Mikä mahtaa olla Helsingin korkein talo kerroksissa mitattuna? Onko kaupungissa yhtään vähintään 15-kerroksista rakennusta?
Kiitos.
Helsingin korkein talo?
5
1664
Vastaukset
Mitä tarkoitat talolla?
Minulle tulee mieleen Itäkeskuksen maamerkki.
Tosin se rakennus ei ole asuinkäytössä vaan
rakennettu toimistotiloiksi.- aika korkeita
Mä oon asunut merihaassa 15. kerroksessa ja talon kaikki kerrokset on autotallista katolle, jossa saunat, 18 kerrosta.
- taksikuski.
Helsingin korkeimmat rakennukset
pasilan tv-torni 146m
agricolan kirkko 97m
itäkeskuksen maamerkki 87m
sitra talo ruoholahti 72m
stadionintorni 72m
....
.
....
haapaniemenkatu 7-9 65m ja korkein asuinrakennus tällähetkellä 60 ja risat kerroksia 19
tulevana vuosaaren tornitalo
lisää tietoa www.pilvenpiirtaja.net - Tintti999
Vuosaareen rakennetaan 36-kerroksinen talo. Se tulee ihan metriksen viereen.
- santeri
Korjaisin että Vuosaaren metroaseman viereen tulevaan Cirrus-tornitaloon tulee 26 maanpäällistä ja kaksi maanalaista kerrosta, ei suinkaan 36.. :)
Katso http://www.yit.fi/property.asp?path=1;3129;3136;3147;9027;9294;39134
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603048
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012615Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!341325Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1001324Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?201170- 451059
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.294967Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti42928Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109926Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34870