Kahden viikon operaatio (=14 päivää)

Anonyymi-ap

on huomenna kestänyt 1532 päivää. Iloista voitonpäivää Punaiselle torille.

24

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Saatiin ihmiset sotimaan, kun sanottiin, että ei tässä kauan kestä ja palkka on hyvä.

    • Anonyymi00002

      Sotia pitäisi olla enemmän...

      • Anonyymi00003

        Kyä kunnon sota aina parin viikon kahakan voittaa.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyä kunnon sota aina parin viikon kahakan voittaa.

        asekauppiaat myhäilee


    • Anonyymi00004

      Ukraina ja EU on olleet yli 4 vuotta sillassa, taloudet tuhottu ite, Putin vaan naureskelee 🤭

      • Anonyymi00008

        Putinin paskahousu vapisee pelosta jossain kellaribunkkerissaan, eikä ole viime aikoina tippaakaan naureskellut. Eihän se paljoa naurata kun Ukraina iskee jatkuvasti joka puolelle Venäjää ja tehtaat ja öljylaitokset ovat jatkuvasti tulessa. Voitonparaatikin on pakko supistaa säälittäväksi minijuhlaksi, kun ei ole kalustoa mitä esitellä ja pelottaa Ukrainan iskut.

        Buahaha!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Putinin paskahousu vapisee pelosta jossain kellaribunkkerissaan, eikä ole viime aikoina tippaakaan naureskellut. Eihän se paljoa naurata kun Ukraina iskee jatkuvasti joka puolelle Venäjää ja tehtaat ja öljylaitokset ovat jatkuvasti tulessa. Voitonparaatikin on pakko supistaa säälittäväksi minijuhlaksi, kun ei ole kalustoa mitä esitellä ja pelottaa Ukrainan iskut.

        Buahaha!

        me ollaan ite kusessa, herää kuvitelmistas


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        me ollaan ite kusessa, herää kuvitelmistas

        Äläpä narise joutavaa , kenelläkään maahantunkijoiden ja teidän porukkanne lisäksi ole noin helppoa ... Sen kun menette sovittuna aikana tapaamiseen , taas on maksusitoumus KELAlta kourassa .. "Jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on ..."


    • Anonyymi00006

      Miljoona venäläistä moraalitonta sotarikollista kuollut, mikä on ihan hyvä juttu, vaikka kukaan ei siitä välitä. Eihän kukaan välitä kuolleista venäläisistä ja kaikkein vähiten venäläiset itse sekä heidän palvomansa Putler, joka ei välitä paskaakaan venäläisten hengestä. Tapattaa heitä surutta vaikka miljoonia lisää imperialististen haaveidensa vuoksi ja aivottomat venäläiset vain hurraavat.

      • Anonyymi00007

        Ei kannata aliarvioida venäläisten järjenjuoksua. Pinnan alla kytee, ja vahvasti.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei kannata aliarvioida venäläisten järjenjuoksua. Pinnan alla kytee, ja vahvasti.

        Ei sellaista voi aliarvioida mitä ei ole olemassa.


    • Asiantuntijoiden mukaan ruostuvalla antiikkikalustolla sotivan Venäjän piti kestää 10-20 päivää. Suuri ja mahtava Iänsi on polvillaan Venäjän rupusakin edessä.

      ☝️😆

      • Anonyymi00010

        Öyhötyspersu onkin myös putinatsi ja Kremlin asiamies, mikä ei tietenkään yllätä ketään. Sellaisiahan putinistipersut ovat aina olleet. Anokin kiertää parhaillaan Suurta ja Mahtavaa ihailemassa, miten hienosti siellä toteutuvat kaikki persujen arvot.

        Venäjän sotakone olisi romahtanut ajat sitten, ellei se olisi saanut junavaunuittain aseita ja ammuksia rakkaalta ystävältään Pohjois-Korealta. Toiselta samanlaiselta sontavaltiolta.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Öyhötyspersu onkin myös putinatsi ja Kremlin asiamies, mikä ei tietenkään yllätä ketään. Sellaisiahan putinistipersut ovat aina olleet. Anokin kiertää parhaillaan Suurta ja Mahtavaa ihailemassa, miten hienosti siellä toteutuvat kaikki persujen arvot.

        Venäjän sotakone olisi romahtanut ajat sitten, ellei se olisi saanut junavaunuittain aseita ja ammuksia rakkaalta ystävältään Pohjois-Korealta. Toiselta samanlaiselta sontavaltiolta.

        Ei se musta putinatsia tee, kun kielletyn totuuden mainitseminen saa sut raivopäiseksi. Sun raivoaminen on ihan sun omaa räpeIIystäs, ei mun.

        ☝️😉


      • Anonyymi00016

        Eikä venäjä uskalla hyökätä paperitiikeriä vastaan!

        🤣


    • Anonyymi00011

      Olis varmaan ollut tyhmää sanoa rehellisesti että 20 vuotta menee. Ei armeijoita niin johdeta.

    • Anonyymi00013

      Kautta maailmanhistorian on sodittu, sellasta se on.

      Miksi olette niin negatiivisia, jännäähän tää on.

    • Anonyymi00014

      Venäläisethän lähtivät pistäytymään Afganistanissa 1979. Poistuivat 10 vuotta myöhemmin. Verissä päin.

      • Anonyymi00020

        Tappiot olivat Afganistanissa samaa luokkaa kuin Ukrainassa parin viikon aikana.


    • Anonyymi00015

      Eikö alunperin ollut kolmen päivän sotilaallinen erityisoperaatio.

      • Anonyymi00018

        Kremlin herra täydellinen käyttää suuria toleransseja : 3-3000 päivää. Yläraja on tosin venyvä käsite.


    • Anonyymi00017

      3pv eiku 14 ei 1v eiku 20v.
      Muistuttaa sitä 14 days to flatten the curve....

    • Anonyymi00019

      Sota loppuu, kun Putin tapetaan ja Moskova tuhotaan.

    • Anonyymi00022

      Erikois operaattori valdemir pieni päsee ihailemaan lauantaina bunkkerisataan moskovan hienoa drone ilotulitusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe