Miksi olet lihallinen kristitty tai miksi et ole lihallinen kristitty?
Oletko lihallinen kristitty?
41
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
En kun herjaan tautisesti.
Sen pakko olla jostain hengestä ja hurmoksesta eikä lihasta. - Anonyymi00002
Sen mitä ymmärräksen niin ole en kristitty lihallinen, koska olen Jumalan Hengen vallassa, vaikka toiminkin toisinaan lihallisesti, tottakai mullon taistelullisuuteni lihain ja Henken väliksellä niin sille ei yksikään kristitty voi mitään että vaikka olemmat pelastettu tilassa etteikös se vanha syntiinlankennoitunut luontoisuus yhällisesti vaikuttaisi kun liharuumiissa jouvullisoimme vajeltaa, mutta katso ja ilostu, vinkaise innokkaasti, sillä Jeesuksen ristinkuolemassa olen minäkin kuollut, eikä lihan himot ohjaa mun toiminnallisuuttain vaelluksessain vaan ohjaannus toiminnoin Hengessään vaeltajen. Tämän mää voin sanoo sen takii kun tiijän Raamatus tämän seisoovaan eettee eevät kristityt ole lihan vallassa, vaan Henkeekkäiseen, jos ja kun Jumalan Ihanakin Pyhä Henki asuu heissä muikeisiis muikkuloissa.
Tuota noin. Ei tässä kai mulla muuta kun hyvveetä päivänjatkoota. Kävin aamulenkikkääläkin ja ilman pysähtymistä yhtkyytiist vajelsin 2h42min. Oon voimissain. Ja VOITTOISUUKSISSAIN!
Lihaksikkaasti Henges,
Selef Urge- Anonyymi00003
mutta harva sitä ymmärtää. ilmeisesti sinä ymmärrät.
- Anonyymi00004
Oletkos tullut ajatelleeksi lihallisuutesi kuljettamiseen tuollaista linkin mukaista tyylikästä korealaista Hyundai-sähkistä?
https://www.nettiauto.com/hyundai/ioniq-5/15400798 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
mutta harva sitä ymmärtää. ilmeisesti sinä ymmärrät.
Niin minkä harwaisa ynmärtää mutta mä ynmärrällisöin, mihin oikein viittaat näpytykses, koitan lukaista mikä voisi olla sulle se keskeisin asija, joka olisi vaikeesti ynmärrettävääkin. Olisko se jees?
Jos olennaisinta hakee tuost kirjoituksellisuuvestain niin se lienöö siinäksessäänsä kuinka Jeesus kuolt ristillä meijän synteinme takija puoleksestamme ylösnoustenkin ajaksellaansa 40vrk päästä h-hetkeksestäämme ja kristitty on kanssa sen johjosta ittekin kuollu, täähän olis tärkeetä jokaisen kristityn oppii jo että Jeesus kuoli ja nousi ylös, jokaine kristittykin on kuollut ja noussut ylös Jeesuksen kanssa. Kukapa ymmärtää sen mitenkä tämä on mahtollista? Ratkaisullisuus vastauksellisuus on ................................?
Ja het kutka tämällisen ymmärtäällisee eivät ennee elä itteleen vaan ( kuolleina)elävät Jeesukselle.Kuka se on, joka rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähinnä itseään olevaista jumalatonta hörhöökin niin kuin itseään kertomal hällekkäälle rautaisannoksellisen evankeelijuumii.
Kristityn tulee tuntea toinen kristitty Henken mukaan, ei eletyn synti lihaelämänsä historiaallisuuksien mukaan, kuten vaikka entistä rikollista, joka on rikoksensa Herralta saanut anteeksi, meijän tehtävä ei ole enää kiusaten parjata tuota, joka on hänkin saanut armon Herralta. Ei me muutkaan olla oltu nuhteettomia vaan samanlaisia kuin tämä eräskin palstalla "kivitetty syntipukki prohveetta".
Ihanasti ja lihaksikkaasti,
Selef Urge - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletkos tullut ajatelleeksi lihallisuutesi kuljettamiseen tuollaista linkin mukaista tyylikästä korealaista Hyundai-sähkistä?
https://www.nettiauto.com/hyundai/ioniq-5/15400798En niin kauvan kuin mun nykyinen auto pääsee katsastustapahtumista läpi ja jollei pääse läpi niin vikojen korjauttaminen ei ole autotalouvellisesti arveluttavallisesti kannattamaton toimenpije. Toisaalta, jos korjauttaa esim. n.4000 euron mun auton useammalla tonnilla on sekin talouvellisesti kannattavanpaa kuin ajaa vuosi uuvel autol ja siitä tuleval laskennallisel oletetul arvonalennuksel.
Ja mulla on auto just huollost tullut ja auto vaikuttaa olevan katsastuksen onnistuneeseenläpäisyyn valmiina.
Jeesuksesta luopumattomasti, maailmanlaajuiseen luopumuksen tulossaolon tietävästi,
Selef Urge
- Anonyymi00007
I love you!
