyymi00046
        Anonyymi00028 kirjoitti:

"uswkonnollinen sanoihisi hurahtanut"

No kuule, nämä löytyvät sieltä teidän Jumalan sanastanne Raamatusta, mutta sinä lienee et koskaan ole edes yrittänyt miettinyt, mitä niillä tarkoitetaan.

Siellähän kerrotaan ihan selvästi, että se "uusi Jerusalem" on Jumalan Hengestä syntynyt seurakunta eli Jeesuksen morsianseurakunta, joka on Saaran tavoin hedelmätön.

Siellä kerrotaan myös lihasta syntyneestä eli ihmisten omassa voimassaan rakentamasta "suuresta Babylonista", joka on hedelmällinen, kuten orjatar Haagar ja synnyttelee porttotyttäriä eli näitä kristikunnan erinimisiä eriseuroja.

Ja niiden äitiportto on juovuksissa pyhien verestä. Tätä Johanneskin katseli ihmetellen, että miten se on mahdollista ????

Ilm.17
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Mutta omena ei ole pudonnut kauaksi puusta, sillä nyt moni ihmettelee, miten on mahdollista, että "Jeesuksen seuraajat" (todellisuudessa Baabelin porttomorsianten synnyttämät äpärät) ovat nostaneet valtaan täyshullun kriminaalin, joka avustaa kansanmurhien toteuttamisessa ja varastaa toisten kansojen omaisuutta sekä oman kansansa rahoja omiin ja kavereidensa taskuihin.

Mietihän tätä !

• Anonyymi00056
        UUSI

menestysteologiaa monin paikoin.Erotkaa semmoisista,jottette joudu heidän synteinsä osalliseksi.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

hesekiel jatkuu.

Menehän kaljalle höpsijä ja sen jälkeen kunnon panolle

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miksi lataat koko raamattua tänne. Asiat pitää hoitaa jos on varastanut niin varkaus on rikos ja ihan oikein tehdä rikosilmoitus niinkuin aina varkaudesta tehdään. Ei kaikkea pidä hehgellistää koska tämä kuuluu normaaliin käytäntöön ja jos kirkossa on ollut väärinkäytöstä rahankeruussa siitä normaali rikosilmoitus. Nykyään monissa seurakunnissa on enemmistö laittaa kolehtinsa pankkiin tai makssa mobilepaylla. Koska enemmistöllä ei ole käteistä mukana.

Tässä ei raamatuita tarvita.☠️👎

• Anonyymi00006

Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enimmiten niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.

• Anonyymi00014

2Moos.30:15 Varallisen ei pidä siihen lisäämän, ja köyhän ei pidä vähentämän puolesta siklistä, koska he antavat Herralle ylennysuhrin teidän sieluinne sovinnoksi. Biblia (1776)

• Anonyymi00015

Miksi median taasen pitää valehdella tälläisiä juttuja.

Tietenkin kun vasemmistolaiset ei tykkää rahasta, niin pitää valehdella että toiset muka siitä niin innoissaan että varastaa sitä.

Kun itse kirjoittelevat ilmaiseksi niin hyvä keksiä valeita miten muut ovat rahanahneita.

Kyllä niitä median juttuja saa hiki hatussa oikoa.

• Anonyymi00016

Katson juuri Otse asiassa kuultuna ohjelmaa tv 1 jossa on haastateltavana presidentti Sauli Niinistö, Tuli esiin lauae, " jos huolehtii toisen rahoista pitää olla todella huolellinen, niistä ei voi itse päättää, toista on omien. " Kyllä rehellisyys maan perii, vielä nykyäänkin pitää paikkansa.

• Anonyymi00018

Aloituksen tehneenä ja aiheen siihen lehdistä lukeneena, ei tarvitse hävetä!!

Kuvaava on, että asianosainen sanoo: "jotakinhan minunkin pitää saada", kertoo kyllä ihan kaiken miehen sydämestä ja mielestä!

Toivottavasti tutkinta on perusteellinen, sillä tällainen Juudas Iskariot on ehtinyt tehdä paljonkin pahaa!!

DoctorT

• Anonyymi00032

Mihin perustuu väite että uhreista on aina varastettu ?

En usko sellaisen, siihen uskon että sellainen jumalattomuus on erittäin harvinaista, ensimmäisen kerran eloni aikana kuulen moisen väitteen !

