Suomi on kuin pohjois korea

Anonyymi-ap

Jos nuoret päättävät kerääntyä yhteen pitämään hauskaa niin "rikosnimike" on kokoontumistikkomus.

Poliisi keskeytti luvattoman kokoontumisen Kokkolassa
https://www.is.fi/nopeat/2000011982107

Paljonko porukkaa tarvitaan, että kyseessä on kokoontuminen? 10, 20, 50, 100. Saako kolme ihmistä istua vieräkkäin ilman, että he syyllistyvät kokoontumisrikkomukseen?

Nuoret jättäkää tämä maa mahdollisimman pian.

20

183

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Neuvostoajan perintöä. Silloin ei puistossakaan saanut kuin piipahtaa.

• Anonyymi00010

Järenköyhää meininkiähän tuo olikin, polttaa nyt kumia tuolla lailla. Hyvä että keskeyttivät.

• Anonyymi00002

Tutustuppas huvikses Pohjoiskorean "vapauksiin"

• Anonyymi00005

Pohjois-Korea on kuin täydellinen Neuvostoliitto, siis työläisten paratiisi, jonka viherpunikkien muslimiveljeskunnat haluaisivat tänne SUOMEENKIN!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pohjois-Korea on kuin täydellinen Neuvostoliitto, siis työläisten paratiisi, jonka viherpunikkien muslimiveljeskunnat haluaisivat tänne SUOMEENKIN!

Johan ne punikeilla sirppi ja vasara liput liehuivatkin vappuna.

• Anonyymi00003

Kumma kun pitää puukot olla aina mukana nykyään kun kokoonnutaan

• Anonyymi00004

Jaa no tuossa selvästi sekopäiden touhua, pitääkin pysäyttää, vaikka tolkun ihmiset kerääntyis kauempaa ja kivittäisivät ristitulessa kun kaikki rikolliset lähtis kerralla.

• Eli liikennesääntöjen vastainen toiminta, lähialueen asukkaiden häirintä ja pahoipitelyt ovat sinusta "hauskaa" johon Poliisin ei pitäisi puuttua?

• Anonyymi00006

Kerrankin olen samaa mieltä Santun kanssa, yleensä en sitä ole. 👀🤣

• Anonyymi00009

Se oli sinun näkemyksesi. Kyse olikin siitä, että mikä on laiton kokoontuminen? Tarvitseeko kokoontuminen jonkin luvan ja mikä ensinnäkin on kokoontuminen? Paljonko ihmisiä pitää olla kasassa että voidaan puhua kokoontumisesta?

• Anonyymi00007

Kyllä Suomessa saa kokoontua ja osoittaa mieltä, mutta kokoontuminen ei saa aiheuttaa häiriötä. Nyt poliisi joutui siihen puuttumaan juuri häiriön vuoksi.

• Anonyymi00008

Väri ratkaisee ja seisooko, istuuko vai onko polvillaan.

• Anonyymi00012

Avaaja ei siis ymmärrä mistään mitään ja siksi tuo öyhötys on kovin naurettavaa teinin kiukuttelua.

• Anonyymi00013

Sellainen maa, jossa tarvitaan viranomaisen myöntämä lupa laajemmalle yhdessäololle ei ole minun ääneni arvoinen vaaleissa.

• Anonyymi00014

500 näytti olleen. Mutta ainahan voit provota, että kokoontuneita oli 1.

• Anonyymi00015

Aika tyhmää verrata suomea p-koreaan kun siellä nuo ihmiset olis teloitettu tai viety pakkotyöleireille ja samoin olisi tehty myös heidän vanhemmilleen

• Anonyymi00016

Ja isovanhemmille

• Anonyymi00018

Aloittaja on pilalle hemmoteltu teini.

• Anonyymi00017

Miksei nuoret vaan ilmoittaneet että pitävät joka viikonloppu mielenosoitusta tuolla alueella.
      Poliisihan ei voisi noiden mielenosotusta estää vaikka nuoret istuskelisi keskellä tietä.

• Anonyymi00019

Mukana menossa melkein nelikymppinen "nuori". Olikohan omat muksut takapenkillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1932
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      156
      1364
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      858
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      66
      776
    8. 93
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe