Perustakaa Minnesota uudestaan! Tekisin sen itse jos olisin edes vähän nuorempi ja paremmassa kunnossa. Asiakkaat eivät lopu ja opettajia löytyy Seppelinin Minnesotan jäljiltä pilvin pimein.
Täällä tarvitaan sellaista. Voin lähteä sijoittajana mukaan.
Pomminvarma liikeidea Lapualle
11
363
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei täälä kukaan enää halua raitistua, kun näyttää jotta saaraan taas remarihallitus, jolloon ttehrähän taas jumalattomasti velekaa jonka kans sitten ollahan ikuusesti kuses.
- Anonyymi00002
äänestäkää keskustaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
äänestäkää keskustaa
Onko ne kovia juomaan?
- Anonyymi00004
Juokaa viinaa ja tulkaa viisaammiksi. Nousuhumalassa velatkin tuntuvat saatavilta.
- Anonyymi00013UUSI
Vuodeosasto on vapaana purkuille,kun hallitus eväsi sen jatkon
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vuodeosasto on vapaana purkuille,kun hallitus eväsi sen jatkon
Sinne vois majoittaa asunnottomia alkoholisteja. Siihen ei tarvita lupia.
- Anonyymi00005
Halpis kauppaan nousee uusi minnesota
- Anonyymi00006
Eikös niillä ollut tilat vanhan säästöpankin kellarissa?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikös niillä ollut tilat vanhan säästöpankin kellarissa?
Kokkelit vastustaa verisesti
- Anonyymi00009
Olisi varmaankin tarvetta,Festarilla ollessani seuralaiseni kanssa tuli eräskin joko kamoissa/päihteissä oleva riehumaan,eikä lähistöllä ollut järjestysmiehiäkään yritin rauhallisesti saara tämän Vennuksi itsensä esitelleen lopettamaan, mutta se rupesikin ahristelemaan seurassani ollutta naisystävääni,olin menossa väliin mutta naisystäväni uhkasi vetää sitä turpaan niin se lähti livohkaan,riehujan tunnistin mutta en halua hänen avopuolison vuoksi jatkaa riitelyä joka on sivistynyt ja hieno ihminen ja on julkisessa virassa,retale on honkimäeltä
- Anonyymi00012UUSI
Töistä tulossa ja vielä siitä höyryjä päässä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455