Mutta hyvä että moinen varkaus tuli esiin ja saa ansionsa mukaan.
        Sitä ihmettelen mitä tämä pj teki siellä uhrinkäsittelyssä, olen aina käsittänyt sen olevan vanhemmiston vastuualuetta se laskeminen.

• Anonyymi00033

Doctor- T--- motiivi? panettelu- tarkoituksena- mustamaalaus- vai mikä?

Täällä ei ole oiekuslaitos, emme ole tuomareita, emmekä lautamiehiä jakamaan sitä ja tätä.
        Siis kysmys heittää sinun valkean fariseusnuttusi sisälle --

nuttu- ensin heitetään haaste - että porukka lähtisi kanssasi hyppämmään rienaajasanoituksia-
        ja kun se tuodaan esiin, ettei ihan näin .

Sitten alkaa valkean nutun naulasta otto, etten minä millään pahalla, vaan toivottavasti ja toivottasta -- tutkinta on perusteellinen.

No, jos sitä toivoit. [Toivottavasti tutkinta on perusteellinen] miksi joutavanpäiväinen aloitus- olisi antanut asian olla tuimoistuimella ja sinun tehtävä todistajana on korottaa Vapahtajaa- Hänen sovitusyötä ja armoa- SE on meidän toimenkuva- MENKÄÄ ja mihin menkää?

Se on tämä toimenkuva, mitä käärme hyvän ja pahantiedonpuulla kavahtaa- koska ei saa sanavuoroa, ja palstan jänkkääminen menettää siten voimansa.
        Käärmehän se pyörittää narua, että hyppäisimme panettelujen narua- ja kuinka hyppäämmekään....
        Miksi- miksi-

Älkää laittako meitä lautamiehiksi, älkää julistako - ikäänkuin juoruakkojen juttuja ja meitä juupas, eipäs jutunjatkajiksi.....

Golgatan veren sanoma on niiiiiin kallis- että mitä huulemme puhuu---- ketä korostetaan, miksi korostetaan- Kenen herrauden ja tahi HERRAUDEN äärellä kulutamme aikaamme.

ONKO aika päättää harhainen jahkaaminen, ja tehdä mielenmuutos?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Doctor- T--- motiivi? panettelu- tarkoituksena- mustamaalaus- vai mikä?

Täällä ei ole oiekuslaitos, emme ole tuomareita, emmekä lautamiehiä jakamaan sitä ja tätä.
        Siis kysmys heittää sinun valkean fariseusnuttusi sisälle --

nuttu- ensin heitetään haaste - että porukka lähtisi kanssasi hyppämmään rienaajasanoituksia-
        ja kun se tuodaan esiin, ettei ihan näin .

Sitten alkaa valkean nutun naulasta otto, etten minä millään pahalla, vaan toivottavasti ja toivottasta -- tutkinta on perusteellinen.

No, jos sitä toivoit. [Toivottavasti tutkinta on perusteellinen] miksi joutavanpäiväinen aloitus- olisi antanut asian olla tuimoistuimella ja sinun tehtävä todistajana on korottaa Vapahtajaa- Hänen sovitusyötä ja armoa- SE on meidän toimenkuva- MENKÄÄ ja mihin menkää?

Se on tämä toimenkuva, mitä käärme hyvän ja pahantiedonpuulla kavahtaa- koska ei saa sanavuoroa, ja palstan jänkkääminen menettää siten voimansa.
        Käärmehän se pyörittää narua, että hyppäisimme panettelujen narua- ja kuinka hyppäämmekään....
        Miksi- miksi-

Älkää laittako meitä lautamiehiksi, älkää julistako - ikäänkuin juoruakkojen juttuja ja meitä juupas, eipäs jutunjatkajiksi.....

Golgatan veren sanoma on niiiiiin kallis- että mitä huulemme puhuu---- ketä korostetaan, miksi korostetaan- Kenen herrauden ja tahi HERRAUDEN äärellä kulutamme aikaamme.

ONKO aika päättää harhainen jahkaaminen, ja tehdä mielenmuutos?

anteeksi taas kirjoitusvirheet- näytön teksti on niin pientä, ettei silmäni huomaa--- tekstivikaisuutta.
        Näkö ja ikä- painaa päälle. Ikäkin näyttää maaliviivaa- ensivuonna meidän isien ikäjakso täyttyy- jossa siirtyivät tuonpuoleisuuteen.

