Vapun menyy

Anonyymi-ap

Tänään on mennyt kinkkua, salmiakkilakritsikaramelleja ja pistaasipähkinät. Juomana on ollut simaa.

18

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      valitettavasti oluen vuoksi ei ruoka maistu. kaapissa olisi kyllä kolme makkaraa lihaisaa paketissa. kolme käyttöpäivää. tosin viimeinen käyttöpäivä ei ole kuolemantuomio jos luottaa makuunsa ja hajuaisti kunnossa. pirusti pottuja. porkkanaa. olen kuullut että poirkkanraastetta kannttaisi pakastaa. ja no olen sitä joskus kokeillutkin kun muistelen.

      • saatana olen pervokki eli tuo on siis mun kommentti.... miksiköhän vaikka tänne kirjautuu tää heittää anonyymiksi?

        no jatkan siis pottuja ja perustarvikkeita piisaa. kun tuossa hikihatussa kun olikin näin lämmin päivä kävin hakemasssa juomatäydennystä..kylläpä oli porukkaa liikkeellä ja monta sorttia.. ja vappuliikenne monessa muodossa..no olihan tämäkin hampuusi liikkeellä..


    • Anonyymi00002

      Vasurit yritti puistossa myydä kahvia ja pullaa kovaan hintaan, mutta heidän
      Saludo olisi kuitenkin maistunut kitkerältä joten keittelin kotona parempaa.
      Juhlapuheissa pääteemana oli köyhyys joten se lienee heille hyvä olotila.
      Sosialismissa kaikki pitäisi saada ilmaiseksi eli valtion kustantamana.
      Eivät ymmärrä, että sehän olisi mahdottomuus.
      Ja tähän väliin vedän munkkia ja simaa kun tuli niitä reilusti hankittua.

      • Anonyymi00004

        Itsehän kuvittelet että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi niin miksi Vasemmistoa haukut kun puolueena työntekijän puolella.Ai niin mutta onkin työtön persreikä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Itsehän kuvittelet että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi niin miksi Vasemmistoa haukut kun puolueena työntekijän puolella.Ai niin mutta onkin työtön persreikä.

        Eihän totuuden kertominen ole haukkumista. Katson että kyllä 40 vuoden
        työrupeama on riittävä yhdelle ihmiselle ja sen jälkeen vaan lepäillään sen
        ansaitus työeläkkeen turvin lokoisasti.


      • Anonyymi00008

        Vasemmisto on rakentanut yhteiskuntaa, joka pitää huolta silloinkin kun a) on sairas, b) ei ole työtä, c)on vanhus. Kyllä työtätekevä maksunsa ja veronsa maksaa sentilleen! Ja ilolla.
        Elämä on vaan pitkä, usein. Kaikenlaista voi tulla, tapaturma, avioero, krooninen sairaus, syöpä ja hoidot ja sitten elämä van jatkuu. En tunne ihmistä, joka olis työtön ikänsä, rikkaissa on kyllä työtätekemättömiä paljon useammin. Työ on monelle se , jonka varaan tavallinen elämä rakentuu.

        Pari vuosisataa sitten köyhemmät, esim. torpparien pojat menivät myöhemmin naimisiin kuin talollisten pojat, koska piti ensi raivata kaski ja rakentaa savupirtti! Silti ehtivät saada 8-12 lasta, joista eloonkin jäi 6-7!

        Vasemmistolaisena en ole saanut mitään ilmaiseksi. En perinyt mitään. Keskituloisena en mitään erityisiä tukia tai valtion tukemaa asuntolainaa. Ei haittaa. Hyvin on mennyt. Rikkaat pärjää aina, mutta hirvittää, kun vanhukset on petetty. Kun ovat ikänsä tehneet ja rakentaneet
        maan kehittämiseksi ja nyt kun olisi avuntarvetta, heidät petetään.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Itsehän kuvittelet että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi niin miksi Vasemmistoa haukut kun puolueena työntekijän puolella.Ai niin mutta onkin työtön persreikä.

        Ei vasemmisto enää ole työntekijän puolella. Aikoinaan saattoi hyvinkin olla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei vasemmisto enää ole työntekijän puolella. Aikoinaan saattoi hyvinkin olla.

        Vasurit vaan vastustaa kaikkea varmuuden vuoksi.
        Valtion pitäisi järjestää kaikki palvelut ilmaiseksi ja tukea kaikenlaista toimintaa.
        Järkevät ymmärtää, että se on taloudellisesti sula mahdottomuus.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eihän totuuden kertominen ole haukkumista. Katson että kyllä 40 vuoden
        työrupeama on riittävä yhdelle ihmiselle ja sen jälkeen vaan lepäillään sen
        ansaitus työeläkkeen turvin lokoisasti.

