đ«đźđșđ«đźSuomalaiset ensin halveksii sitten kĂ€skee tekemÀÀn sitĂ€ halveksittavaa asiaa.Viimeksi kun puhuin kĂ€vyistĂ€ ja yritin ostaa niitĂ€ askartelukaupasta minulle naurettiin.
Kollektiivinen mielenne kuulostaa simputtavalta sadistilta
đ«đźđșđ«đź
đŸđ„
KĂ€py-ja risusavotta: Kollektiivinen mielenne kuin simputtava sadisti
11
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
đ«đźđ«đźđ«đźđ«đźđ«đź
- Anonyymi00002
Miksi aina luullaan ulkomaalaiseksi sen tÀhden ettÀ osaan arvostella synnyinmaatana eli akatella objektiivisesti ja realistisesti? NÀmÀ luulijat ovat selkeasti subjetktiivisesti ajattelevaa köyhÀlistöÀ, jotka ei kykene objektiiviseen ja realustiseen asioiden tarkasteluun
- Anonyymi00003
Se ettÀ arvostelee omaa synnyinmaataan ja ÀitiensÀ ja isiensÀ synnyinmaata ei tee kenestÀkÀÀn ulkomaalaista KyllÀ arvostelen rankasti Suomea.Aina ja ikuisesti
- Anonyymi00004
Suomalaisten kollektiivinen mieli on kateellinen
- Anonyymi00005
đ«đźđ«đźđ«đźđșđșđș
- Anonyymi00006
đ«đźđșđ«đźđșđ«đźđșđ«đź
- Anonyymi00007
đ«đźđșđ«đźđșđ«đźđșđ«đźđșđ«đź
- Anonyymi00008
Olen itse Saatana.Suomalaisten kollektiivinen mieli đ«đźđșđ«đźđșđ«đź
- Anonyymi00009
đșđ«đźđșđ«đźđșđ«đźđș
- Anonyymi00010
đșđ«đźđșđ«đźđșđ«đź
- Anonyymi00012
đ«đźđčđ«đźđčđ«đź
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
TyöelÀkeloisinta Suomen suurin talousongelma
TyöelÀkeloisinta maksaa vuodessa lÀhes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköÀ liian matala
Veropohjaa on rapautettu kÀytÀnnössÀ koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöÀÀniĂ€. Suomesta tĂ€ydet 12 pistettĂ€, poliittinen âammattiraatiâ antoi 0 pistettĂ€. HyvĂ€ Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enÀÀ niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enÀÀ ole mikÀ sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele ettÀ Israel pÀrjÀÀ lÀhes joka vuosi kisois1261709Mun mielestÀni on tosi loukkaavaa
Nainen, ettÀ luulet palatan typeriÀ, sekavia ja ilkeitÀ viestejÀ mun kirjoittamiksi. MÀ en ole katkera, epÀtoivoinen, ra2121375TiedÀn satavarmasti ettet tule koskaan
Uskaltamaan mitÀÀn. Ei me tulla edes nÀkemÀÀn koskaan.661327- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmÀrsin
EttÀ minun pitÀÀ pitÀÀ kiinni sinusta. Haluan, ettÀ sÀ olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mÀ sulle. Rakastan Sua yl781203