Saa nähdä- viimeistä päivää- voisiko kädet ylhäällä riemuita- -nyt aika päättyy ja saan muuttaa armonkansalaisena- Jumalan armosta- ja täytetyn työn kautta kotipolulle,
        Olisi se hetki- laulun aika ja paikka, lasimeri - sekä Mooseksen ja Karitsan virsi...

• Anonyymi00020

Ei se varmaan mitään ole varastanut, on vain laittanut johonkin kasvamaan korkoa ja kohta voi lunastaa pois saaden takaisin paljon suuremman potin ja näin seurakunta vain rikastuu. Niin siinä on taasen käynyt että vasemmistomedia taasen tapansa mukaan valehtelee ja näkee asiat negatiivisessa valossa. Miksi niitä ei voisi laittaa oikeistotoimittjia kuten Ukkola perkaamaan asioita, niin ihmiset saisivat tietää mitä oikeasti tapahtuu.

• Anonyymi00023

Minusta on törkeää yleistää, että uhrinkantajat ja sen sellaiset varastavat uhreista. Minä en usko moiseen. Ensinnäkin jokainen uskossa oleva tietää sen, että kaikki teot paljastuvat ennemmin tai myöhemmin. Vaikka teot saisi anteeksi, kuitenkin se häpeä niistä teoista on hirveä. Tää pitäisi jokaisella olla takaraivossa... ja luulen että onkin.
      Toistaiseksi missään seurakunnassa ei uhrinkantajat laske yksin. Aina on kaksi laskemassa. Ennen laskemistakin on silmäpareja näkemässä minne rahat viedään. Sen voin sanoa, että kun ei pankkiautomaatista saa viisikymppistä isompaa, niin tuskin uhrihaavista satasia löytyy.

• Anonyymi00036

Jo vuosikymmeniä sitten, kolehti- laskenta - ja asiakirja - jossa ilmoitettiin jokainen rahayksikkö- mitä on. montako on ja summat yhteen.
        Vasta senjälkeen todistajat sen allekirjoitti ja se oli virallinen paperi- minkä jälkeen se raha oli seurakunnan.

Itsekin olen ollut- paikalla, ulkopuolsena - todistamassa- seurakunnan kannetun uhrin määrän ja se todistajan allekirjoitukseni- on ja oli minun nimellä - virallinen asiakirja.

Allekirjoitus teki vastuullisen - että virkamiehenä - valtiolla itsekin- siinäkin asiat olivat niinkuin se kuuluu olla.

Palvelin armeijassa riittävästi vuosia, sekä luovutin sisäministerille poliisivaltuuteni- siiryttyäni eläkkeelle. Järvestelmässä olen juossut Kekkosenkin perässä, että joku rääpy on puheissani.

Kun jahkaajat kirjoittavat- joutuvat kirjoituksissaan virkalasieni tarkasteluun.
        sekä persoona paljastaa luonteenakin -
        Siksi kannattaa viesteissään katsoa peiliin, että minkälaisen kuvan annan itsestäni.

Lukijoilla on monelaiset lukulasit nenällä.

• Anonyymi00038

Kaikissa kirkoissa kootaan kolehti oli mikä seurakunta tahansa ja yleensä on 2 tai enemmän esimerkiksi Suurkirkko valtioneuvoston Jumalanpalvelus ja kerääjinä on seurakuntalaiset. Tämä Nokian tapaus kummastuttaa kun ei yleensä missään vaikka myyjäiset niin aina on 2 tai enemmän laskemassa ja sitten kirjataan ja viedään pankkiin

• Anonyymi00025

>>>>>Sitten ovat epärehelliset uhrin kantajat,jotka ovat ottaneet omiin taskuihinsa! Helppoa kun rosvohenki mukana.<<<<
      -------------
      Jos ne ovat sinun rahojasi ottaneet, niin miksi et tottele Jeesuksen ohjetta srk. kurista?

”Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.

Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.”
      ‭‭Matteus‬ ‭18‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00039

Olihan alkuseurakunnassa meille tänäänkin pelottava esimerkki Ananias ja Safiira tämäkin tapaus kuitenkin on raamatussa meille uskoville opiksiettä Jumala näkee vaikka ei ihmist näkisikään.

• Anonyymi00026

Kauheita tosiaan nuo vasemmistomediat valehtelee.

Ensin muka sodassa kuolee ihmisiä ja nyt uskovat varastaa toistensa rahoja.

Mitä vielä nuo ihme punikit oikein keksivät.