        Et ole ollut 40 vuotta työelämässä häh uskotko itse satuihin.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vasemmisto on rakentanut yhteiskuntaa, joka pitää huolta silloinkin kun a) on sairas, b) ei ole työtä, c)on vanhus. Kyllä työtätekevä maksunsa ja veronsa maksaa sentilleen! Ja ilolla.
        Elämä on vaan pitkä, usein. Kaikenlaista voi tulla, tapaturma, avioero, krooninen sairaus, syöpä ja hoidot ja sitten elämä van jatkuu. En tunne ihmistä, joka olis työtön ikänsä, rikkaissa on kyllä työtätekemättömiä paljon useammin. Työ on monelle se , jonka varaan tavallinen elämä rakentuu.

        Pari vuosisataa sitten köyhemmät, esim. torpparien pojat menivät myöhemmin naimisiin kuin talollisten pojat, koska piti ensi raivata kaski ja rakentaa savupirtti! Silti ehtivät saada 8-12 lasta, joista eloonkin jäi 6-7!

        Vasemmistolaisena en ole saanut mitään ilmaiseksi. En perinyt mitään. Keskituloisena en mitään erityisiä tukia tai valtion tukemaa asuntolainaa. Ei haittaa. Hyvin on mennyt. Rikkaat pärjää aina, mutta hirvittää, kun vanhukset on petetty. Kun ovat ikänsä tehneet ja rakentaneet
        maan kehittämiseksi ja nyt kun olisi avuntarvetta, heidät petetään.

        Vasemmisto pitää huolen siitä, että kansan luontainen lahjakkuus ei pääse esille. On erilaista joukkopainostusta ja elinkeinoelämä vihamielisyyttä. Ja siksi useat todellisen avun tarvitsijat jäävät ilman sitä.
        Tosin se täytyy sanoa vasemmiston "kunniaksi", että he ovat luoneet hegemonian, jossa jokainen "puolue" on heidän asiallaan. Vaikkakin valistusaatetta ja kansan edun ajattelemista on alun perin ollut muuallakin ja muitakin kuin sosialismin keinoja käyttäen.
        Mutta tämä pakkovasemmistolaisuus joka näkyy työpaikoilla terrorisointina ja yhteiskunnassa vaihtoehdottomuutena on itseasiassa se syy, miksi kansan luontaista osaamista ja kykyjä elää soiden ja metsien keskellä ei saada täysimääräisesti hyväksikäytettyä siinä, että näiden vasemmiston vierasperäisten aatteiden aiheuttamat ongelmat saataisiin korjattua ja korvattua sillä yhteistyöllä, joka on ollut esim. Suomenkin teollistumisen ja sitä kautta hyvinvoinnin alkuperäisenä mahdollistajana.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Et ole ollut 40 vuotta työelämässä häh uskotko itse satuihin.

        No tarkkaan ottaen vajaa 40 vuotta, mutta saan silti 60%:n eläkkeen.


    • Anonyymi00003

      Tänään lasi vettä , eilen annos keitettyä makaroonia suolavedessä.

      • Anonyymi00006

        Älä unohda sitä ketsuppia, mikä kruunaa makarooniannoksen.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Älä unohda sitä ketsuppia, mikä kruunaa makarooniannoksen.

        Ketsuppi on haastava.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ketsuppi on haastava.

        Mitä haastavaa siinä on? Vaikeuksia korkin avaamisessa? Rahallisesti tuskin, halvimmat ketsupit saa l-kaupasta ja prismasta noin 40 centin hinnalla vaikka maistuvatkin etikalta tomaatin lisäksi.


    • Anonyymi00007

      Kesä on mahtava.

    • Anonyymi00009

      Mulla on tapana keittää paketti makaronia kerralla ja laittaa kolme pussia pakkaseen.
      Yhden ihmisen annoksia:
      Tonnikalapurkki, pussi pakasteherneitä, suolakurkkua ja majoneesia
      Tomaattisosetta, kasviliemikuutio keitoksi, punaisia linssejä ja keitetyt makaronit sattumiksi. Nakkikeinnoa siitä tulee jos lisää nakinpalasia
      Kolmen munan munakas, täyte ruskistettua jauhelihaa,makaronia ja kirsikkatomaatteja

      Mulla on kotivarana nöttköttiäkin, mutten keksi muuta kuin hernesopan mihin sen vois laitaa!

    • Anonyymi00013

      Aamiainen;puuroa ja 3 tölkkiä coopia

      Välipala 6 tölkkiä coopia

      Lounas desi makaronia ja 2 tölkkiä coopia

      välipala 8 tölkkiä coopia

      Iltapala desi eestin votkaa ja 5 tölkkiä coopia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe