Kenties moni muukin lähettää hänelle onnittelut.
Toivottavatko Stefu ja Nousiainen Sofialle taas hyvää äitienpäivää?
9
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sofia halveksuu naisia jotka haluavat "väkisin lisääntyä" kyseisten miesten kanssa. Ja ei uskoisi mutta tämä on totta ja vielä noilla sanoilla.
- Anonyymi00002
Sofialla on sama tyyli kuin Martinan pitkäaikaisella vainoajalla joka on hokenut että lapsi Stefun kanssa oli Martinan projekti ja ylläripulla ja Sofia on itsekin sanonut Martinasta että "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" eli lapsen isän tiluksille Hankoon, jossa lapsen poni oli.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sofialla on sama tyyli kuin Martinan pitkäaikaisella vainoajalla joka on hokenut että lapsi Stefun kanssa oli Martinan projekti ja ylläripulla ja Sofia on itsekin sanonut Martinasta että "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" eli lapsen isän tiluksille Hankoon, jossa lapsen poni oli.
Sofia ja Martinan pitkäaikainen vainoaja on niin samiksia että joskus luulisi aivan samaksi ihmiseksikin.
- Anonyymi00004
No sehän johtuu ainoastaan siitä, ettei kukaan mies halua Sofiaa lastensa äidiksi. Siksi on katkera, kun toisella naisilla on lapsia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sofia ja Martinan pitkäaikainen vainoaja on niin samiksia että joskus luulisi aivan samaksi ihmiseksikin.
Tänään on pitänyt palstalla turpansa kiinni ja 💩.
- Anonyymi00005
Sanaa jankkausta vuodesta toiseen.
- Anonyymi00006
Sanaa
Hyvin sä vedät 😊 - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sanaa
Hyvin sä vedät 😊Ottaako Sophia Belorf vielä vartiniloja se ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ottaako Sophia Belorf vielä vartiniloja se ?
Ei elättäjä varmaan varttia pidempään kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770