• Anonyymi00037

Ehkä keksivät sellaisen jutun vielä että Trumpin aloittama Iranin sota menee ketun juoksuksi, öljyn hinta nousee pilviin ja maailmantalous uhkaa romahtaa.

No se on tietenkin vasemmistolaisille mieleen kun rahat loppuu eikä enää ole edes valtiolla mitä jakaa, vaan kaikista tulee köyhiä. Niin päästään ihannoitavaan köyhyteen.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ehkä keksivät sellaisen jutun vielä että Trumpin aloittama Iranin sota menee ketun juoksuksi, öljyn hinta nousee pilviin ja maailmantalous uhkaa romahtaa.

No se on tietenkin vasemmistolaisille mieleen kun rahat loppuu eikä enää ole edes valtiolla mitä jakaa, vaan kaikista tulee köyhiä. Niin päästään ihannoitavaan köyhyteen.

"Ehkä keksivät sellaisen jutun vielä että Trumpin aloittama Iranin sota menee ketun juoksuksi, öljyn hinta nousee pilviin ja maailmantalous uhkaa romahtaa."

Tämä tosiaan. Jos Yle alkaa tällaista propagandaa suoltamaan, niin ei kannata uskoa.

Tosiasiassa maailmalla ja Suomella menee hyvin, vaikka vihervassarit muuta yrittää uskotella ja aivopestä kansaa.

Hallituksella on hyvä ohjelma ja 100 000 uutta työpaikkaakin on jo syntynyt, mutta ne eivät vain ole vielä realisoituneet. Ja jos terveyskeskusmaksua onkin korotettu, niin sekin tuntuu enemmän hyvätuloisen kukkarossa kuin köyhän kukkarossa.

• Anonyymi00040

Minä en laita senttiäkään kolehtiin vähiä rahojani.

Apostolit eivät maksaneet eivätkä keränneet kymmenyksiä. En siis minäkään.

Kaikki antaminen Paavalin mukaan vapaaehtoista 0-100 %.

• Anonyymi00057
        UUSI

Kirkoille en anna mitään.Kun näen oikeasti köyhän,apua tarvitsevan,annan avustusta,mitä voin,ja kutsun syömään.Tämä on oikea uhrilahja.

• Anonyymi00041

Mutta jos antaa, pitää puhua totta.

Ei voi sanoa antavansa ja silti varastaa.

Käy tosi ikävästi jo tässä ajassa.

• Anonyymi00042

Mitä sä uninen lässytät!?
      Jos joku yksittäinen on ottanut se ei vielä tarkoita että kaikki.

• Anonyymi00043

Tämä on onneksi vain yksittäistapaus - ei pidä leimata kaikkia.
      Mielenkiintoista on kaksi asiaa:
      1. Valkama myöntää vaan sen, mistä jäi kiinni ja sitäkin vielä koittaa selitellä edukseen.
      2. Valkama on hyvä kaveri Kangasalan erotetun pastorin kanssa. Tämä pastori taas jossain syystä alkoi heti selitellä Valkaman asiaa pienemmäksi?!?

• Anonyymi00047

Ei sillä ole väliä onko yksittäistapaus vai ei, mutta jos sanoo antavansa seurakunnalle ja varastaakin, niin se rikos on ei Raamatun mukaan ole siinä että varastaa tai piiilottelee rahoja, vaan siinä että valehtelee.Siitä se julma rangaistus tulee jo tässä ajassa. Ei mistään maallisesta asiasta vaikka vajavaiset ihmiset voivat siitä ottaa nokkiinsa, mutta Jumala rankaisee valehtelusta.

• Anonyymi00048

Sananl.21:13 Joka tukitsee korvansa köyhän huudolta, hänen pitää myös huutaman ja ei kuultaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00049

Ei köyhän pidä varastaa.

• Anonyymi00051

Ihmetyttää se että kokee oikeutuksen ottaa itselleen rahaa. On varmaan pahoillaan että jäi kiinni. Ja jotkut vielä yrittävät puolustella ja peitellä tapausta. No, seura tekee kaltaisekseen. Jotain on pielessä kun yritetään seurakunnassa peitellä rikollista toimintaa.
      Onneksi löytyi niitä jotka uskalsivat tehdä rikosilmoituksen. Mutta miten heidän käy, ruvetaanko painostamaan että kajosivat voideltuun?
      Savustetaanko ulos?