- Anonyymi00008UUSI
Milloin se sota oikein alkaa? Sodassa kuolee paljon pahoja suomalaisia....olen kattellut kuinka helvettiin lähtee droneräjähdyksissä paljon pahoja ateisteja ja muita jumalattomia. Joskus oikein näkee ilmeestä että jummalaton on kyseessä. Murhaamaan tulleen maanryöstäjän naama niin täynnä kauhua.
- Anonyymi00009UUSI
Näin Raamatun ilmoitus Paavalin kautta saatuna.
21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
24 mutta teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi. ( Fil 1)
Ruumillisesta harjoituksesta vähäinen hyöty jumalisuuteen verrattuna.
8 Sillä ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, koska sillä on elämän lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen.
(1Tim 4)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00010UUSI
Paavali oli murhamies ja keksi ns. lihateorian.
Synneistä ei tarvi itse ottaa vastuuta kun laittaa ne lihojen ja vanhojen Aatamien syyksi.- Anonyymi00011UUSI
Onhan se myös niin, että itseään Jumalalle tekojensa kautta suosittelevat halveksivat Jumalan hyvyyttä, Jumalan armon evankeliumia.
4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? ( Room 2)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- Anonyymi00012UUSI
Paavali oli valheveikko, joka ei itse ottanut vastuuta omista synneistään, vaan laittoi ne lihojen ja vanhojen aataminen syyksi.
Kyllä ihmisen on itse otettava vastuu kaikista pahoista teoistaan ja synneitään.
Ei ne lihat mitään ajattele.
Paavalissa oli Saatanan enkeli uutena henkioppaana.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.- Anonyymi00013UUSI
"Messenger of Satan" =Saatanan viestintuoja
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Demoni ei saanut nousulupaa lentoon pois miehestä.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00037UUSI
Milloin sinä otat vastuun kaikista pahoista kirjoituksistasi
- Anonyymi00014UUSI
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
But the Spirit of the Lord departed from Saul, and an evil spirit from the Lord troubled him. - Anonyymi00015UUSI
Room 7:14:
"Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen."
Helluntaipastorit eivät usko että laki on hengellinen.- Anonyymi00018UUSI
Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi00016UUSI
Ihminen on yksi kokonaisuus: body, mind, spirit: elävä sielu.
1. Moos. 2:7
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. - Anonyymi00017UUSI
Saatana on latinaksi Biabolos, mikä tulee verbistä diaballo, mikä tarkoittaa,
erottaa yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus. (Jeesus otetaan vastaan kasteessa)
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat: (Isä, Poika ja Pyhä Henki)
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. (=yksi kaste, hen baptisma) - Anonyymi00019UUSI
Jeesus oli yksi kokonaisuus, ihminen.
Ei Jeesus syyttänyt mitään lihoja, kuten Paavalia yritti vierittää vastuun omista synneistän lihojen syyksi. Ei lihat mitään ajattele. Kyllä ihmisen on otettava vastuu kaikista omista teoistaan. Ihminen joutuu tuomiolle tekojensa mukaan. Ei siinä kysytä oliko ne lihan tekoja vain hengen tekoja vai mitä tekoja ne olivat?
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]- Anonyymi00029UUSI
Adventisti ei tykkää Paavalista eikä Pietarista.
- Anonyymi00020UUSI
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Ilm. 2:23
Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. - Anonyymi00021UUSI
...hellarit houkuttelee ihmisiä villitsevillä hurmoshengillä....
- Anonyymi00022UUSI
Monet menee väkevämmän hengellisyyden lupauksien houkutelemana hurmoslahkoihin hillumaan.
- Anonyymi00023UUSI
TV7:lla eräs helluntailainen nainen kertoi, että hän alkoi kokouksissa hokemaan keksimäänsä kolmea outoa sanaa peräkkäin ja näin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi00024UUSI
En ole kumpaakaan, olen tervejärkinen ihminen, joka ymmärtää Raamatun olevan mielikuvitustarinoiden kokoelman.
- Anonyymi00025UUSI
No hohhoijaa, nyt kyllä näyttäisi ennemmin siltä, että tietämättömyytesi Raamatun totuudellisuuksista saa sinut harhaisesti kuvittelemaan aivan liikoja itsestäsi ja karkeasti yliarvioimaan oman järkesi/ymmärryksesi.
- Anonyymi00031UUSI
Ei totuutta ymmärtämätön ole sairasjärkinenkään maallisesti sanottuna, henkellisesti syntiinlankeutunut ihmismieli on synnin tilassa, henkellisesti särkyneessä tilassa, lääketieteellisesti arvioituna ei kuitenkaan mielisairas, mutta valhetta totuutena pitävä on menossa ikuiseen helvettiin, ja kuinka terve tai sairas kristukseton mieli sitten lopulta on, siitä mulla on oma henkellinen omakohtainennäkemykseni, joka perustuu omakohtaisiin kokemuksiin niin oman mieleni muutoksesta terveellisemmäksi ja muijen Pyhän Hengen saanejen uuvestsynttäreistyneijen muutoksija seuranneena, muutoksijen suuruutta ihmetellen huomanneena.
