Asuin asuntolassa 2 vuotta

Anonyymi-ap

Vuosituhannen vaihteessa.
10 neliön koppi.
Ei omaa vessaa, keittiökin yhteis keittiö
Jatkuvaa riitaa alkoholistien ja matujen kanssa.
vasemmiston narkomaanejakin laahusti käytävillä.
huhhuh!
maksakaa vuokranne niin säästytte vaikeuksilta!

18

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Oliko asuminen ilmaista ja kopissa lukittava ovi?

      • Anonyymi00002

        luukut olivat entisiä toimistokoppeja.
        Vuokra korkea.
        Yhteiskeittiön jääkaapissa haisi mätä.
        Ruokia rosvottiin keittiöstä.
        Siivoaminen sivuseikka.
        Meteliä ja riitaa aamusta aamuun!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        luukut olivat entisiä toimistokoppeja.
        Vuokra korkea.
        Yhteiskeittiön jääkaapissa haisi mätä.
        Ruokia rosvottiin keittiöstä.
        Siivoaminen sivuseikka.
        Meteliä ja riitaa aamusta aamuun!

        Olipa ikävä, että oli ikävä kokemus.


    • Anonyymi00003

      Ja aivan liian kalliita koppeja vielä. Järkyttävää mitkä hinnat. Hölmöiltä rahat pois.

    • Anonyymi00004

      Autossa(kin) asuneena se oli luksusta tuohon asuntola kaaokseen.

      • Anonyymi00011

        Et ole oikeen hoitanut hommias kun olet autossa ja asuntolassa asunut niin et varmaan ole nytkään työelämässä vaan notkut.


    • Anonyymi00006

      Itsellä köyhä lapsuus, mutta onnellinen. Pääsin kouluun,lukioon,korkeakouluun ja terveydenhuollon esimieheksi.
      Ihan hyvin meni.
      Meillä lapsuuskodissa ihan varhain mun patja laitettiin äidin ja isän sängyn alle päiväksi.
      Kun mentiin nukkumaan, sanoin isille 'anna käki' vaikka osasin sanoa ässän. Nukahdin käsi isän kädessä.

      Siitä se lähti. Koulutus. Ura terveydenhuollossa. yli 40 v yhtäjaksoisesti. Olen siitä vieläkin kovin ylpeä! Paljon ehdittiin kehittää!

      • Anonyymi00009

        Uskottavampaa olisi että olit pakkolaitoksessa 40vuotta potilaana.Nyt sitten päälle 60v pällistelet.


      • Anonyymi00012

        Haluaako Boomeri mitalin suuresta kärsimyksestä?


    • Anonyymi00007

      Asuntola riittää vallan mainiosti perheettömille.

    • Anonyymi00008

      Aloittaja oli kokoomuksen valio yksilö asuntolassa kun vasemmiston narkkareita myös mutta veikkaampa ettei jäsenkirjaa ole mihinkään puolueeseen.Eipä asuntolat mitään häävejä en ole kylläkään koskaan ollut.

    • Anonyymi00013

      Miten voi olla hirveässä asuntolassa kaksi vuotta jos siellä on koko ajan kamalaa.

    • Anonyymi00014

      Niin näkee asuntolassa vaan alkoholisteja,narkkareita,mamuja no mikäs oma tuollainen tilanne sitten on että asuntolassa.Jättäny tietysti vuokria maksamatta hmm ehkäpä psyykepotilas.Jotain ongelmaa täytyy olla ku majaillu autossakin.

    • Anonyymi00015

      Asuntoloissa voi olla piereskeleviä eläkeläisiä🤢

      • Anonyymi00016

        On mukavaa päästellä fanfaareja. Terveisiä vaan suomen suolikaasuyhdistyksestä.


    • Anonyymi00017

      Ettekö voisi vastustaa näitä sairaita paikkoja. Ja jokaiselle yksityisyyttä. Ei riitä että palstalla kerran mainittu. Ihmiset voivat joutua monesta syystä kotia vaille. Ja niitä pitäisi olla.

      • Anonyymi00018

        Kyllä koteja on vapaana, mutta asukkaan pitäisi myös pystyä maksamaan niistä vuokra
        ja senkin pitää tulla ajallaan. Ei kodin omistaja voi harrastaa mitään hyväntekeväisyyttä,
        sillä kodista on kaikenlaisia kuluja , mitkä pitää kattaa ja maksaa pääomatulosta veroa.


    • Anonyymi00019

      Omassa suvussani kukaan ei ole ollut asunnoton.Omasta nupista toi asunnottomuus johtuu.Ei tajua hoitaa asioitansa ja on mielenterveys-päihdeongelmaa.Ei ole mukamas varaa maksaa vuokraa ja jättää kokonaan maksamatta täh tulee häätö.Jos työtön niin huolehtii velvollisuudet eikä notku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe