Ajaudun katupummiksi

Anonyymi-ap

Toimeentulotukeani vähennettiin 50 prossaa joten vuokran maksun jälkeen minulle jää arvioni mukaan n.40 euroa ruokarahaa eli minulla on tällä hetkellä rahaa ostaa ruokaa n.vähän yli yhdellä eurolla per pv.
Hallitus,kela,kuntani sosiaalitoimi ajavat minut katupummiksi.On taas kerran mahdollista että joudun taas kärsimään nälästä hyvin monta vkoa.Kela rankaisi minua kovalla kädellä kun joku hakemus oli pari pvää myöhässä.
Minulla on 8 sairautta mutta kela ei päästä minua eläkkeelle.Katupummeja on nyt joka paikassa.Jos istahdan penkille niin ehkä jo 5 min.päästä minulta tullaan pummaamaan esim.huumeita,bisseä,röökiä,pikkurahaa.Olen käynyt kehitysmaassa.Sielläkin oli vähemmän katupummeja kuin täällä.
Joudun valittamaan Euroopan ihmisoikeus komissioon että Suomi on nyt uus natsi saksa ja kehitysmaa samassa paketissa ja jopa pahasti sairaat ihmiset pakotetaan kaduille katupummeiksi.Jotkut alkavat myydä itseään jne.
Tämä on äärimmäistä köyhyyttä.Häpeän äärimmäisen paljon sitä että joudun asumaan natsi valtiossa missä köyhiä ja sairaita vihataan yöt ja päivät.

12

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

isäs tyttö!
      vaiko äätees pooka.

savon kelatti

• Anonyymi00002
      UUSI

ostin rollaattorin nin ei tarvi ajautua.

naapurin masa lykkii takaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Rollaattori=eläkeläisen bemari

• Anonyymi00003
      UUSI

Unohtuiko se hakemus työkiireiden takia vai miksi? Ihan itse olet ongelmasi aiheuttanut.

• Anonyymi00008
        UUSI

Sairaudet eivät ole oma vika. Auttavilta järjestöiltä leikatessaan hallitus varmistaa sen, että apua tarvitsevat jäävät vaille riittävää tukea.
        Jos ei ole kokemusta sairastumisesta tai olet syystä tai toisesta kuolematon, älä soita suutasi täällä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sairaudet eivät ole oma vika. Auttavilta järjestöiltä leikatessaan hallitus varmistaa sen, että apua tarvitsevat jäävät vaille riittävää tukea.
        Jos ei ole kokemusta sairastumisesta tai olet syystä tai toisesta kuolematon, älä soita suutasi täällä.

Ei toimeentulotukea alenneta sairauksien, vaan laiminlyöntien takia. Ja aloittajan ainoa sairaus taitaa olla dyslexia.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hae apua, Oikeita ihmisiä on. Noi järjestöt. Oikeesti.Älä jää yksin.

Fiksuinta olis kun saisit mielekästä työtä. Toisten auttaminen? Omat vahvuutesi käyttöön?

• Anonyymi00005
      UUSI

Nälkäänsä saa varastaa.

Einari, Itä-suomen Vasemmistolaiset Eläkeläiset KY

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos 8sairautta niin eikö eläkettä aleta suunnitteleen.Jos saat alennettua toimeentulotukea niin et ole hoitanut velvotteita.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ainahan se kela rankaisee vähän jos ei saa aikaiseksi hakemusta ajallaan.
        Niin se teki myös 70-luvulla. Sen muistan hyvin. Mutta sitten hankin jonkun
        hanttihomman, mistä sai ihan asiallisesti käyttövaroja kunnes sai vakiduunin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ryöstä joku kauppa niin saat apua heti.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ilmaisen asunnon, ruuan ja terveydenhoidon, mutta en suosittele missään tapauksessa kyllä vapaus on tärkeintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      3031
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2138
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2102
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1792
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1474
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1006
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      906
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      774
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      79
      749
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56