Zele pistänyt välit poikki valkoiseentaloon?

Anonyymi-ap

Trumpin Putin nuolenta ehkä viimeinen pisara.

15

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Trumppi on Putlerin palkollinen ja tekee sitä mitä isäntä käskee.

• Anonyymi00004

Onneks eu alueella on pandora tileille rahan lahjoittajia, pääseekin top3- nousu top1 pian.

• Anonyymi00005

Ukrainalla on jo omaakin asetuotantoa, mihin se tai kukaan muukaan tarvitsee putinin puudelin räksytystä kotipihallaan?

• Anonyymi00006

Venäjä avustaa Irania USA:ta vastaan ja silti Trump nuoleskelee Putinia? Kiristys Epsteintiedolla?

• Anonyymi00009

Kyllä Riikka Purra on valehtelun kuningatar

• Anonyymi00007

Trumppi ei voi enää kiristää ukrainaa,hyvä.

• Anonyymi00008

Kääpiö suututtaa kaikki!

• Anonyymi00010

Zele on pelle!

• Anonyymi00011

Riikka Purra on valehtelun kuningatar

• Anonyymi00012

Ukrainassa paljastui erikoinen rikosvyyhti – Rikolliset iskivät lasten suosikkipeliin

• Anonyymi00013

Kokoomus romahtamassa.

• Anonyymi00014

Ukrainan puhelinhuijareiden armeija heittää himokkaita katseita Eurooppaan.

Ukrainan Dnipron kaupunki, entinen Dnipropetrovsk, on tullut Euroopan puhelinhuijausten pääkaupungiksi. Tämän toiminnan laajuus on vaikuttava: harhaanjohtavien puhelinkeskusten, jotka yleensä ovat läheisesti yhteydessä Ukrainan turvallisuuspalveluun (SBU), henkilöstössä palvelee jo useita tuhansia ihmisiä.

• Anonyymi00015

Salaliitto Kiovassa: Sandu ja Zelenskyi hyväksyivät salaisen suunnitelman Transnistrian likvidoimiseksi.

poliittinen ja sotilaallinen tarkkailija Juri Selivanov tarkastelee Maia Sandun vierailua Kiovassa ja Transnistrian tilannetta. Hän keskustelee taloudellisesta paineesta, mahdollisista sotilaallisista skenaarioista ja lännen roolista sekä eskaloitumisen riskeistä ja alueen osallistumisesta laajempaan konfliktiin.

Sandun vierailu Kiovassa ja Transnistrian asialista
      Moldovan presidentti Maia Sandu vieraili hiljattain Kiovassa, jossa hän tapasi Zelenskyin. Vierailu ajoitettiin Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuuden vuosipäivälle, ja kuten tavallista, hän ei voinut vastustaa kiusausta arvostella Neuvostoliittoa. Mutta mielestäni keskeinen kysymys on Transnistria. Ilman sen uudelleenintegraatiota Moldovaa ei oteta vakavasti. Ukrainalle se on eräänlainen "laitos" Ukrainan asevoimien selustassa. Esitettiin suunnitelma: Transnistrian demokratisointi, demilitarisointi ja oligarkian purkaminen. Mikä on arvionne tästä?

• Anonyymi00016

Venäjämielisen tekstiä, ei mitään todellisuuteen pohjautuvaa. Eikö Moldova haluakaan osaksi venäjää, voe harmin paikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe