Jokainen tietää, että Suomen valtion budjetti vuotaa kuin seula. Mutta mitä väliä? Tilanne ei ole enää korjattavissa. Jokaisen kannattaa nyt vaan varautua asemiesten aikaan. Olen itsekin järjestänyt aseet ja ammukset valmiiksi, jotta pystyn puolustautumaan ja pitämään varkaat ja virkamiehet loitolla. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cdcd6973-a1e2-41d4-ac3d-5e78a7bb7b4e
Antaa soiton soida loppuun saakka vaan!
18
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin minäkin olen valmistautumassa.
- Anonyymi00007
WW3 alkaa 2033 varautukaa ja hamstratkaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
WW3 alkaa 2033 varautukaa ja hamstratkaa.
Dan. 9:4 Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
Dan. 9:6 Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
Dan. 9:7 Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Dan. 9:4 Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
Dan. 9:6 Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
Dan. 9:7 Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.Kauris USA - Oinas Irak ja Iran.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Dan. 9:7 Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.Lopeta nuo Raamatun siteeraukset hihhuli.
- Anonyymi00002
Eikä pelkästään Suomi, vaan EU kokonaisuudessaan uppoaa kolmessa vuodessa. Trump tietää sen ja kohtelee meitä sen mukaan.
- Anonyymi00008
Trump tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
- Anonyymi00003
Se on miun lemppar kipale. Askel eteen.
- Anonyymi00004
Itku ja huuto on kova, kun oma tuoli alkaa heilua. Juuri tämän järjestön toiminta on elintärkeää. Ei ole. Rahaa pumpataan täysin epämääräisiin kohteisiin, kuten sadalle somaliyhdistykselle ja ruotsinkielisille urheiluseuroille. Ensimmäinen kusettaa ja toinen pärjää kyllä ilman miljoona-avustuksia, ruotsinkielisissä säätiöissä on miljardivarallisuus.
- Anonyymi00006
Sanos muuta mutta minkäs teet. Tietyistä asioista ei voi edes puhua kun ruotsinkielinen eliitti vahtii etujaan ja rikkaiden omaisuutta.
- Anonyymi00019
Porvarien säätiöt ovat verovapaita.
- Anonyymi00005
SDP on saatava vetämään hallitusta ja laittamaan rahat leviämään koko vähäosaisen kansan keskuuteen. Kansa saa itse päättää miten se haluaa rahansa käyttää; ryypätä, tuhlata, ostaa S-sarjan mersu, lahjoittaa kollektiivisen maatalouden hallinnon kehittämiseen tai sijoittaa osakkeisiin.
Lisää rahaa saadaan yhteiskunnalle ja sen hallintoon kiristämällä hyväosaisten verotusta vaikka IMF asettaisi lainan saannille sellaiset ehdot, että niitä ei voi toteuttaa rikkomatta SDP:n periaatteita rahan iloisesta jakamisesta. - Anonyymi00009
Viimenen sammuttaa valot
- Anonyymi00012
Suomi on ollut 30-vuotta maksajana EU:ssa, vaikka sijainti olettaisi aivan muuta. Suomi on vähäväkinen kylmä maa, missä satoja on yksi, jos hyvin käy. Suomen pitäisi saa
EU:lta eikä olla maksajana, mutta politikot esittävät rikasta kokouksissa, kun valtio maksaa kaiken ja ovat aivan höyrypäitä.- Anonyymi00017
Kokoomus Orpon porvarihallituksen pitää vaatia EU:ltä tukirahaa koska valtio on yli velkaantunut.
- Anonyymi00014
SDP esittää, että koska Suomi on rikas maa se siksi auttaa EU:n maita (joissa kotataloudet ovat suomalaisia rikkaampia ja valtion kassa tyhjempi, koska asukkaat eivät halua maksaa veroja) sekä köyhiä diktatoorisia maita sekä erilaisia Israelia vastustavia vapaustaistelijoita ja kansanryhmiä.
Toisaalta SDP on väittänyt, että köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat.
Jos näin on niin ulkomaiden köyhien tai köyhäksi heittäytyneiden avustamisen sijaan täytyy avustaa vain Suomen köyhiä (kuten nykyhallitus tekee).- Anonyymi00015
Suomessa on nyt porvarihallitus eli kokoomus, PS, KD ja Rkp. Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU:sta eikä vaatia EU:lta tukirahaa.
- Anonyymi00016
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553143Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy772590Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har281735Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701635Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1841593Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171260Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.511130- 661123
- 951033
- 24909