• Anonyymi00052

Joh.10:10 Ei varas tule kuin varastamaan ja tappamaan ja kadottamaan: minä tulen, että heillä pitää elämän oleman ja yltäkyllä oleman. Biblia (1776) Joh.1:4. 1:16.

• Anonyymi00053

Pahin mahdollinen rikos Jumalan edessä uudessa liitossa on valehteleminen. Vain siitä on seurannut heti kuolemanrangaistus Raamatussa. Mistään muusta ei ole välittömästi rangaistu eikä edes mitään lakia juurikaan lueta UT:ssa, vaan valehtelusta kuoli kaksi ihmistä kun kertoivat olivat ottaneet itselleen osan lahjoituksesta.

Siten ei ole mitättömästä asiasta kyse. Ei niinkään rahan suhteen, se on yksi ja sama mihin raha päätyy, vaan se onko valehdeltu sen suhteen mitä rahalle on tehty.

• Anonyymi00058
        UUSI

Jumala hylkäsi minut jo lapsena,kun olin 9 vuotias.Olin kiltti lapsi,en kiusannut ketään,mutta jostakin syystä on vihannut minua lapsesta asti.Elämässäni olen menettänyt kaikki rakkaani,niin ihmiset kuin eläimeni.Menetin myös koko omaisuuten,ja rukouksiini en ole saanut vastausta.Nyt olen 68 v ja edelleen kirouksen alla.Siitä syystä lopetin rukoilemisen turhana.

• Anonyymi00054

Sananl.30:7-9

• Anonyymi00059
      UUSI

Kai jotain lohtua saisi kun lainaisi Raamattua muita herjaten miten ovat sellaisia sekä sellaisia. Monet ovat saaneet siitä lohtua niin kannattaa ainakin kokeilla.

• Anonyymi00060
      UUSI

Aamulehden jutussa jäin kaipaamaan Valkaman anteeksipyyntöä.
      Vai säästääkö hän sen huomiselle ja menee Jumalanpalvelukseen vuodattamaan krokotiilin kyyneleet ja yrittää luikerrella takaisin.
      Ylikiltiksi koulutettu seurakuntalainen on joskus sokaistavissa syyllistävällä anteeksipyynnöllä

• Anonyymi00061
      UUSI

Aloittajani palaan aiheeseen, eilinen Aamulehti uutisoi jutusta hyvin!

Valkamaa harmitti, ettei voi osallistua avustustyöhön enää, mitään häpeää teoistaan ei tuntenut!!! Kun mies haalii itselleen runsaasti asemaa ja jopa valtaa ja sydän on vilpillinen, kaikki tällainen mahdollista!

Hallitus tutkituttaa rahaliikenteen menneiltäkin vuosilta. Valkamahan oli pjna 18 v !!!! Hankki luottamuksen ja käytti sen sitten hyväkseen.

Ikäni helluntain tunteneena, tämä Nokian tapaus on vain hallituksen virkeyttä, että nostivat kissan pöydälle. Kun väitin, että uhrinkeräyksestä on otettu mm saarnaajalle osuus ennen laskua, tuli tämä tieto jo 90-luvulla jostakin, se oli käytänne!!!

Omin silmin nähnyt ja korvin kuullut Oulussa vuosia sitten. Israel-tilaisuus ja kansaa ympäri maan sali täynnä. Uhripuheen pitäjä piti ällöttävimmän kerjuun koskaan. "Pirskoittelemme Jumalan työn eri tarpeisiin, kuten veli OSn puhujapalkkioon!" Se oli valhe, sosiaalidemokraattinen rahastonhoitaja/ vanhin alkoi venkoilemaan, kristillinen antisemiitti kun oli!!! Saiko puhuja palkkiotaan koskaan, en tiedä??

Toinen oli arki-illan Israel tilaisuus, jossa kerättiin uhri ja se luvattiin puoleksi Venäjän Kemin ruk huonehankkeeseen ja Israeltyöhön!! Tuhat markkaa 7000 ei ollut puolet!!

Nuhtelin silloisia johtoveljiä, ilman kommenttia. He varastivat Jumalalle uhratuista varoista ja "siunaus" on sen mukainen.

Konferenssirosvous on ihan oma suuri lukunsa!! Se rahanjako ja -käyttö tuskin tapahtui silmien alla? Ja jos ulkopuolinen taho tekisi syynäyksen, niin lopputulos olisi enempi kuin hävytön! Niin kauan kun helluntain sisältä ei löydy maalliselle laille kuuliaisia, saa örvellys jatkua.

