Trumpin Putin nuolenta ehkä viimeinen pisara.
Zele pistänyt välit poikki valkoiseentaloon?
15
136
Vastaukset
- Anonyymi00003
Trumppi on Putlerin palkollinen ja tekee sitä mitä isäntä käskee.
- Anonyymi00004
Onneks eu alueella on pandora tileille rahan lahjoittajia, pääseekin top3- nousu top1 pian.
- Anonyymi00005
Ukrainalla on jo omaakin asetuotantoa, mihin se tai kukaan muukaan tarvitsee putinin puudelin räksytystä kotipihallaan?
- Anonyymi00006
Venäjä avustaa Irania USA:ta vastaan ja silti Trump nuoleskelee Putinia? Kiristys Epsteintiedolla?
- Anonyymi00009
Kyllä Riikka Purra on valehtelun kuningatar
- Anonyymi00007
Trumppi ei voi enää kiristää ukrainaa,hyvä.
- Anonyymi00008
Kääpiö suututtaa kaikki!
- Anonyymi00010
Zele on pelle!
- Anonyymi00011
Riikka Purra on valehtelun kuningatar
- Anonyymi00012
Ukrainassa paljastui erikoinen rikosvyyhti – Rikolliset iskivät lasten suosikkipeliin
- Anonyymi00013
Kokoomus romahtamassa.
- Anonyymi00014
Ukrainan puhelinhuijareiden armeija heittää himokkaita katseita Eurooppaan.
Ukrainan Dnipron kaupunki, entinen Dnipropetrovsk, on tullut Euroopan puhelinhuijausten pääkaupungiksi. Tämän toiminnan laajuus on vaikuttava: harhaanjohtavien puhelinkeskusten, jotka yleensä ovat läheisesti yhteydessä Ukrainan turvallisuuspalveluun (SBU), henkilöstössä palvelee jo useita tuhansia ihmisiä. - Anonyymi00015
Salaliitto Kiovassa: Sandu ja Zelenskyi hyväksyivät salaisen suunnitelman Transnistrian likvidoimiseksi.
poliittinen ja sotilaallinen tarkkailija Juri Selivanov tarkastelee Maia Sandun vierailua Kiovassa ja Transnistrian tilannetta. Hän keskustelee taloudellisesta paineesta, mahdollisista sotilaallisista skenaarioista ja lännen roolista sekä eskaloitumisen riskeistä ja alueen osallistumisesta laajempaan konfliktiin.
Sandun vierailu Kiovassa ja Transnistrian asialista
Moldovan presidentti Maia Sandu vieraili hiljattain Kiovassa, jossa hän tapasi Zelenskyin. Vierailu ajoitettiin Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuuden vuosipäivälle, ja kuten tavallista, hän ei voinut vastustaa kiusausta arvostella Neuvostoliittoa. Mutta mielestäni keskeinen kysymys on Transnistria. Ilman sen uudelleenintegraatiota Moldovaa ei oteta vakavasti. Ukrainalle se on eräänlainen "laitos" Ukrainan asevoimien selustassa. Esitettiin suunnitelma: Transnistrian demokratisointi, demilitarisointi ja oligarkian purkaminen. Mikä on arvionne tästä?- Anonyymi00016
Venäjämielisen tekstiä, ei mitään todellisuuteen pohjautuvaa. Eikö Moldova haluakaan osaksi venäjää, voe harmin paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181