Frederik lataa suorat sanat iskelmätähtien kiertueesta: ”En ole herrasmies”
Ensi syksynä joukko kokeneita legendoja esiintyy joukolla konserttisaleissa läpi Suomen. Iskelmätähti Frederik kokee jääneensä rannalle vanhempien herrasmiesten kokoonpanosta.
epstein porukka hylkäsi ainoan Miehen.
elkää ostako lippua BOIKOTTIIA SAIRASTA ISLAMISMIA KORAAMI MIEHET LAULAA SHARIA ÄÄNELLÄ LAKIA.
Ainut Mies jolla on näyttöä olla Aikuisten naisten kanssa Frederik.
22
275
Vastaukset
- Anonyymi00002
dasd
- Anonyymi00013
Tottakai reetu ei päässyt herrasmies kiertueelle kun ei ole herras mies. Tosi rumasti puhuu ihmisistä ja luulee olevansa naisten mies. Minä naisena en huomaa mitään miehistä reetussa porsas käytökseltään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tottakai reetu ei päässyt herrasmies kiertueelle kun ei ole herras mies. Tosi rumasti puhuu ihmisistä ja luulee olevansa naisten mies. Minä naisena en huomaa mitään miehistä reetussa porsas käytökseltään.
olet kylläkin mies.
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vähintäänkin jo säälittää Reetu parka. Noloa öykkäämistä vanhalta mieheltä. Inglesin Iskelmäbaariin toki kelvollinen huseeraaja, mutta siihen se sitten taitaakin jäädä.
Onnea hänelle kuitenkin, että jotenkin pärjää elämän ehtoo puolella!
- Anonyymi00003
Iltalehti uutisoi tiistaina Herrasmiehet lavalla -kokoonpanosta. Danny, 83, Eino Grön, 87, Erkki Liikanen, 83, Pasi Kaunisto, 75 ja Kari Vepsä, 74, suuntaavat syksyllä yhteiskiertueelle. Tehoviisikon lisäksi lavalla nähdään joillain paikkakunnilla myös Kai Hyttinen, 79, ja Sakari Kuosmanen, 69. Lisäksi mukana on nuorempaa verta edustava solisti Eikka Eronen.
Iskelmälaulaja Frederik, 81, toteaa Iltalehdelle jääneensä rannalle tästä legendojen kokoonpanosta.
– Minä en kelvannut. Olen ilmeisesti boikotissa, Frederik sanoo puhelimessa.
– Mutta ei se mitään, pärjään yksinkin. Taistelu jatkuu.
Laulaja ei peittele mielipiteitään asiaintilasta.
– En ole herrasmies. Toivon, että Herrasmiesten bussi ajaa ensimmäiseen tolppaan, kun ne lähtevät liikenteeseen, hän heittää pilke silmäkulmassa.
Frederik sanoo, ettei kiertue tullut täytenä yllätyksenä. Laulaja kertoo vierailleensa naisystävänsä kanssa Kari Vepsän luona katsomassa tämän hevosia, ja kuulleensa asiasta jo tuolloin.
– Koko ilta istuttiin siellä kylässä.
Frederik ihmettelee Herrasmiehet lavalla -kokoonpanon kirjavuutta.
– Siihen on kerätty kaikki jäljellä olevat laulajat. Kaikki ovat eri tyyppisiä laulajia, jotka tekevät erilaista musiikkia. Aika sikin sokin menee koko homma. Onko se sitten rikkaus? Sitä en tiedä. Sieltä ei puutu kuin Mikko Alatalo laulamassa Kiiminkijokea, niin on kaikki saatanan legendat koottu paikalle.
– Kyllä minun meriittini ovat vähän enemmän kuin Pasi Kaunistolla, joka ei ole tehnyt yhtään keikkaa pariin vuoteen. Eikä Liikanenkaan ole hirveän paljon tehnyt julkisuudessa hommia. Mutta se on nyt tämmöinen asia, jonka johtoryhmä on päättänyt.
Herrasmiehet lavalla -kiertueen järjestävät J. Jalkanen Oy ja Loud ’n’ Live. - Anonyymi00004
jalkanen konkurssi kypsä lafka juoppo ukkeli sutki rikollinen
- Anonyymi00007
Frederik - mies, jolla on Pohjoismaiden suurin kokoelma naisten käytettyjä pikkuhousuja.
- Anonyymi00008
dannyltä oli kysytty millä maksaa 7 laulajille jalkaselle yms.rahanako ,vai koruina danny siihen helmillä.
- Anonyymi00019
Danny kertoo, miksi Frederikiä ei pyydetty mukaan iskelmätähtien kiertueelle
frederikillä on austin power mojo,,
helni pikkreita heiluttelee dännyn nenän edessä
dannyllä ei viisari värähdä..
- Anonyymi00009
cvxvcx
- Anonyymi00010
Reetu on seniili, jolla on suuret puheet.
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Reetu on seniili, jolla on suuret puheet.
Pieni muna, suuret puheet. Iso muna, pienet puheet.
- Anonyymi00012
Ei kiinnosta pätkääkään. Ambulanssit on tilattu varmaan?
- Anonyymi00014
Työturvallisuus vaarantuisi.
Vallitsisi torttuunliukastumisuhka. - Anonyymi00017
dfsd
- Anonyymi00021
joko danny vaihtaa kesällä nuorempaan?
- Anonyymi00022
fsddfs
- Anonyymi00023
sdfd
- Anonyymi00024
Teppo ja Matti järkkää oman kiertueen ja reetu pääsee taukolaulajaksi.
- Anonyymi00025
fggf
- Anonyymi00028
Julkinen rähinä medioissa on näkyvää mainosta kiertueelle!
- Anonyymi00029
fddfs
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343946
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631344Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671156Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47931
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872