Olen jo vuosia odottanut IsoKirjan konkkaa!!! Nykyinen nuoripolvi ei kanna enää sellaista lakihenkistä vastuuta, jolla tuokin laitos on hengissä pidetty. Valtion tukea on leikattu ja loppuu aikanaan sekin. Eikä toiminta ilman Jumalan Hengen siunausta voi jatkua enää kauan, Hänhän ei ole sen opiston Pää, ollut vuosikymmeneen.

Nokian tapauksella on suora yhteys vuoteen 2001, jolloin saastahenkinen Nokia Mission otettiin seurakunnan tiloihin! Kauaa se ei siellä juhlinut, mutta sen aikaa, että vaikutus henkien muodossa jäi! Tätä tekee hengellinen huoruus.

Nokia on vain sattuma siihen, mikä todellisuus on!! Silmäpareilla ei ole virkaa, jos he osallistuvat samalla laskutoimitukseen!! Näillä vuosin en luota vähääkään rehellisyyteen srkssa, koska sitä ei ole myöskään niiden hengellisessä toiminnassa!!

Vehkeillään saatanan kanssa maailman keinoin, naiset vallassa ja kuka pettikään naisen, on hyvä muistaa Paratiisin tapahtumat. Aadam oli mieheksi vätys ja hyvä esimerkki tämän ajan hengellisen työn miesvastuullisista!

DoctorT

• Anonyymi00062
      UUSI
    • Anonyymi00063
      UUSI

Eikös tämä Valkama ole demari, joten mitä väärää hän teki?

• Anonyymi00064
        UUSI

Kaikki on vasemmistolaisten syytä, mutta rahasta ne eivät ymmärrä mitään, vaan ajavat tasa-arvoa, veljeyttä ja muuta hyviä aatteita. Raha on heille kapitalistin juoni sotkea ihmisen pää. Siihen he eivät halua sekaantua. Tai jos sotkeentuvat ovat kapitalistin kätyreitä. Sekin on mahdollista.

• Anonyymi00067
        UUSI

sepä vielä, demari ja srkn vastuissa!!

• Anonyymi00065
      UUSI

Jokainen vastaa Jumalalle omista rikkomuksistaan. Ei kannata hötkyillä eikä tuomita muita.

• Anonyymi00068
        UUSI

ei se nyt noinkaan ole!! viimekädessä Jumalalle, mutta missä tahansa yhteisössä vastuissa, vastaa myös ihmisille!! Kuinka pönttö oletkaan?? Helluntaissa näitä piisaa.

• Anonyymi00066
      UUSI

Venäjällä jonkin verran liikkuneen totesin että vanhat ukot alkoivat talonsa takana höylällä itselleen lopppulaatikkoa.
      Ehkä se olisikin hyödyllisempi harrastus kuin jatkuva helluntain riepominen foorumilla.

• Anonyymi00069
        UUSI

On aika riepoa!!!

• Anonyymi00070
      UUSI

Höylääminen ennen kuolemaa johtuu siitä, ettei omaisilla ole välttämättä varaa ostaa arkkua tsi ei halua. Heidät muutoin haudattaisiin jätesäkissä kuten Gazassa kuinnollisesti kuolleet.

• Anonyymi00071
      UUSI

Avoin kirje Tarmo Valkamalle.
      Annoit lehtijutun tapahtuneesta. Voi olla, että tilanne on ollut spontaani, etkä saanut ilmaistua itseäsi lehteen kuten olisit halunnut. Jutustasi tulee käy ilmi aito katumuksen puute. Sinä puolustat itseäsi vetoamalla siihen, miten olet tehnyt talkoita. Ethän sinä oikeasti voi sillä sitä selittää ja tiedät sen itsekin kun tarkemmin ajattelet. Tunsin surua sinun tilannettasi kohtaan, kun et kyennyt anteeksipyyntöön lehdessä. En tiedä miten syvällä sinä kuljet, mutta kysyn sinulta oletko kyennyt miettimään keneltä varastit. Sinä puhuit rahaa mummuilta Jumalalle ja otit sen itsellesi. Ymmärrätkö mitä siitä seuraa, ellet kykene tuomitsemaan tekoasi ilman muitten syyllistämistä. Sinä olet helvetin vakavan asian edessä.
      Ethän sorru seuraavaan:
      Menet Jumalanpalvelukseen itkemään alttarille, olet hiljaa sivussa hetken ja alat pyrkiä aseman ottamiseen pikkuhiljaa. Ennen kaikkea älä kerää seurakunnasta ymmärrystä ja kannatusta. Anna rikotun lauman eheytyä ilman sinua ja rakentaa luottamusta.

