Asuin asuntolassa 2 vuotta

Anonyymi-ap

Vuosituhannen vaihteessa.
10 neliön koppi.
Ei omaa vessaa, keittiökin yhteis keittiö
Jatkuvaa riitaa alkoholistien ja matujen kanssa.
vasemmiston narkomaanejakin laahusti käytävillä.
huhhuh!
maksakaa vuokranne niin säästytte vaikeuksilta!

18

323

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oliko asuminen ilmaista ja kopissa lukittava ovi?

• Anonyymi00002

luukut olivat entisiä toimistokoppeja.
        Vuokra korkea.
        Yhteiskeittiön jääkaapissa haisi mätä.
        Ruokia rosvottiin keittiöstä.
        Siivoaminen sivuseikka.
        Meteliä ja riitaa aamusta aamuun!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

luukut olivat entisiä toimistokoppeja.
        Vuokra korkea.
        Yhteiskeittiön jääkaapissa haisi mätä.
        Ruokia rosvottiin keittiöstä.
        Siivoaminen sivuseikka.
        Meteliä ja riitaa aamusta aamuun!

Olipa ikävä, että oli ikävä kokemus.

• Anonyymi00003

Ja aivan liian kalliita koppeja vielä. Järkyttävää mitkä hinnat. Hölmöiltä rahat pois.

• Anonyymi00004

Autossa(kin) asuneena se oli luksusta tuohon asuntola kaaokseen.

• Anonyymi00011

Et ole oikeen hoitanut hommias kun olet autossa ja asuntolassa asunut niin et varmaan ole nytkään työelämässä vaan notkut.

• Anonyymi00006

Itsellä köyhä lapsuus, mutta onnellinen. Pääsin kouluun,lukioon,korkeakouluun ja terveydenhuollon esimieheksi.
      Ihan hyvin meni.
      Meillä lapsuuskodissa ihan varhain mun patja laitettiin äidin ja isän sängyn alle päiväksi.
      Kun mentiin nukkumaan, sanoin isille 'anna käki' vaikka osasin sanoa ässän. Nukahdin käsi isän kädessä.

Siitä se lähti. Koulutus. Ura terveydenhuollossa. yli 40 v yhtäjaksoisesti. Olen siitä vieläkin kovin ylpeä! Paljon ehdittiin kehittää!

• Anonyymi00009

Uskottavampaa olisi että olit pakkolaitoksessa 40vuotta potilaana.Nyt sitten päälle 60v pällistelet.

• Anonyymi00012

Haluaako Boomeri mitalin suuresta kärsimyksestä?

• Anonyymi00007

Asuntola riittää vallan mainiosti perheettömille.

• Anonyymi00008

Aloittaja oli kokoomuksen valio yksilö asuntolassa kun vasemmiston narkkareita myös mutta veikkaampa ettei jäsenkirjaa ole mihinkään puolueeseen.Eipä asuntolat mitään häävejä en ole kylläkään koskaan ollut.

• Anonyymi00013

Miten voi olla hirveässä asuntolassa kaksi vuotta jos siellä on koko ajan kamalaa.

• Anonyymi00014

Niin näkee asuntolassa vaan alkoholisteja,narkkareita,mamuja no mikäs oma tuollainen tilanne sitten on että asuntolassa.Jättäny tietysti vuokria maksamatta hmm ehkäpä psyykepotilas.Jotain ongelmaa täytyy olla ku majaillu autossakin.

• Anonyymi00015

Asuntoloissa voi olla piereskeleviä eläkeläisiä🤢

• Anonyymi00016

On mukavaa päästellä fanfaareja. Terveisiä vaan suomen suolikaasuyhdistyksestä.

• Anonyymi00017

Ettekö voisi vastustaa näitä sairaita paikkoja. Ja jokaiselle yksityisyyttä. Ei riitä että palstalla kerran mainittu. Ihmiset voivat joutua monesta syystä kotia vaille. Ja niitä pitäisi olla.

• Anonyymi00018

Kyllä koteja on vapaana, mutta asukkaan pitäisi myös pystyä maksamaan niistä vuokra
        ja senkin pitää tulla ajallaan. Ei kodin omistaja voi harrastaa mitään hyväntekeväisyyttä,
        sillä kodista on kaikenlaisia kuluja , mitkä pitää kattaa ja maksaa pääomatulosta veroa.

• Anonyymi00019

Omassa suvussani kukaan ei ole ollut asunnoton.Omasta nupista toi asunnottomuus johtuu.Ei tajua hoitaa asioitansa ja on mielenterveys-päihdeongelmaa.Ei ole mukamas varaa maksaa vuokraa ja jättää kokonaan maksamatta täh tulee häätö.Jos työtön niin huolehtii velvollisuudet eikä notku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      492
      983
    2. 57
      638
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      558
    5. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      499
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe