Uusinta uutta; mitä tulee isien historiasta!!

Anonyymi-ap

Dan. 12:
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
ja
itke ja valita;
4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.

LUKITSE, ei voi tulkita sillä ne / nämä ovat lukittu kuin kaapinvoi jonne ei voi nähdä!!
itke kurjuuttasi, joka sepität omanpään profetioita!

8 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.

SINETTI tai SINETIT - Ilmestys kirja!!

11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
13 Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."

jokapäiväin uhri = Mooses ja Laki.
Poistetaan = Efrain Pohjoisesta.
Herraa Jeesukseen uskovat eivät tarvitse eikä heillä OLE MOOSEKSEN LAKIA:
me olemme kuin Iisak Galatalaiskirje, jonka on osin, suurin osin osoitettu valhe veljille:
Ilm 2:9 ja Ilm 3:9

Daniel tuskin tulee itse vaan Danielin ilmoitus ja sanoma on lopun ajan osa, kuten Ilmestyskirja.

Nyt Miten tämä ja muut seikat sopivat esim Hes 38-39 ja Hes 37 lukuihin ja
itke ja valita Sakarjan ilmoitukseen että juudalla on osa, tässä liitossa joka hyökkää Efraimin kimpuu!!1

nyt muista Danielille annettu ILOSANOMA:

"Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana."

itkekää ja valittakaa:
Aika on lähellä mutta ei vielä, muutamia suurai hankeita tulee ensin tapahtumaan.
Kuten Efraim esiin tuleminen ja sitten Mooseksen "laitto" museoon.
ja tätä ennen tulee sitten olemaan jokapäiväinen uhri ja se taaas edellyttää että on temppeli (2 tes 2 )
ja siellä sitten on pahat (Ilm 2:9 ja 3:9)

Mutta MEILLE, jotka uskomme tämä on ILOSANOMA.

iloitkaa ja riemuitkaa.

2

201

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ja tämä meinat unhoittua:

haplogroups—R1a and the mysterious N1c
      R1a askenat "jew" -> spain -> germany -> danmark -> sweden
      N1c Uljas lappland Sami-
      Siperia -> North Rus -> East Fins!

tämä on tämän päivän tieto mitä on tutkimuksilla saatu esille.
      Joku, kuka lie Rurik, joka "perusti" Kiew = Kiowa ja sitten jonkun Moskovan kaupunkin on N1C!
      Rurik, kuka lie on, on ITÄ-SUOMALAINEN "vikinki" AJAN hallitsija.
      Periaatteessa koko SUOMEN ja osin Venäjä "ISÄ"!

nyt tätä taustaa vasten on mielenkiintoista katsella, maailman tapahtumia, SILLÄ
      tulee aika kun Jumala itse puuttuu tapahtumiin.

mitä's tähän sanotte!???

Monet, tämänpäivän valtaa pitä'vistä on Ra1 joka tappelee N1c:tä vastaan!!

itke ja valita!

• Anonyymi00002

Periaatteessa myös Suomi on jaettu kahteen osaan:
      Itä ja länsi:

haplogroups—R1a and the mysterious N1c
      R1a pahat
      ja N1c Suomalaiset! ja osin Venäläiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1720
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1310
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      220
      945
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      747
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      594
    Aihe