Tarmo, Jeesus rakastaa sinua vieläkin. Hän seisoo vierelläsi käsi ojennettuna ja sanoo sinulle "Tartu kiinni, minä armahdan sinut, sinä olet minun".
      Sinun kuvasi Jumalasta vaikuttaa siltä, että hän on joku joka vaatii. Sinusta sanotaan, että sinä olit seurakuntaa melko voimakkaasti työhön, parannukseen ja antamiseen vaativa. Lehtijutustakin käy ilmi, että sinulla oli pettymystä siitä ettet saanut piiskattua ihmisiä laajemmin töihin. Minä uskon, että Jumala haluaisi näyttää sinulle lempeät kasvonsa. Ei hän ole vaativa ja piiskaava.
      Synkimmälläkin hetkelläsi muista tämä:
      Tarmo, sinäkin kelpaat sellaisena kuin sinä olet. Viheliäisenä, varkaana, pettäjänä, röyhkeänä vallankäyttäjänä ja pilalle menneenä. Synnistäsi on tullut suuri ja Jumalan armosta sinua kohtaan on tullut ylenpalttinen.

Kaikkea hyvää eläkepäiviisi.

Ps. Jos olet ottanut enemmän kuin se mistä jäit kiinni niin tunnusta se itse. Saat sisimpäsi puhtaaksi kerralla. Voitko kohdata elämän ja kuoleman herran tietäen, että minä varastin enemmän kuin mistä jäin kiinni. Tarmo, älä ota sitä riskiä.
      Saat myöskin ihmisten edessä kunnioitusta sillä, että tunnustat kaiken.

• Anonyymi00072
        UUSI

Hyvä avoin kirje Valkamalle!!

Kuinka monta näitä valkamoita helluntaiherätyksessä ON OLLUT JA VIELÄ ON?

Se, mitä minä tunnen ja käsitän, IHAN SYNNIKSI JA LIIKKEEN KUOLEMAKSI ASTI!!

Olen Niilo Yli-Vainion elämäkerran lukenut niin monta kertaa ja jo ensimmäisellä kerralla sain vastauksen siihen kysymykseeni, joka syntyi siitä: "Miksi Herra nyt, kun kaikki ole avautumassa?"

Vastaus oli liikkeen, yksittäisten ihmisten ja yksittäisten seurakuntien täydellinen AHNEUS ja palvelija katsottiin ylen. Hänen tarpeistaan ei juuri kiinnostuneita ollut. Kokouspalkkiot minimaalisia, vaimoa ei palkittu mitenkään!! Tämä tulee Niilon päiväkirjamerkinnöistä läpi, ihmisen inhimillinen pettymys ja hämmästely! Herraansa ei Niilo pettynyt, Häntä hän jaksoi kehua ja ylistää!

DoctorT

• Anonyymi00074
      UUSI

Uudessa liitossa ainut langetettu kuolemantuomio on valehtelusta eikä sitä langettaneet ihmiset, vaan Jumala. Jeesus tietenkin tapettiin mutta hän oli uuden iiton välimies ja kuolema oli välttämätön oli syy mikä tahansa.

Ja se on valehtelu rahasta.

Joten ei minkään vähäptöisen asian kanssa olla tekemisissä.

Jopa homous sekä sotarkosten kannattaminen kalpenee sen rinnalla, että valehtelee rahasta.

• Anonyymi00075
      UUSI

Mitä vikaa Koivistossa näet?

• Anonyymi00076
        UUSI

Esivalta saa huolehtia siitä. Ei meidän tehtävä ole jakaa tuomioita, vaan tutkia Raamatun asioita. Ja esivallan tuomioon tulee tyytyä.

• Anonyymi00077
      UUSI

Joko nyt on hetkittäin tarpeeksi helluntaita kaikkine yleistyksineen ja kaivelemisineen!

Jospa huilattaisiin pari päivää ja jatketaan sitten uusilla löydöksillä safiiroilla.

• UUSI

Fariseukset ovat rahanahneita.🪙💶💰💵💶💴💷💸🔥👹🔥🏴‍☠️☠️⚰️🪦💩🖕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe