Talous vahvistuu, hyvinvointi kasvaa. Onneksi meillä on nyt Suomen historian vastuullisin valtiovarainministeri. Jos olisi vihervasemmistohallitus, se "loisi" velkarahalla hyvinvointia illuusion ja puppupopulismin merkeissä.
☝️😉
🩵🤍
https://kauppakamari.fi/tiedote/keskuskauppakamarin-paaekonomisti-rajahtava-startti-vuodelle-bruttokansantuotteen-ennakollinen-luku-ylitti-odotukset/
Riikka Purra rulettaa.
30
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä Riikka ole tarkastellut eduskunnan ja oheiskuluja. Mitenkähän tuottavia lienevät. Saisiko kansa tietää kaiken, kiitos.
- Anonyymi00002
Minkä lukujen valossa talous vahvistuu, hyvinvointi kasvaa? Persuäänestäjillä on ihan ikiomat luvut.
Keskuskuppakamari on "persu"? Hyvin sä vedät, pikkutero.
PS: klikkaa linkkiä äläkä kysele typeriä.
☝️😆
- Anonyymi00003
Riikan laari ihan tyhjä.
"Pääministeri Petteri Orpon taikatemppu – rahaa ilmestyi kuin tyhjästä
Hallitus on sanonut kaksi vuotta, että rahaa ei kertakaikkisesti ole. Kunnes nyt sitä onkin."
https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000011189151.html - Anonyymi00004
Kun oikein kunnolla tekee tuhoa ja tappiota, niin voihan sitä pieni piikki tulla ennusteeseen, tosin Suomen Pankki ja monet muut tahot ovat laskeneet ennusteitaan viime päivinä.
- Anonyymi00005
Iiro Viinanen oli myös vastuullinen. Lokaa sai niskaan. Myöhemmin vasta sai kehut, teki mitä piti. Nyt Riikka samassa asemassa. Onneksi löytyy valtionvarainministereitä.eikä mitää Vellihousuja.
- Anonyymi00014
Niin, Suomi ei devalvoi -Iivo.
- Anonyymi00006
Meillä on historian surkein hallitus ja varsinkin valtionvaras ministeri!!
Siis, onko tämä ihminen edes tehnyt koskaan oikeaa työtä? - Anonyymi00007
Riikka ansioitui jo nuorena äärirasistisilla kirjoituksillaan. On herättänyt jopa kansainvälistä huomiota. Ihmekö siis että Perfektin kaltainen äärioikeistolainen natsi ihailee Riikkaa.
- Anonyymi00013
Ulkoministeri Elina Valtonen kävi Turkissa asti pyytelemässä anteeksi maansa valtiovarainministeri Riikka Purran taannoisia turkkilaisapinakirjoituksia.
'Ei tarkoittanut, mitä kirjoitti. Se oli vain sellaista hänen puolueelleen tunnusomaista huumoria'.
- Anonyymi00008
Keskuskauppakamarin mukaan talous kasvaa ripeästi toisin kuin Purran johtaman valtiovarainministeriön mukaan.
"Suomen talouden toipuminen viivästyy edelleen, sanoo valtiovarainministeriö tuoreessa ennusteessaan.
Talous kasvaa tänä vuonna odotettua heikommin. Ennusteen mukaan bruttokansantuote kasvaa vain 0,6 prosenttia tänä vuonna."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011977829.html
Kummallista kun talouden kasvu viivästyy viivästymistään, vaikka kasvu on ollut jo kolme vuotta aivan nurkana takana.- Anonyymi00015
Älä nyt, älä nyt!
Tunnelin päässä kajastaa jo ihana valo.
On lähinnä säälittävää, että teet näitä lapsellisia avauksia. Kyvyttömyytesi mihinkään muuhun on paljastunut. Mihinkään todelliseen mielipiteiden vaihtoon sinusta ei ole.
Aikaisemmin olin sitä mieltä, että sinuun kohdistuvat avaukset ovat turhia. Nyt tuntuu lähinnä siltä, että ansaitset ne. Sinä olet trolli ja se siitä. Toivon edelleen, että joku sinulle maksaa. Muuten olet nolo tapaus.- Anonyymi00009
Hullulla on halvat huvit. En viittaa sinuun vaan aloittajaan..
....ja sitten sä heräsit ja totesit "avatkaa jo nää lepositeet mä lupaan etten riehu!!!"
☝️.😆
✅checkmateAnonyymi00009 kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit. En viittaa sinuun vaan aloittajaan..
Noloa monologia itses kanssa. Voi luoja paratkoon.....!
Mr.Perfect kirjoitti:
Noloa monologia itses kanssa. Voi luoja paratkoon.....!
Nolo juttu kannaltasi, että väität niin.
Sinä olet meistä se, joka pelleilee milloin rekattuna, milloin anonyyminä. Sinä olet se, joka tekee älyttömiä avauksia ja ei sitten kuitenkaan uskalla seisoa sanomistensa takana.- Anonyymi00016
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Nolo juttu kannaltasi, että väität niin.
Sinä olet meistä se, joka pelleilee milloin rekattuna, milloin anonyyminä. Sinä olet se, joka tekee älyttömiä avauksia ja ei sitten kuitenkaan uskalla seisoa sanomistensa takana.Miltä tuntuu kun teet itse äärimmäisen typeriä aloituksia yötä päivää joista toki putin setä tykkää hulluna.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miltä tuntuu kun teet itse äärimmäisen typeriä aloituksia yötä päivää joista toki putin setä tykkää hulluna.
Taisit seota lopullisesti. Osanotot.
- Anonyymi00010
Aloittajalle sopii kaikki kunhan samalla vastustetaan maahanmuuttajia ja suominaisten ja muslimimiesten avioliittoja.
- Anonyymi00012
Jees ja jussi kantaa kantojaan, peikkokantoja.
Miksi se saa mielen pahoittumaan, jos hallituksen tuloksissa näkyy sitä mihin pyritäänkin, eli hyvinvoinnin vahvistamiseen? Koetteko todella niin, että "oikeiston voitto on vasemmiston katkera tappio"? Ei ollenkaan meille kaikille yhteisesti hyvä asia?
☝️🤨- Anonyymi00017
Eihän se haittaisikaan, jos hallitus saisi jotain positiivista talouteen.
Mutta kun sitä positiivisuutta ei näy eikä kuulu.
Hallitus ei usko edes oman ministeriönsä virkahenkilöiden laskelmia. Tai edes EK:n laskelmia. Anonyymi00017 kirjoitti:
Eihän se haittaisikaan, jos hallitus saisi jotain positiivista talouteen.
Mutta kun sitä positiivisuutta ei näy eikä kuulu.
Hallitus ei usko edes oman ministeriönsä virkahenkilöiden laskelmia. Tai edes EK:n laskelmia.Mikä on tietolähteesi, jonka mukaan hallitus ei ole saanut mitään positiivista aikaan tai ei usko omia tai EK:n laskelmia? Mielenkiinnolla odotan linkkejä, joilla vahvistat väitteesi.
☝️🙄- Anonyymi00018
Mr.Perfect kirjoitti:
Mikä on tietolähteesi, jonka mukaan hallitus ei ole saanut mitään positiivista aikaan tai ei usko omia tai EK:n laskelmia? Mielenkiinnolla odotan linkkejä, joilla vahvistat väitteesi.
☝️🙄Katso nyt sitten vaikka valtiovarainministeriön viime viikon ennuste. Osaat etsiä sen aivan itse.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Katso nyt sitten vaikka valtiovarainministeriön viime viikon ennuste. Osaat etsiä sen aivan itse.
Siis mun pitää alkaa vahvistamaan sun väitettäs? Annamunkaikki kestää.... Odottelen edelleen, että sinä itse vahvistat omat väittämäs.
"Orpon hallitus ei saa mitään positiivista aikaan": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
"Hallitus ei usko omia tai EK:n laskelmia": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
Älä tee itselles asioita vaikeaksi, koska kärsit siitä vain ihan itse.
☝️🙄- Anonyymi00020
Mr.Perfect kirjoitti:
Siis mun pitää alkaa vahvistamaan sun väitettäs? Annamunkaikki kestää.... Odottelen edelleen, että sinä itse vahvistat omat väittämäs.
"Orpon hallitus ei saa mitään positiivista aikaan": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
"Hallitus ei usko omia tai EK:n laskelmia": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
Älä tee itselles asioita vaikeaksi, koska kärsit siitä vain ihan itse.
☝️🙄Liian vaikeita dokumentteja sinulle?
- Anonyymi00019
Purra jää historiaan ministerinä jolla ei ollut osaamista tehdä oikeita päätöksiä vaikeina aikoina ja tuhosi sen takia maamme talouden. Hän vain jääräpäisesti jyräsi VM:n ehdotusten ja hallitusohjelman mukaisia päätöksiä, vaikka ne oli tehty pääosin ihan toisenlaisena aikana kuin nyt ja VM:n suositukset ovat vain leikkauksia ja kun ei ymmärrä ettei leikkauksilla mikään kansantalous ole koskaan lähtenyt nousuun, niin jälki on rumaa.
Ei tietenkään jää. Ehkä joskus vielä tulet ymmärtämään, että äärivasemmistolainen propagandasi ja arkitodellisuus kohtaa äärimmäisen harvoin. Ehkä et koskaan.
- Anonyymi00021
Kun tähän saakka tällä hallituskaudella on laahattu niin reilusti muuta EU:ta jäljessä, esimerkiksi viime vuoden viimeisellä kvartaalilla EU:n heikoiten, niin toivottavasti nämä ennakkolukemat eivät taas tussahda pohjamuutiin kuten joskus aiemmin.
Olisihan se hieno, että edes hetken aikaa meillä menisi vähän paremmin. Mutta jotenkin en nyt jaksa vakuuttua, kun näitä on tässä niin sanotusti kuultu kvartaalista toiseen. Aina on ollut luvassa mojova talouskasvu, kunnes ei ollutkaan.
Mutta kaikin mokomin luottavaisemmat ihmiset: iloitkaa ennakkolukemista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691