Tästä kirjoittaa Aamulehti.
https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/art-2000011970415.html
Mitä seuraava hallitus joutuu tekemään
8
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä demarit kerro mistä kansalta leikkaavat.
- Anonyymi00002
Antti L on kehunut Espanjan taloustoimia.
Siellä leikattiin finanssikriisin jälkee julkisen sektorin palkkoja 5%.
Tekeekö Antti L saman tempun. - Anonyymi00003
Demareiden tilannekuva Suomen taloustilanteesta on niin virheellinen etteivät he uskalla edes lukea tuota juttua.
- Anonyymi00004
Jutussa olisi demareille paljon ajattelun aihetta.
- Anonyymi00005
Ei uskalla yksikään demari tuota juttua kommentoida. Sen verran vaikeata niiden on ymmärtää sitä tekstiä.
- Anonyymi00006
Antti L ottaa moottorisahan olalle.
- Anonyymi00007
Heti aluksi pitää todeta, että tämä nykyhallitus on pahasti epäonnistunut. Sitä ei voi mitenkään selitellä. Se on täydellinen epäonnistuminen monessa suhteessa. Oikein huvittaa lukea, kuinka tätä tilannetta selitellään kuinka hallitus on korjaamassa edellisen hallituksen jättämää tilannetta parempaan suuntaan - mutta todellisuudessa on menty koko ajan yhä huonompaan suuntaan. Oikea arvio lienee, että tämä hallitus ei kerta kaikkiaan osaa hoitaa asioita niin kuin pitäisi, van vajotaan yhä syvemmälle vaikeisiin ongelmiin. Hallitukselta puuttuu ammattitaitoa , tämä hallitus ei osaa hoitaa maan asioita. Näin voi arvioida välittämättä puoluepoliittisista näkökannoista. Siihen ei liene olemassa muuta hyvää ratkaisua kuin hallituksen vaihtaminen. On tullut aika vaihtaa hallitusta ennemmin tai myöhemmin. Tämä on nyt jo nähty. Mitä pikemmin sen parempi. Nyt luisutaan koko ajan yhä huonompaan suuntaan välittämättä selittelyistä!
- Anonyymi00008
Demari ei luo uutta ja esittää vain veronkiristyksiä. Kun pyydetään näkemyksiä tulevasta, kykenee vain arvostelemaan vastuunkantajia.
Demarit ovat jakopuolue. Tässäkin tilanteessa he vain ilakoivat pian koittavasta vallantäyteisestä ajasta. Kohta päästään taas jakamaan! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181