Dannyn kiertueelke joka alkaa syksyllä, kaikki muut starat kutsuttiin.
Reetu näyttää unohtaneen, että itse perui edelliseen kiertueeseen osallistumisen ihan viime metreillä ennen kiertueen alkua, 15 kiertueen jäsentä jäi työttömiksi ja myös Danny ja Erkki Liikanen joutuivat perumsan koko kiertueen.
Nyt uudella kiertueella myös Danny ja Liikanen, mutta ei Reetua.
Jännä ettei media muista tuota Reetun tempausta kun siitä in vaun 1,5 vuotta.
Frederik itkee kun ei päässy
11
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Danny on sivistynyt ihminen, Reetu moukka.
- Anonyymi00002
Reetu kuvittelee, että naiset heittelisivät vieläkin pikkareita. Jäänyt viime vuosituhat päälle.
- Anonyymi00003
Tähän tunnelmaan sopii kappale 70-luvulta "Balladi Reterikistä ja Rontista".
- Anonyymi00004
Reetu ei muista,kun on jo vanhus,että itse mokasi ja perui Dannyn kiertueen kun ei muka maksettu tarpeeksi.(lehtitiedon mukaan)Miks hän nyt pääsisi mukaan vaarantamaan projektin?
- Anonyymi00005
Eikö noiden vanhojen ääni jo ole mennyt. Danny oli jo nuorena ihan keskinkertaisuus laulajana.
- Anonyymi00006
"Herrasmiehet lavalla"
Siinä se. Otsikko kertoo miksi Frederik ei ole mukana. Asian vahvistamiseksi Frederik vielä totesi "TOIVOTTAVASTI BUSSI AJAA ENSIMÄISEEN TOLPPAAN"- Anonyymi00007
Joo, mutta nyt ei satele pikkareita lavalle.
Reetu on poissa. - Anonyymi00008
Ei kiertueen järjestäjä voi ottaa sitä riskiä että Frederik olisi taas pilaamassa monen ihmisen ansiot.
Viisas päätös että sitä huru ukkoa eivät ota mukaan.
- Anonyymi00009
Kalkkiviivoilla peruisi osallistumisensa, kun joku pikkuseikka ei hänelle käy.
- Anonyymi00010
Tietty - kun on suuri taitellija.
- Anonyymi00011
Ala-arvoista toivoa onnettomuuksia toisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865