Kesämökki/huvila

Anonyymi-ap

Onko muilla jo huvila kausi täysillä käynnissä? Meillä mökin ostopuuhat käynnissä. Vinkkejä saa laittaa, hyviä neuvoja ei koskaan ole liikaa. Meistä vähän.. me ollaan 4 henkinen perhe, koiralla varustettu ja auto käytössä. Lapset vielä melko pieniä. Rauhallista sijaintia ja järveä haemme. Tiina

93

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Evijärvi, matala, ei kersat huku.

• Anonyymi00042

Aloittajalle: Jos kyselet neuvoja tältä palstalta, niin älä osta mitään!

• Anonyymi00002

Oikotie loma-asunnot ruokolahti. Me käytettiin tuota. Valinnan varaa on ja nyt meillä on ollut 6 vuotta mökki pienen järven rannalla lähellä Saimaata. Karjalaiset ovat mukavaa väkeä eikä matka mökille ole stadista kun reilu 2-3 tuntia. Turvallinen kaunis miljöö. Lapset viihtyvät varmasti. Harrastaa voi mitä vain luonto upea. Syksyllä saa sienet ihan omalta tontilta. Kannattaa tsekkaa!!

• Anonyymi00003

Iitissä kohta😊

• Anonyymi00004

Seuraa ilmoituksia.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Seuraa ilmoituksia.

Mä seuraankin niitä herkeämättä ja 3 olen käynyt katsomassa. 1 lohjalla 2 hartolassa ja seuraavaksi kaakkois suomeen.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mä seuraankin niitä herkeämättä ja 3 olen käynyt katsomassa. 1 lohjalla 2 hartolassa ja seuraavaksi kaakkois suomeen.

Sulla huono järjestys. Olisit mennyt suoraan järvisuomen alueelle. On varaa mistä valita nyt varmasti löydät mieleisen.

• Anonyymi00005

Mökkikauppa käy nyt kuumana! Vielä ehtii Juhannusta viettämään omalla mökillä.

• Anonyymi00023

Jep. Nyt ei varmaan kannata odotella tai jää luu käteen. Nopeat syö hitaat.

• Anonyymi00087

Alkaa kiire tulla mutta onhan se vielä mahdollista.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Alkaa kiire tulla mutta onhan se vielä mahdollista.

Me ollaan juuri tekemässä mökkikauppoja. Toivotaan ehtimistä juhannukseksi. Vanhalla omistajalla on vielä tavarat sisällä. Tärkeää tsiigaa onko heti vapaa vai vedättääkö myyjä. Pahimmassa tapauksessa vedättää juhannuksen yli.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Me ollaan juuri tekemässä mökkikauppoja. Toivotaan ehtimistä juhannukseksi. Vanhalla omistajalla on vielä tavarat sisällä. Tärkeää tsiigaa onko heti vapaa vai vedättääkö myyjä. Pahimmassa tapauksessa vedättää juhannuksen yli.

Me pidetään peukkuja sulle et sä pääset omalle mökille juhannusta viettämään. Mä elän niin mukana😍 Toi on niin hienoa

• Anonyymi00006

Täältäkin tosissaan uskot löytäväsi asiallista tietoa kesämökeistä ja niiden sijainnista?

• Anonyymi00007

Tämä jo 3:s kerta kun sama aloitus näkyy täällä nyt keväällä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tämä jo 3:s kerta kun sama aloitus näkyy täällä nyt keväällä.

Tai johtuisiko yksinkertaisesti siitä että suomalaiset ovat mökki kansaa?? Moni on pohtinut samaa asiaa jo pitkin talvea.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tai johtuisiko yksinkertaisesti siitä että suomalaiset ovat mökki kansaa?? Moni on pohtinut samaa asiaa jo pitkin talvea.

Minä en kaipaa mökkeilyä! En siis ole mökkikansaa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En koskaan lähtisi mökille stalkkerin kanssa!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos sä et kaipaa. Älä pilaa muiden iloja! Sunlaisiakin poikkeuksia on. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Juuri nyt mun mökillä kukkii sinivuokot mä nautin niistä. Ihanaa kevättä kaikille❤️

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos sä et kaipaa. Älä pilaa muiden iloja! Sunlaisiakin poikkeuksia on. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Juuri nyt mun mökillä kukkii sinivuokot mä nautin niistä. Ihanaa kevättä kaikille❤️

Kiitos samoin!❤️

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mä taas olen mitä suuremmissa määrin. Mä rakastan mökki elämää vaikka mun rahatilanne on sellainen etten omaa ole voinut hankkia. Onneksi mulla on paljon frendejä joiden luona voi vierailla. Vaikka kesäinen stadi on kaunis niin silti tulee pakottava tarve päästä kesällä usein landelle. Toisinaan vain teltta matkassa viikon reissuille järvi suomeen.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihanaa mökkikesää myös sulle. Kyllä elämä on ihanaa. Luonnossa on paljon rakkautta🥰😚

• Anonyymi00030
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pohtinut ja katsonut huvila ja huussia sekä kotoisaa. Kyllä mökille on kova into. Joka viikonloppu ollaan.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ihanaa mökkikesää myös sulle. Kyllä elämä on ihanaa. Luonnossa on paljon rakkautta🥰😚

Ihanaa et sunlaisia ihmisiä on. Mökillä sotaisa ruma maailma unohtuu. Luonto on juuri se paikka mihin mennä rauhoittumaan ja lataamaan akkuja. Ihanaa kesää❤️❤️

• Anonyymi00044
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä se näin on. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin miksi sanoa mitään. Kuitenkin täytyy seurata tätä keskustelua. Tämä kertoo asian olevan kiinnostava. Eli johtopäätöksenä voi vetää kyseessä olevan kateus mökki ihmisiä kohtaan. Luultavasti ikävästi kirjoittaja yrittää vain purkaa pahaa oloaan. Tuskaa siitä ettei elämä sitten mennytkään niin kuin nuorempana suunnitteli. Ystävät sivuuttakaa nämä ikävien ihmisten kommentit. Eläkää, nauttikaa ja mökkeilkää. Elämä on liian lyhyt kateuteen tai murehtimiseen. Ihanaa kesän alkua kaikille mökki ihmisille rakkautta❤️❤️❤️ Suvi

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kyllä se näin on. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin miksi sanoa mitään. Kuitenkin täytyy seurata tätä keskustelua. Tämä kertoo asian olevan kiinnostava. Eli johtopäätöksenä voi vetää kyseessä olevan kateus mökki ihmisiä kohtaan. Luultavasti ikävästi kirjoittaja yrittää vain purkaa pahaa oloaan. Tuskaa siitä ettei elämä sitten mennytkään niin kuin nuorempana suunnitteli. Ystävät sivuuttakaa nämä ikävien ihmisten kommentit. Eläkää, nauttikaa ja mökkeilkää. Elämä on liian lyhyt kateuteen tai murehtimiseen. Ihanaa kesän alkua kaikille mökki ihmisille rakkautta❤️❤️❤️ Suvi

Sä oot suvi niiin oikeassa🥰

• Anonyymi00060
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Toisilla päätös mökin ostosta syntyy nopeasti. Meillä tätä unelmaa on odotettu jo monta vuotta. Nyt tänä kesänä se vihdoin toteutuu. Mies sai vakituisen työpaikan ja saamme lainaa.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Toisilla päätös mökin ostosta syntyy nopeasti. Meillä tätä unelmaa on odotettu jo monta vuotta. Nyt tänä kesänä se vihdoin toteutuu. Mies sai vakituisen työpaikan ja saamme lainaa.

Ihanaa. Kun olette odottaneet kauan tuntuu varmasti todella hyvältä. Unelmat ovat toteuttamista varten 😍 Ihanan aurinkoista mökki kesää teille.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ihanaa et sunlaisia ihmisiä on. Mökillä sotaisa ruma maailma unohtuu. Luonto on juuri se paikka mihin mennä rauhoittumaan ja lataamaan akkuja. Ihanaa kesää❤️❤️

Mökkijärvessä alkaa vesi lämpenemään. Talviturkki on heitetty, kyllä uimisen jälkeen on raikas olo. Täällä sielu rauhoittuu kiireet unohtuu.

• Anonyymi00009

Oma mökki veden äärellä on kyllä ihan parasta , varsinkin lähiöasukkaalle , semmoinen henkireikä jonne voi mennä kun siltä tuntuu , eväät autoon ja menoksi .

• Anonyymi00012

Senkun menet vaikka heti!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Senkun menet vaikka heti!

