Yli 12-vuotiaat autot tulee katsastaa 6 kk välein nykyisen 12kk sijaan. Muutoksella pyritään saamaan valtion kassaan täytettä, mutta myös parantamaan liikenneturvallisuutta.
Suomen autokatsastuslaki tulee muuttumaan.
15
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerran viikossa pitää katsastaa, ja samalla puhalluttaa kuski.
Vanhoilla romuilla ajaa käytännössä epämääräiset hampuusit.- Anonyymi00002
Mun 25v vanha volvo on paremmassa kunnossa kuin sun säälittävä pilipalipelikone.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mun 25v vanha volvo on paremmassa kunnossa kuin sun säälittävä pilipalipelikone.
Miltä tuntuu olla köyhä persu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vuoden 2001 v70 volvossa ei paljon ole kehumista.....itsellä kokemusta moisesta sähkövika hirviöstä...joka päivä joku sähköistä reistasi tai joku nivel rikki.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vuoden 2001 v70 volvossa ei paljon ole kehumista.....itsellä kokemusta moisesta sähkövika hirviöstä...joka päivä joku sähköistä reistasi tai joku nivel rikki.
Ainoo mikä rassaa on se takakontin johtosarja. S60.
- Anonyymi00005
Papat katsastavat itse vanhat Tojonsa päivittäin.
- Anonyymi00006
Aloittaja on kasvatettu
päättömästi hakkaamalla.
Kipu on kivaa?
Ha!? - Anonyymi00007
Aloittajan elämänohje:
”juostaan kaikki yhtäaikaa seinään
pää edellä”. - Anonyymi00008
Noin pakotettaisiin köyhät pois maaseudun halvoista asunnoista, yhteiskunnan maksamaan yksiöön kaupungissa, julkisen liikenteen varaan. Autot ovat jo nyt kallein osa maaseudun asukkaan menoista, ja kaksi vanhaa autoa, koska toinen aina menee rikki. No, sehän se agenda on ollut jo viimeistään 1992 Rion kokouksesta, jossda Aho ja muut luovuttivatg Suomen globalisteille.
- Anonyymi00013
Saadaan maailmalle kehua tilastoilla kuinka uusilla autoilla suomalaiset ajavat. Ollaan niin mahottoman rikkaita että. Maailman rikkain kansakunta
- Anonyymi00009
Risalla kotterolla ei pitkälle pötkitä, ihan pakko huoltaa välillä.🤡
- Anonyymi00011
Jos kaksi peräkkäistä hylsyä tulee, niin valtio pakkolunastaa auton romutukseen ja omistaja/haltija saa vielä päälle muhkeat sakot
- Anonyymi00014
Vai että 2 hylsyä peräkkäin. Kerros tarkemmin.
- Anonyymi00012
Mistä tää itsetuhousuus kumpuaa?
Jos ihmisellä on edes se 2 aivosolua,
se käyttää sen pahatekoon. - Anonyymi00015
Paras malli on jo kauan sitten ehdottamani: Yli 15-vuotiaita autoja ei saa enää myydä, mutta ajaa saa niin kauan kuin saa sen läpi. Sitten kun leimaa ei enää irtoa (nykysääntöjen mukaan), niin sitten vaan romuksi.
Tässä loppupään hinnanlasku jää huomattavasti halvemmaksi kuin monessa muussa mallissa. Ja syntyy toimivaa markkinataloutta 14-vuotiaiden kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1532561Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1922103Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501608Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861194Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021148Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17952- 84937
Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45910