Tulee kielto rautatieaseman ympäristölle ajaa autolla......nyt kaatuu monta firmaa...
Helsingin kivijalkakaupat kuolemassa.
11
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole käynyt kivijaloissa 20 vuoteen. Temu ja Post Norden lähiöautomaatti hoitavat homman alle sadan metrin päähän.
- Anonyymi00009
minulle mamu tuo woltti ruoat ja raha tulee taikaseinästä
- Anonyymi00002
Huumekaupalle ja niiden käyttäjille vapautuu tilaa.
- Anonyymi00004
Eikös mummotunnelikin autioitunut?
- Anonyymi00005
Hyvä vaan. Helsinki on muutenkin jo tuhottua jättömaata.
- Anonyymi00006
Huumebisnes on ainoaa bisnestä mikä kaupungissa lisääntyy.
- Anonyymi00008
Helsinki on niemennokka, jonne kalastajat rantautuviat käymään kyykkypaskalla.
- Anonyymi00007
Autoilijat asioivat kauppakeskuksissa joissa on ilmainen pysäköinti.
- Anonyymi00010
Olisko hintapolitiikka! 20% kalliimmat hinnat!
- Anonyymi00011
Liike kiinteistöjen vuokrat noussut pilviin! Siinä syy!
- Anonyymi00012
Ennen Helsinki oli Stadi,
Helsingissä on nykyään paljon Landelta tulleita joita on
päästetty päättämään ja sen edes ymmärtää koska ovat Suomesta
mutta eivät kuitenkaan Stadista, mutta siihen kun lisäät
nämä ongelmalliset mamut ja matut (On hyviäkin oikeita siirtolaisia)
Niin Helsinki on jotain ihan muuta kuin Stadi!
Nykyään Landet ympäri Suomea ovat parempi,
varsinkin Landet joissa mamu-matut eivät vielä ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko212181Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162153Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561738Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843