Menin jo!😁

• Anonyymi00014

Kyllä mökillä aika seisahtuu. Kiireet jätän kaupunkiin. Meillä kun on matkaa se muutama tunti niin mökille lähdetäänkin aina vähintään yhdeksi yöksi. Mikään ei voita kesäiltaa järvellä. Kyllä siinä sielu lepää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä mökillä aika seisahtuu. Kiireet jätän kaupunkiin. Meillä kun on matkaa se muutama tunti niin mökille lähdetäänkin aina vähintään yhdeksi yöksi. Mikään ei voita kesäiltaa järvellä. Kyllä siinä sielu lepää.

Kiva kuulla muiden mökkeilyistä. 😊
        Meillä matkaa mökille puoli tuntia ja jo siinäkin ajassa ehtii mieli rauhoittua. Mökillä on kiva puuhastella kaikenlaista.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Just näin

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toi on niin ihanaa❤️

• Anonyymi00040
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiva kuulla muiden mökkeilyistä. 😊
        Meillä matkaa mökille puoli tuntia ja jo siinäkin ajassa ehtii mieli rauhoittua. Mökillä on kiva puuhastella kaikenlaista.

Juuri näin. Mulle parasta terapiaa on pieni puuhastelu ilman kiireen tuntua. Toisinaan kalalla järvellä tai metsässä kävellen ja luonnosta nauttien. Mökillä tuntuu että ihminen on osa luontoa kun pääsee seuraamaan eri vuodenaikojen ihmeitä läheltä.

• Anonyymi00018

Ok-talo stadissa, ei tarvetta mökkeilyyn.

• Anonyymi00019

Omakotitalo on toki kiva. Voi omalla pihalla puuhastella. Mökin kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä. Lähtö omista ympyröistä landelle, järven rantaan kukkuvan käen luo jo lähtö sinänsä rauhoittaa ja autossa on ihana laskeutua mökki fiilareihin. Tyyni ilta järvellä saunan lämpö. Ne on hetkiä mistä maksaisi mitä vain.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Omakotitalo on toki kiva. Voi omalla pihalla puuhastella. Mökin kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä. Lähtö omista ympyröistä landelle, järven rantaan kukkuvan käen luo jo lähtö sinänsä rauhoittaa ja autossa on ihana laskeutua mökki fiilareihin. Tyyni ilta järvellä saunan lämpö. Ne on hetkiä mistä maksaisi mitä vain.

Mulla on molemmat. Omakotitalo ja kesämökki. Kyllä työtä olisi jos haluaa tehdä. Me ollaan jo mökkipaikan sijaintia etsiessä jo valittu sellainen maasto että mökillä ei tarvitse raataa. Mökille mennään lomailemaan ja siellä nautitaan. Maasto on mustikkaista kangasta. Ranta upea hiekkaranta jossa syvenee vasta kun 50 metriä kävelee. Mökkimme on Saimaalla. Ukko kalastelee sen verran että meillä on aina kalaa. Kesät kuluvat mökillä ja kaupungissa ruohon leikkaa robotti.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla on molemmat. Omakotitalo ja kesämökki. Kyllä työtä olisi jos haluaa tehdä. Me ollaan jo mökkipaikan sijaintia etsiessä jo valittu sellainen maasto että mökillä ei tarvitse raataa. Mökille mennään lomailemaan ja siellä nautitaan. Maasto on mustikkaista kangasta. Ranta upea hiekkaranta jossa syvenee vasta kun 50 metriä kävelee. Mökkimme on Saimaalla. Ukko kalastelee sen verran että meillä on aina kalaa. Kesät kuluvat mökillä ja kaupungissa ruohon leikkaa robotti.

Saahan sitä haaveilla.........

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuntta piha on kyllä hieno pelkästään sellaisena. Sulla aukeaa sitten ikkunasta upea metsämaisema ja toisesta sininen saimaa. Sulla on pinkka kunnossa

• Anonyymi00026

Me ostimme tontin viimekesänä. Samantien rakennettiin saunallinen päärakennus. Teimme virheen kun aloitimme kaiken alusta. Näin jälkiviisaana voi todeta. Olisi kannattanut ostaa valmiiksi rakennettu ja laitella se itse mieleiseksi. Olisimme päässeet paljon helpommalla. Nyt meillä jatkuu yhä työt piharakennuksissa ja pihatöissä. Älkää tehkö samaa virhettä. Mökkeily on kyllä ihanaa mutta hieman kevyemmällä rakentamisella

• Anonyymi00029

Monella eri mökillä olen kokenut mökkeilyn rauhan . Naapurissa moottorisaha laulaa, toisella puolella juhlitaan yötä päivää ja järven takana kakarat kiljuu.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Monella eri mökillä olen kokenut mökkeilyn rauhan . Naapurissa moottorisaha laulaa, toisella puolella juhlitaan yötä päivää ja järven takana kakarat kiljuu.