Jumalan Henki muuttaa ihmistä samoin kuin syntiinlankennut liha muokkaa ihmistä lisääntyvään luontaiseen pahantekoon jo pijan vauvan synnyttyään ja alettua kasvamaan valheissa ja pahan teoksissa.
Suurin osa ihmiskuntaa lopun ajassa, jota vaihetta juuri elämme, menee helvettiin sillä numeraalisella tietoolisuuvella, joka mulla on ihmiskunnasta ja heijän jumalattomasta valheellispilkallisteellisesta suhtautumisestaan ja suunsa tunnustuksistaan ( tervejärkinen ihminen, joka ymmärtää Raamatun olevan mielikuvitustarinoiden kokoelman) Jumalaan Jeesukseen Kristukseen Ihmisen Ainosyntyiseen Poikaan.
Mikä on tyhmempää kuin kieltää Totuus?
Mikä onkaan tyhmempää kuin kieltää Jeesus?
Mikä onkaan tyhmempää kuin olla ikuisesti Helvetissä oman tyhmän valinnan takija?
Selef Urge
- Anonyymi00026UUSI
Ihminen on lihallinen, mutta jos hän ottaa Jeesuksen sydämeensä, häntä ohjaa Henki. Hän on hengen ohjattavissa, ja hän säästyy lihan himoilta. Voitte katsoa, mitä sanotaan lihasta ja mikä on hengen hedelmiä Galatalaiskirjeessä.
- Anonyymi00027UUSI
Lihasta syntyneiden muslimien ja juutalaisten äiti on "Haagar".
Gal.4
25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Lihasta syntyneiden kristittyjen äiti on "suuri Babylon".
Ilm.17
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Kaikkien Hengestä syntyneiden äiti on "uusi Jerusalem".
Gal.4
26 Mutta **se Jerusalem, joka ylhäällä on**, on vapaa, ja se on **meidän äitimme**.
27 Sillä kirjoitettu on: ***"Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä***, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
Ilm.21
9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin***, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä, - Anonyymi00028UUSI
Kaikilla ihmisillä on Jumalan antama henki. Ei ihminen voisi muuten elää ilman henkeä.
Saarn. 12:7
Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.
Helluntailaisila on vieras villitsevä henki.
- Anonyymi00030UUSI
Tähän laumaan kuluu kaikki syntyperästä riippumatta_
Johanneksen evankeliumi:
10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
tämä on lopputulema.- Anonyymi00032UUSI
Jeesus tarkoittaa Jerusalemin ulkopuolella olevia Juutalaisia. He tulivat helluntaina Jerusalemiin kasettavaksi pelastukseen.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jeesus tarkoittaa Jerusalemin ulkopuolella olevia Juutalaisia. He tulivat helluntaina Jerusalemiin kasettavaksi pelastukseen.
Jeesus puhuu totta. Ei Paavali.
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten." - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jeesus puhuu totta. Ei Paavali.
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."Paavali oli valheveikko.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Paavali oli valheveikko.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Raamatun mukaan Turkki on saatanan kuninkaiden aluetta, missä Tarsoksen kaupunki oli.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Raamatun mukaan Turkki on saatanan kuninkaiden aluetta, missä Tarsoksen kaupunki oli.
Hesekielin mukaan mm. Turkki hyökkään Israeliin ja muut sen Arabiliittolaiset Harmagedonissa.
Israel on tehnyt niiden maiden kanssa pettäviä Aabraham-sopimuksia. - Anonyymi00038UUSI
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Isreaelin heimon jälkeläisiä. Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Pakanat yrittävät mennä turhaan kamelien kanssa sisälle neulansilmänportista.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Raamatun mukaan Turkki on saatanan kuninkaiden aluetta, missä Tarsoksen kaupunki oli.
Paavali oli suuri eksyttäjä, joka johtaa miljoonia ihmisiä harhaan.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Paavali oli suuri eksyttäjä, joka johtaa miljoonia ihmisiä harhaan.
Paavali keksi valheen, että Saatanan enkeli eli demoni, henkiolento tuli hänen "lihaansa".
Sehän ei pidä paikkaansa ollenkaan. Henkiolento tulee ihmisen henkeen, mieleen ja sieluun. Henkiolennolla ei ole mitään fyysistä ruumista.
24 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
25 Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
26 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset." - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Paavali keksi valheen, että Saatanan enkeli eli demoni, henkiolento tuli hänen "lihaansa".
Sehän ei pidä paikkaansa ollenkaan. Henkiolento tulee ihmisen henkeen, mieleen ja sieluun. Henkiolennolla ei ole mitään fyysistä ruumista.
24 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
25 Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
26 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
"PISTIN on SAATANAN ENKELISTÄ käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.
Ei mikään metallinen tai puinen piikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1322405- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!561315Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1641086Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa164759