Lakkauttamalla nämä kaksi laitosta ja yhden tiatterin Suomi säästäisi 66 miljoonaa euroa.
Paljonko Purra ehdotti säästettäväksi näistä?
0 euroa.
Ooppera ja kansallisbaletti
17
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sitten ne sadat jäisivät työttömiksi.
- Anonyymi00002
Mitä merkittävää yhteiskunnallista työtä he tekevät?
Menisivät oikeisiin töihin. - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä merkittävää yhteiskunnallista työtä he tekevät?
Menisivät oikeisiin töihin.Teepä perässä.
- Anonyymi00015
Tehdään vaihtokauppa.
Irtisanotaan noiden laitosten 600 kallispalkkaista työntekijää ja palkataan 6000 työtöntä sijalle 1000 euroa kk.
Baletista ja teatterista tulisi kansanhuvia ja työttömien määrä vähenisi yli 5llä tuhannella!
- Anonyymi00003
66 milj. Jaettuna tuhannella on 66 000€.
- Anonyymi00005
66 tonnia per työntekijä. Kovapalkkaista porukkaa valtion hommissa.
- Anonyymi00004
Jospa katsottaisiin nämä metsänraiskausyhtiöiden, viinanhakulaivojen ja lomalentoyhtiön tuet ensin.
- Anonyymi00008
Siis paljon tekemätöntä työtä Purralla. Karsinut vain lillukanvarsia.
- Anonyymi00006
Täällä hyysätään herrat ja narrit, kalliiksi tulee nämä kehityksen fasadit, todellisuus alkaa jo kuitenkin kolkuttaa, kun pari sukupolvea on kalunnut planeettaa hirviömäisesti, eikä tyhmä apina ole oppinut edes ilman sotia vielä elämään.
- Anonyymi00009
Täytyisi katsoa montako % köyhiltä viedään ja samalla prosentilla höylätään näiden eliittiklubien budjeteista.
- Anonyymi00010
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi00011
Ehdotus:Jokainen suomalainen lopettaa jonkun sellaisen toimialan tai työntekijäryhmän jota ei itse tarvi.
Minulla ei ole ajokorttia enkä aio matkustaa ulkomaille. En tarvitse poliiseja.
En aio mltään enää opiskella. Kai ihmiset opettaisivat itse lapsensa tekemään tik-tok videoita? Tanssitaide sais olla.Ja musiikki.Maataloustuet pois paitsi huoltovarmuudelta.Ei tarvis antaa tekotukea ja sitten vientitukea maitotuotteille Puolaan halvalla .myytäväksi - Anonyymi00012
Joo, maatalous pois ja kauppoja lisää jossa enemmän sidukkaa kaljaa ja energiajuomia.
- Anonyymi00013
Kuka tarttee jotaki ruokaa esmes peruna ku woltti tuo parempaa ovelle ilmatteeks.
- Anonyymi00014
Ko. 2 instituuttia voisi
fuusioida. Siinäkin tulisi
säästöä.
😁 - Anonyymi00019
Lopetetaan hallinto ja jaetaan kaikille pyssyt?
- Anonyymi00020
Semmoinen klaanisysteemi oli parempi. Kukaan ei hallitse eikä kerää veroja. Paitsi oman klaanin päällikkö tietysti. Linnavuoret rakennetaan oman pesueen turvaksi. Tavaroita ja ruokaa saadaan ryöstöretkien avulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514