Jokainen venäläinen on epäluotettava ja valehtelee, ei ole muuttunut mihinkään stalinin ajoista meno.
Venäjä on häpeäpilkku koko maailmassa...
8
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moraalittomat barbaarit ovat moraalittomia barbaareja. Ei ne siitä miksikään muutu eivätkä kehity, korkeintaan ovat taantuneet entistäkin alhaisemmaksi roskasakiksi. Ihailevat vain sotaa ja ryöstömurhaamista. Ulkopuolella kaiken inhimillisen sivistyksen.
- Anonyymi00002
Venäläisiin voi luottaa vain yhdessä ainoassa asiassa, eli siinä että venäläiset valehtelevat aina kaikesta. Ainoa asia missä venäläiset eivät koskaan petä.
- Anonyymi00003
Venäläiset ovat ainoa tuntemani kansa joka avoimesti halveksii rehellisyyttä. Ihailevat vain varkaita ja valehtelijoita. Moraali on venäläisille täysin tuntematon käsite.
- Anonyymi00004
Venäjällä on kusipää diktaattori johtajana, ei koko kansaa tarvise haukkua, kyllä siellä nuoret alkavat huomata mikä on meininki, alkavat vastustaa hullun johtajansa toimia.
Toivottavasti eivat ala "putoilla ikkunasta." - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Venäjällä on kusipää diktaattori johtajana, ei koko kansaa tarvise haukkua, kyllä siellä nuoret alkavat huomata mikä on meininki, alkavat vastustaa hullun johtajansa toimia.
Toivottavasti eivat ala "putoilla ikkunasta."Moraalittomalla paskasakilla on moraaliton paskiainen johtajana. Putinia palvotaan Venäjällä, ei sen toimia kukaan vastusta vaan kaikki kannattavat.
Onhan se toki ikävää että 95 % venäläisistä pilaa täyisin lopun 5 % maineen.
- Anonyymi00006
Venäjän johtajat ovat vallanhimoisia diktaattoreita, jotka eivät sääli edes omaa kansaansa.
Kuka muuten tulee mieleen meidän johtajista, ei kai vaan Riikka Purra populisteineen. - Anonyymi00007
Ville Haapasalokin puhui kun venäläiset ei enää uskaltaneet käyttää Suomessa kieltään.
- Anonyymi00008
NaZi Putin, aina kun avaa suun, pelkkiä valeita ja ilma pilaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937