Seuraava hallitus keskustalla täydennettynä. Ihan demokratia sääntelyn mukainen.
Ei pieni vasemmisto saa hallitusta, vaikka Neuvostoliitto tukisi. Vasemmisto puolueista sama mitä ääniä, ei riitä yhteiseen hallitukseen. Keskustapuolueet huomattavasti suurin muista.
Keskusta ottaa avuikseen ilmeisesti kokoomuksen. Nyt yli 130 kansanedustajaa. Kommarit ja sosialistit jää ranalle ruikuttaan ja lakkoileen hallitusta vastaan.
Keskustapuolueet ottaa valtikan paikan
24
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kommari mainittu, siis persutrolli.
- Anonyymi00010
Nuo sossu-komukat ne me lähetetään Venäjälle Puten huomaan.
Terv. Hyvä Veli. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nuo sossu-komukat ne me lähetetään Venäjälle Puten huomaan.
Terv. Hyvä Veli.Missä persu, siellä armoton putinismin fanitus.
- Anonyymi00002
Se on Ruotsi, jossa käydään blokkivaalit. Tämä on Suomi.
- Anonyymi00006
Kyä kommarit osaa täälläkin kikkailla vaaleissa, sehän on nähty viime kunta- ja alue-, EU- ja pressanvaaleissa!!
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyä kommarit osaa täälläkin kikkailla vaaleissa, sehän on nähty viime kunta- ja alue-, EU- ja pressanvaaleissa!!
Persua itkettää, kun Orbankin vielä hävisi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on Ruotsi, jossa blokkivaalit käydään. Täällä ei edes vaalipäivän iltana voi yleensä selvästi sanoa, millainen koalitio on luvassa. Yli 90 prosentin varmuudella SDP:stä on kuitenkin tulossa pääministeripuolue vuonna 2027. Ihan sama, satutaanko juuri me asiasta pitämään.
Kommunisteja ei ole Suomessa ollut merkittävillä paikoilla Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen. - Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kui?
- Anonyymi00005
Ei ole kuin yksi keskustapuolue. PS on äärioikealla siinä missä Sinimustaliikekin.
- Anonyymi00008
Eli samalla tapaa kuin SSDP on äärivasemmalla, kuten Äärivasurit ja Hirveät!?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli samalla tapaa kuin SSDP on äärivasemmalla, kuten Äärivasurit ja Hirveät!?
SDP on maltillinen keskustavasemmistopuolue. Persuhan ei ymmärrä siitä mitään, koska luiskaotsaisuus vaivaa.
- Anonyymi00007
Jokuko on sitä mieltä, että AKaikkosen johtama entinen KesKusta edustaa vieläkin muka keskustaa!!!?? Ovat olleet KAIKISSA äärivihervassudemujen tekemissä välikysymyksissä mukana!!!
- Anonyymi00009
Keskustapuolueet maan suurin liittouma, itke mitä itket Ayliike tulee verolle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keskustapuolueet maan suurin liittouma, itke mitä itket Ayliike tulee verolle.
Ei ole mitään "keskustapuolueiden liittoumaa", koska keskustapuolueita ei ole kuin yksi. Suomen Keskusta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ole mitään "keskustapuolueiden liittoumaa", koska keskustapuolueita ei ole kuin yksi. Suomen Keskusta.
On on ! Vasemmisto, keskusta ja oikeisto. Sitten mielikuvituksella jakaa vaikka kirkkoreen jalaksiksi. Keskusta, Perussuomalaiset, RKP ja Kristillisdemokraatit, edustaa Keskusta puolueita, myös siihen voi lisätä Liike Nyt. . Sosialidemokraatit, Vasemmistoliitto ja Kommunistit edustaa Vasemmistoa. . Kokoomus edustaa Oikeistoa.
Kommunisteja edukunnasakin, kun liittyneet Vasemmistoliittoon 1990, siitä erkani ärhäkämpi Taistolais suunta pois 1995.