Kuulostaa kateellisten puheelta. Missään ei ole tuollaista. Kyllä suomalainen arvostaa rauhaa. Toki joskus voi ilkamoida muttei yö aikaan.

• Anonyymi00032

Hyvä pointti tuo! Tuota virhettä ei kannata tehdä jos sopiva valmiiksi rakennettu löytyy. Monesti jo olevat paikat ovat parempia kun uudet raivatut metsät.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuulostaa kateellisten puheelta. Missään ei ole tuollaista. Kyllä suomalainen arvostaa rauhaa. Toki joskus voi ilkamoida muttei yö aikaan.

Taidat olla kuuro😀

• Anonyymi00034

Tuolla moneen makuun ja budjettiin oma kappale kauneinta suomea.☺️

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kiitos paljon. Noihin pitää perehtyä oikein ajan kanssa. Laitoin miehelle jo linkin saa tutustua ja kun ehdin töistä kotiin tutustutaan yhdessä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kiitos paljon. Noihin pitää perehtyä oikein ajan kanssa. Laitoin miehelle jo linkin saa tutustua ja kun ehdin töistä kotiin tutustutaan yhdessä.

Mä näytin myös. Äitien päivänä saa vaimo esittää toiveen🥰

• Anonyymi00055

Kiitos I like❤️❤️❤️

• Anonyymi00059
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuolla kyllä moneen budjettiin kivan näköistä. 😊

• Anonyymi00038

Me mennään huomenna katsomaan kahta mökkiä ruokolahdelta. Tämä yö kuluu Imatran valtionhotellissa. Upea paikka. En ole koskaan ollut täällä aiemmin. Huomisiltana sitten takaisin stadiin. Mä olen kyllä täpinöissäni. Ei varmasti tule uni.

• Anonyymi00039

Kerro miten käy.. löytyykö unelma? Sijainti ainakin viimeisenpäälle. Ruokolahti on hieno mesta ja siellä on paljon nähtävää.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kerro miten käy.. löytyykö unelma? Sijainti ainakin viimeisenpäälle. Ruokolahti on hieno mesta ja siellä on paljon nähtävää.

Ei ryssän rajalle!

• Anonyymi00045

Ihq😊

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei ryssän rajalle!

Juuri nyt on ostajan markkina. Venäläiset hilasivat hinnat suomalaisten ulottumattomiin. Nyt heitä ei ole markkinoilla ja pala kauneinta suomea on taas suomalaisten tavoitettavissa. Niin tai näin jos nyt edullisempana ostetun mökin myy 10 vuoden päästä. Saa varmasti hyvän hinnan. Mutta kukapa sitä möisi sittenkään kun omaa unelmaa tavoittelee.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Heips. Kyllä kävimme katsomassa kaksi paikkaa. Ensimmäinen vaikutti jo hyvältä mutta kun saavuimme toiseen kohteeseen, sanoin heti miehelleni. Tämä se on. Pieni kiva järvi ja lähes uudenveroiset rakennukset. Pienellä vaivalla saamme paikasta oman näköisen. Mä olisin halunnut jättää heti tarjouksen mutta mieheni toppuutteli. Pankki asiat pitää kuulemma ensin käydä läpi. Tämä on niin ärsyttävää.. luulen/toivon kuitenkin että paikka on vielä meidän.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Heips. Kyllä kävimme katsomassa kaksi paikkaa. Ensimmäinen vaikutti jo hyvältä mutta kun saavuimme toiseen kohteeseen, sanoin heti miehelleni. Tämä se on. Pieni kiva järvi ja lähes uudenveroiset rakennukset. Pienellä vaivalla saamme paikasta oman näköisen. Mä olisin halunnut jättää heti tarjouksen mutta mieheni toppuutteli. Pankki asiat pitää kuulemma ensin käydä läpi. Tämä on niin ärsyttävää.. luulen/toivon kuitenkin että paikka on vielä meidän.

Ihanaa mä pidän temppiä sulle.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei ryssän rajalle!

Rajan lähellä on turvallista. Venäjältä puhaltaa kesäisin kuumat tuulet. Kaakonkulma on suomen lämpimintä aluetta kesäisin. Lämpimään veteen on kiva pulahtaa.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Rajan lähellä on turvallista. Venäjältä puhaltaa kesäisin kuumat tuulet. Kaakonkulma on suomen lämpimintä aluetta kesäisin. Lämpimään veteen on kiva pulahtaa.

Todellakin... järvisuomi on niin.. kandee käydä tsiikaas jokaisen ihan itse. Ei sitä muuten snaijaa! Me vuokrattiin kolmena kesänä, sitten ostettiin oma. Kyl mä suosittelen. Päivääkään en ole katunut.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Siel mitataa yleensä hellepäivät!

• Anonyymi00081

Se valtion hotelli on useasti valittu suomen kauneimmaksi rakennukseksi. Vieressä kuohuva koski on myös upea! Usean yön olen viettänyt siellä.

• Anonyymi00041

Taide - paikkakunta-historia-sota kija myynti dallapee puistp 10.5 klo 8-12

• Anonyymi00047

Emt. Me käydään tuttavan mökillä.

• Anonyymi00050

Sekin on hyvä mut mun mielestä alkaa olla riesaa jos usein käy. Mökki on kuitenkin perhe keskeinen paikka. Toki vieraat silloin tällöin ja juhlat. Sehän on elämän suola. Mutta rauhoittumista ja itselleen onnen löytäminen se on mun mielestä mökki juttu.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sekin on hyvä mut mun mielestä alkaa olla riesaa jos usein käy. Mökki on kuitenkin perhe keskeinen paikka. Toki vieraat silloin tällöin ja juhlat. Sehän on elämän suola. Mutta rauhoittumista ja itselleen onnen löytäminen se on mun mielestä mökki juttu.

Juice lauloi laulussaan, että on kiva mennä maalle ja sitten yöksi kotiin.👍

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Meillä kävi niin että vaimon sisko perheineen alkoi tulemaan liiankin usein meidän mökille. Alkuun oli ihan kivaa mutta lopulta se johti välien kiristymiseen. Ottivat nokkiinsa kun kerron jatkuvasta vierailusta. Sen jälkeen eivät tulleet enää. Nyt heilläkin on oma mökki ja välit ovat palautuneet normaaliksi. Kyllä mökillä pitää olla oma rauha. Ei se ole niin että jos sulla ei ole omaa voit käyttää muiden tiloja. Älä tungettele sanon mä!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Meillä kävi niin että vaimon sisko perheineen alkoi tulemaan liiankin usein meidän mökille. Alkuun oli ihan kivaa mutta lopulta se johti välien kiristymiseen. Ottivat nokkiinsa kun kerron jatkuvasta vierailusta. Sen jälkeen eivät tulleet enää. Nyt heilläkin on oma mökki ja välit ovat palautuneet normaaliksi. Kyllä mökillä pitää olla oma rauha. Ei se ole niin että jos sulla ei ole omaa voit käyttää muiden tiloja. Älä tungettele sanon mä!

Kyllä se oma pitää olla!

• Anonyymi00057
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin vuokratkoot sitten. Ei toisen omalle tulla ja mennä miten huvittaa ja jos asiasta sanoo niin turha siitä on kimpaantua.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Niin vuokratkoot sitten. Ei toisen omalle tulla ja mennä miten huvittaa ja jos asiasta sanoo niin turha siitä on kimpaantua.

Meillä on mökki kaakonkulmalla. Ei tule siskot ja veljet kutsumatta. Muutaman kerran kesässä kutsutaan tai ainakin syksyllä, kun pidämme rapujuhlia. Muuten vietämme paljon aikaa perheen kanssa sekä paikallisten mökkiläisten. Meillä on mukava mökki yhteisö ja lähellä seuratalo jossa kokoonnumme Juhannuksena. Silloin vasta riemu repeää.. yhteisöstä löytyy myös muksuille kavereita.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Juice lauloi laulussaan, että on kiva mennä maalle ja sitten yöksi kotiin.👍

Faija anna mun ajaa mökkitie... lupaan että saunaan vettä vien tai ainakin lasken hanasta😁

• Anonyymi00063

Ja budjetti on ?

• Anonyymi00064

Vuokramökki tulee ehkä edullisemmaksi ja byrokraattisemmaksi?🥵

• Anonyymi00065

Omankaan mökin ei tarvitse maksaa maltaita. Riippuu siitä mikä kenellekkin riittää. Stadin hintatasolla muualla on mökit lähes ilmaisia.

