Muistaako kukaan ja olikko paikalla kun Ähtärin keskustassa oli Ähtäri vastaan virtain nuoriso tappelu. Itsemuistan hyvinkin tuon ottelun, porukkaa oli kun pipoo, auton ikkunoita paskottiin ja pyssyt paukku, vuottaen muista tarkalleen mut oli jotain 1987 eu taida olla enää tuollaasia kylätappeluita😂
Ähtäri-virrat tappelu
14
741
Vastaukset
- Anonyymi00001
En muista mistä kaikki alko mut aika monelta tuli veri nokasta😂
- Anonyymi00002
Ammattikoulussa oli virtolaisia ja olivat kyllä tosi leuhkoja.
- Anonyymi00003
"Leuhkivatko" ne paremmalla kuntataloudella? Joku voisi kutsua näitä realisteiksi, leuhkan sijaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Leuhkivatko" ne paremmalla kuntataloudella? Joku voisi kutsua näitä realisteiksi, leuhkan sijaan.
virtolaiset on leuhkoja, ja ihan ilman mitään syytä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
virtolaiset on leuhkoja, ja ihan ilman mitään syytä.
yks hullu virtojen tappelija kuoli.
- Anonyymi00005
Se oli 1989 tai 1990.
- Anonyymi00006
Oliko muka noin myöhään , voi ollakkin. Tais pyssytkin muuten paukkua vanhan sokoksen pihas, ittellä vieläkin arpi oikeassa korvassa😂😂
- Anonyymi00007
Kyllä oli .tämä tieto on varma.olin silloin amiksessa.virtolaiset vei yhden kaverin kessut kaapista ,siitä alkoi koko show..eipä ollut siihen aikaan superläähättäjää valvomassa lakia....vaan sheriffit riensivät uljailla ratsuillaan lännenkylästä.😊
- Anonyymi00009
Ja onneks ei ollut siihen aikaan somea😂olis ollut some kuumana kyseisen illan takia😂😂😂
- Anonyymi00010
Totta turiset
- Anonyymi00011
Vanhan Siwan ja krouvin edessä oli kunnon karkelot.virtolaiset lähti ilman takalaseja kotiinpäin,mutta kyllä omatkin saivat nenilleen.
- Anonyymi00012
Olin itse mukana. Jollain oli auton tunkki aseena mutta se saatiin pois. Siinä oli killistä myös porukkaa mukana. Saivat äkkilähdöt.
- Anonyymi00013
Yhdestä virtalaisten carinasta hajos vahingossa takasivulasi😅😅
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yhdestä virtalaisten carinasta hajos vahingossa takasivulasi😅😅
Virtolaisen Carinasta.
Monikossa:
Virtolaisten Carinasta.
Kirjoittaisi henkilö joka on opiskellut äidinkieltään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656