..partani hyvin tänään ja nenäkarvat pois koska lähden ihmisten ilmoille stadiin..
muotoilen
11
365
Vastaukset
meinasit.....:))))huomenta...:)
pervokki kirjoitti:
..muotoon meinasin.. tänään tahtoo stadiin ja tuopille..
sit meet..... mä en nyt taida mitään.... on vähän sellainen olo...:)
- Anneli
BBrunetti kirjoitti:
sit meet..... mä en nyt taida mitään.... on vähän sellainen olo...:)
Parane pian. Ilman sun fiksuja viestejä täällä on tylsää.
- eijarina
ystäväiseni! Ai, että oikein ihmisten ilmoille:) Mä käväsin kans hätäseen ja tulin lujaa kotiin kun taas ilma näyttää uhkaavalta:(
..päin ei näytä uhkaavalta ja pitäis päästä tuulettumaan.. viikko kulunut maalaillessa ihan rauhassa..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..päin ei näytä uhkaavalta ja pitäis päästä tuulettumaan.. viikko kulunut maalaillessa ihan rauhassa..
on vähän liiankin "rauhallista" mut ei se mitään.
- rahtari1
se jos stadiin tuut. pitää olla edustavan näkönen mut muut karvat jätä jos satut tapaamaan jotain naaraspuolisia
- Anneli
Jätä nenään pieni sänki jos vaikkapa jokin nainen kaivaa nenääsi ja saa siitä........
- Dark-angelies
kyl se kandee niin tehäkki ettei immeiset kylil ala tuijotteleen sua et mikä karva pesä tuolta tulee kun naama on karvan peitossa=)
sileä naamaa on ilo kattel ja ihailla!=))
mukavaa päivän jatkoa kaikille! - sydanfrendi
Mulla menikin mönkään eilinen...vaan eipä haittaa :))
Vaan karmeeta on olla kuskinakin :(((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253