• Anonyymi00067

Ei sole poka mikhän puottele vain tänne päin tulehman.Paras aika nyt .Ei ole sääskiäkhän.

• Anonyymi00068

Minä voi myydä työsiirtolan. Kotona raplaat räystäänalusia, ajat nurmea. Sitten mökille ajaan nurmea että kerkee ennen kun vieraat tulee ruokittavaks. Vuokralla pidetty, vaikka ei siinäkään niin järkeä ole. Ei tahdo aika riittää kaikkeen, kun pitäs viellä ansiossakin käydä. Häykkä.

• Anonyymi00071

Yrität sä droppaa mun tunnelmaa? Ei kuule auta. Mökillä on ihanaa

• Anonyymi00069

Mökki vinkkejä
      Itä-raja vahvaa aluetta. Noto turvaa ja vartioi. JÄRVIMAISEMAT. Paljon karhuja, susia ja ilveksiä. Jos ei nää valoisaan aikaan, kun laittaa puuhun mökkitienvarteen riistakameran, niin villisiatkin siitä juoksee.
      Kyykäärmeitä vilisee runsaasti, vihreät niitä viljelevät ja hanheja miljoonia pitämässä hirveää meteliä, mutta siihen tottuu.
      Mökki elämä on parasta kesällä, mitä joutilas voi viettää.

• Anonyymi00073

Mä pidän eläimistä. Ai kun oliskin tuollaista. Pakko tuottaa pettymys. Meidän mökillä ei ole edes kauriita, valkohäntäpeuroista puhumattakaan. Täällä kotona ne syövät kaikki istutukset. Sorsia ja muutama kanadan hanhi on. Joskus muutama joutsen uiskentelee järvellä ja käki kukkuu kuikan huutokin on kiva. Mökillä on ihanaa.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mä pidän eläimistä. Ai kun oliskin tuollaista. Pakko tuottaa pettymys. Meidän mökillä ei ole edes kauriita, valkohäntäpeuroista puhumattakaan. Täällä kotona ne syövät kaikki istutukset. Sorsia ja muutama kanadan hanhi on. Joskus muutama joutsen uiskentelee järvellä ja käki kukkuu kuikan huutokin on kiva. Mökillä on ihanaa.

Niin on kesät landella on niiiin🥰

• Anonyymi00077
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Toi on niin suomalaista... vasta ja sauna ja käki❤️

• Anonyymi00078

Meillä tulee myyntiin mökki hartolasta kesäkuun puoleenväliin mennessä. Jos kiinnostaa voi kysyä jo nyt!

• Anonyymi00080

Hartola on lyhyen ajomatkan päässä stadista ja perille vie hyvä tie. Matka joutuu nopeaan.

• Anonyymi00083

Ihanaa. Meillä samansuutaiset ajatukset. Oma mökki olisi ihq. Hirsinen olis ihq. Pieni järvi ihq ❤️❤️❤️ suomen jesä ihq🥰😍🥰

• Anonyymi00084
      • Anonyymi00085

Hyvä linkki. Kiitos

• Anonyymi00091
        UUSI

Ai että☺️

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Hyvä linkki. Kiitos

On todella monen hintaisia ja tutustumisen arvoisia.

• Anonyymi00086

Oulun ympärillä on rauhallisia järvi-alueita jokaisen kesäloma teltalla yö-päivä
      lomailijalle.Kannattaa palata 60-70 luvun lomailuun.

• Anonyymi00088

Oulu on aivan liian kaukana stadista ja liian pohjoisessa. Eikö se ole tyyliin 4 vai peräti vitos vyöhykettä kasveille. Eihän siellä menesty mitkään stadin lajit.

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Oulu on aivan liian kaukana stadista ja liian pohjoisessa. Eikö se ole tyyliin 4 vai peräti vitos vyöhykettä kasveille. Eihän siellä menesty mitkään stadin lajit.

Vaivais varvut kukoistaa kuitenkin👍🏻No joo... eihän tämä mitään vehreää järvisuomea ole

• Anonyymi00093
        UUSI

Mä en kyllä enää telttailla jaksa. Tarvitsen sen verran luxusta. Omassa sängyssä kesähuvilalla nukun. Ulkovessa vielä menee, sehän tuo vain tunnelmaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe