Olen keski- ikäinen, ei ole lapsia eikä muitakaan sidoksia. Olen päättänyt, en jaksa enää jäädä tänne. Sain taas psykoosin ja olen vasta päässyt pois sairaalasta. Niitä olen jo pari kokenut en jaksa enää toipua tästä, jatkuva tuska ja kipu on liian suuria. Olen kotini vankina, vielä olen pari viikkoa pystynyt käymään ruokakaupassa, mutta nyt sekin näyttää huonolta. Hoitaja käy kyllä kotonani joka päivä ja jutustelee hetken, mutta ei sekään mitään auta lääkkeet vielä vähemmän. Haluaisin apua vaan itsemurhan tekemiseen, kun sen suorittaminen tuntuu mahdottomalta, vaikka sitä ehdottomast toivon.
Mikä on helpoin tapa lähteä
Anonyymi-ap
3
179
Vastaukset
- Anonyymi00002
Juo iso kupillinen teetä ja piipahda kävelyllä. Hieman parantaa oloa.
Aamulla herätessä kerro itsellesi, että olet tärkeä hieno ihminen, joka vielä löytää paljon syitä elää. - Anonyymi00003
Jos Sinulla on lääkitys, siinä on ehkä vikaa.
Kokeile kurpitsansiemeniä ja vaikka pullollista VitaminWellReload juomaa (saa vaikka K-kaupasta), joka sisältää foolihappoa koko päivän tarpeen. Foolihapon puute voi tehdä onnetonta oloa. - Anonyymi00004
Tietääkö hoitaja näistä sun itsemurha-ajatuksista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 84883
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543