Eläke lasketaan tulojen mukaan. Paljonko ay-johtajalla eläke kun palkka nyt 320000 € vuodessa. Asunto ja autoeduistaan ei saa eläkettä, ei muistakaan eduistaan. Tuskin siihen "saunalisää" saaneet. VEROTON palkanmaksaja ay-liitot.. ON SE NIIN VÄÄRIN ! toisia kohtaan.
t: iloinen veronmaksaja
ps olisi kirveelle töitä !
Työmiehillä on rahaa eläkkeelläkin.
13
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaksaa............
- Anonyymi00002
Ajaisin kommunistit takaisin Venäjälle, tulevat meille veronmaksajille kalliiksi. Olkoot siellä ilmaisissa asunoissa ilmaisilla autoillaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ajaisin kommunistit takaisin Venäjälle, tulevat meille veronmaksajille kalliiksi. Olkoot siellä ilmaisissa asunoissa ilmaisilla autoillaan.
Onko meillä montakin kommunistia? Taitavat ne muutamat olla pääosin jo eläkkeellä ja hyvin maltillisia.
- Anonyymi00003
Onneksi on EK:n Häkämies tuloineen joka ajattelee kaikkien hyvinvointia, ja etenkin työntekijöiden/tuloksentekijöiden parasta. Ja etenkin eläkeläisiä.
- Anonyymi00004
Ensin pitäisi selvitä eläkeikään asti ay-johtajana. Siinä pieni ongelma.
- Anonyymi00005
Kammarit ja kummarit pyrkivät syrjäyttämään demarit ay-likkeen johdosta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kammarit ja kummarit pyrkivät syrjäyttämään demarit ay-likkeen johdosta.
Kaunko korruptio saa toimia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaunko korruptio saa toimia.
Mistä höpö höpöttää?
- Anonyymi00007
On siinä loistava veronmaksaja kunnalle ja valtiolle, siis palkansaajan sekä eläkeläisen roolissa.
Toista kun nämä herraporukan hipulit jotka nostavat ansiot pääomatuloina joista ei makseta kuntaveroa laisinkaan. - Anonyymi00008
Kommunistit Suomeen perustettiin Venäjällä elokuussa 1918 siitä asti olleet maan haittana. Keksineet AY liikkeen jotka nyt rahastavat johtajilleen huippusummia. Asunto autoetuineen. Keksivät etujaan.
- Anonyymi00013
Älä nyt viitsi olla noin idiootti. AY liike on meillä kovin maltillinen jos vertaa mitä esim. Saksassa ja sivistyneissä maissa on. Meidän ongelma on työantajat jotka eivät ole vieläkään ymmärtäneet, että AY liikkeen kanssa yhteistyönä rakennettu tilanne on eduksi molemmille osapuolille. Nyt työntekijä on työnantajille taakka ja kustannus, eikä heistä ole kuin harmia.
Saksassa työntekijöillä on edustus yritysten hallituksissa ja molemmat osapuolet tietävät missä kunnossa firma on ja miten siellä asioita hoidetaan.
- Anonyymi00009
Eläke lasketaan koko työuran ajalta ja tuskin kukaan on heti päässyt todella suurille tuloille vasta kuin vanhempana ja siitä maksetaan myös suuret eläkemaksut.
Ei kannata olla kateellinen heille jotka ovat opiskelleet ja menestyneet elämässään, sillä meillä Suomessa on kenellä hyvänsä mahdollisuus opiskella ja hakeutua hyvä palkkaisiin töihin.- Anonyymi00012
Mitä AY johtajat opiskelleet, kerro ! Omaa vasemmistolaista paskaa, omissa vasemmistolaisilla paikoilla, miten johtajiensa taskut täytetään 2 x ministerin pakoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181