Vihreät nyt paitsi nimitystä, jakautunut näihin moniin, vaikka paljon vasuria. Myös kokoomukseen ollut siirtymää. Jopa kokoomus heilaksi asti. Samoin keskusta heilaksi siirtynyt, niin mitä he edustaa ? Myös vihreillä ollut ihan äkkiväärää taistolaiskommunistia.
Vihreät on sellainen "laidoista vuotava". Kommunistit ja vasemmistoliitto tukee EU:ssa Venäjää pääosin. Se heille kuuluu "luontaisetuihin" onhan kommunistit perustettu Venäjällä. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
On on ! Vasemmisto, keskusta ja oikeisto. Sitten mielikuvituksella jakaa vaikka kirkkoreen jalaksiksi. Keskusta, Perussuomalaiset, RKP ja Kristillisdemokraatit, edustaa Keskusta puolueita, myös siihen voi lisätä Liike Nyt. . Sosialidemokraatit, Vasemmistoliitto ja Kommunistit edustaa Vasemmistoa. . Kokoomus edustaa Oikeistoa.
Kommunisteja edukunnasakin, kun liittyneet Vasemmistoliittoon 1990, siitä erkani ärhäkämpi Taistolais suunta pois 1995.
Vihreät nyt paitsi nimitystä, jakautunut näihin moniin, vaikka paljon vasuria. Myös kokoomukseen ollut siirtymää. Jopa kokoomus heilaksi asti. Samoin keskusta heilaksi siirtynyt, niin mitä he edustaa ? Myös vihreillä ollut ihan äkkiväärää taistolaiskommunistia.
Vihreät on sellainen "laidoista vuotava". Kommunistit ja vasemmistoliitto tukee EU:ssa Venäjää pääosin. Se heille kuuluu "luontaisetuihin" onhan kommunistit perustettu Venäjällä.Pankkomajurin totaalista skeidaa. Historiaa väännellään uusiksi aivan kuten Venäjän "propakanta"koneistokin.
Hyödyllinen vaiko ruplaidiootti?
- Anonyymi00012
Kommarit mainittu.
- Anonyymi00018
Tuo esitys on myös minun toiveideni mukainen. Kokoomus ei ole esiintynyt edukseen, kun on ollut tässä hallituksessa perussuomalaisten kanssa. Vodaan todeta, että kaikki on mennyt päin mäntyä. Miten kokoomuskin on mennyt tuollaiseen politiikkaan Purran mukana. Sitä voi ihmetellä. Mistä löytyi tällaiset johtajat näille kahdelle puolueelle. Tämä Orpo Purra suuntaus on vienyt Suomea koko ajan aivan väärään suuntaan, kuten tuloksista on nähtävissä. Kyllä se paras hallitus Suomelle olisi nyt mielestäni sosiaalidemokraatit johtoinen. Onhan se suurin puolue. Sekä kokoomus että perussuomalaiset joutavat olemaan lepovuorossa , pois hallituksesta. Nykyään ollaan täydellisesti umpikujassa, "Työttömyydessä Euroopan ennätys" , ennätys sekin! Mutta ei kunniaksi näille kahdelle puolueelle!
- Anonyymi00026
Persutrollin epätoivoinen öyhötys. Keskusta oli edellisessä hallituksessa valtiovarainministeripuolue jota persut ovat maalittaneet siitä asti.
- Anonyymi00020
:Neuvostooliitto"????
Muinaisjäänne taidat olla.- Anonyymi00022
Muinaisjäänteitä olette kommunistit ja sosialistit.
Iloa, valoa ja hauskuutta. Minä olen ihminen, ja myös minä kaipaan näiden synkkien pilvien keskellä muutaman kerran viikossa. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Iloa, valoa ja hauskuutta. Minä olen ihminen, ja myös minä kaipaan näiden synkkien pilvien keskellä muutaman kerran viikossa.Ai hitto, veäks sie pilvee?
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Iloa, valoa ja hauskuutta. Minä olen ihminen, ja myös minä kaipaan näiden synkkien pilvien keskellä muutaman kerran viikossa.Kommenttisi kertoo, että olet itse ihan samanlainen muinaisjäänne kuten taistolaisetkin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai hitto, veäks sie pilvee?
Pankkolängvitsi pilvessä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151